Draudžiamieji ir nukreipiamieji ženklai magistralėje – ne puošybos elementas

Magistralė Vilnius-Panevėžys, kur 6 ruožuose remontuojama kelio danga ir vykdoma 4 tiltų rekonstrukcija, tapo rimtu išbandymu ne tik darbus vykdantiems kelininkams, bet ir vairuotojams. Labai galia, bet saugaus vairavimo egzaminą šiame kelyje išlaiko ne visi, o pasekmės dažnai būna tragiškos.

„Nuoširdžiai užjaučiame rugsėjo 5-ąją ties Ukmerge autoįvykyje nukentėjusius žmones. Dalijamės skausmu su liepos 25-ąją Vilniaus prieigose žuvusiųjų šiame kelyje artimaisiais“, - sakė bendrovės „Panevėžio keliai“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Čepienė.

Kita vertus, vairuotojų prašoma prisiminti, kad jų pačių, jų artimųjų ir aplinkinių, taip pat ir kelyje dirbančių kelininkų, sveikata ir gyvybė dažniausiai priklauso nuo prie vairo sėdinčiųjų drausmingumo, atidumo ir atsakingumo.

Pasak R. Čepienės, visus sukrėtusios skaudžios nelaimės magistralėje A2 verčia dar kartą priminti, kad kelyje išdėstyti eismą reguliuojantys ženklai yra ne puošybos elementas, o priemonės, įsakmiai nurodančios, kaip, kuria juosta, kokiu greičiu vairuotojas turėtų važiuoti, kaip gali manevruoti.

Kelininkai primena, kad tiek laikinuosiuose pervažiavimuose iš vienos magistralės pusės į kitą, tiek atkarpose, kur eismas organizuotas tik viena magistralės puse, negalima viršyti leistino greičio, kategoriškai draudžiami lenkimai, apsisukimai, ar koks kitos išvažiavimas į priešpriešinio eismo juostą.

Liepos 1 d. darbai prasidėjo kairėje magistralės pusėje, ruože nuo 31,00 iki 36,00 km. Lygiagrečiai pradėta tilto per Musę 34,10 km kairėje kelio pusėje rekonstrukcija. Eismas šiame ruože bus ribojamas iki rugsėjo pabaigos, o tilto rekosntrukcija gali užtrukti iki lapkričio. Eismas rekonstruojamame ruože organizuotas viena magistralės puse dviem kryptimis, greitis ribotajamas iki 90 km/val., pereinamuosiuose ruožuose, pervažiavimuose iš vienos magistalės pusės į kitą - iki 70 km/val.

Nuo liepos 12-osios dėl Dukstynos viadukų kelio 74,68 km rekonstrukcijos, apribotas eismas dešinėje kelio pusėje esančiu viaduku. Eismas draudžiamas antrąja juosta ir greitėjimo juosta, pirmojoje eismo juostoje greitis apribotas iki 50 km/val.

Eimo ribojimai taikomi ir po Dukstynos viadukais esančiame kelyje Kaunas-Zarasai-Daugpilis, atkarpoje, kuri siejasi su viadukų rekonstrukcija. Eismas po viadukais organizotas dviem juostomis, greitis apribotas iki 50 km/val.

Nuo liepos 13-osios darbai vykdomi dešinėje magistralės pusėje, ruože nuo 17,00 iki 21,01 km. Eismas šiame ruože apribotas tik iš dalies, greitis ribojamas iki 90 km/val. Ši atkarpa bus baigta jau kitą savaitę.

Lygiagrečiai vykdoma ruožo nuo 18,58 iki 25,50 km kairėje magistralės pusėje dangos rekonstrukcija. Šiame ruože eismas bus draudžiamas iki lapkričio. 

Rugpjūčio 26 d. prasidėjo darbai magistralės ruože nuo 72,08 iki 76,16 km, kairėje kelio pusėje. Eismas rekonstruojamame ruože organizuotas viena magistralės puse dviem kryptimis, greitis ribotajamas iki 90 km/val., pereinamuosiuose ruožuose, pervažiavimuose iš vienos magistalės pusės į kitą – iki 70 km/val. Darbus planuojama baigti spalio mėnesį

Rekonstruojami šiame ruože esantys tiltai per Šventąją 72,84 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse. Šiuo metu vykdomi tilto demontavimo darbai kairėje kelio pusėje. Darbus, rekonstruojant kairėje pusėje esantį tiltą, planuojama baigti lapkričio mėnesio pabaigoje. Dešinioji tilto pusė bus rekonstruojama kitais metais.

Liepos mėnesį darbai pradėti ruože nuo 65,64 iki 68,78 km, dešinėje kelio pusėje. Darbus šiame ruože planuojama baigti rugsėjo mėnesio pabaigoje. Eismas rekonstruojamame ruože organizuotas viena magistralės puse dviem kryptimis, greitis ribotajamas iki 90 km/val., pereinamuosiuose ruožuose, pervažiavimuose iš vienos magistalės pusės į kitą - iki 70 km/val.

Darbai dešinėje magistralės pusėje esančiame ruože nuo 31,00 iki 33,82 km bus vykdomi 2014 metais.

Projekto vykdymo metu magistralės Vilnius-Panevėžys danga rekonstruojama 7 ruožuose, kurių bendras ilgis – beveik 26 kilometrai. Lygiagrečiai rekonstruojami tame pačiame kelyje esantys tiltas per Musę 34,10 km kairėje kelio pusėje, tiltai per Šventąją 72,84 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse ir Dukstynos viadukai 74,68 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse. Darbai vykdomi magistralės dalyje nuo Vilniaus iki Ukmergės.

Informacija apie eismo organizavimo pakeitimus magistralėje pateikiama Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) prie LR susisiekimo ministerijos oficialioje svetainėje www.eismoinfo.lt, „Panevėžio kelių“ svetainėse www.paneveziokeliai.lt, www.keliozmones.lt. Eismo ribojimai dėl rangos darbų Panevėžį su šalies sostine jungiančiame kelyje numatyti iki darbų sezono pabaigos.

AB „Panevėžio keliai“ projektavimo ir rangos darbus vykdo vadovaujantis 2013 m. balandžio 25 d. sutartimi su LAKD. Projektas – „Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius-Panevėžys-Šiauliai-Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimas. V etapas“. Sutarties kaina su PVM - 73,88 mln. Lt. Darbų pabaiga – 2015 m. sausio 25 d.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių