Daugiau nei du trečdaliai pirkėjų automobilio ieško internete

72 procentų pirkusiųjų naudotą automobilį per pastaruosius 12 mėnesių pirmiausia jo ieškojo internete – transporto skelbimų portaluose, forumuose ar paieškos sistemose.

Internete dažniausiai lyginamos automobilių kainos, renkama informacija apie markę, kontaktuojama su pardavėju, skaitomos automobilių apžvalgos.

Tokius birželio mėnesį atlikto tyrimo duomenis pateikia transporto skelbimų portalas Autoplius.lt, apklausęs 200 respondentų, kurie per pastaruosius 12 mėn. pirko naudotą automobilį.

Internetu taip pat naudojamasi norint pasitikrinti draudimo kainas ar pasinaudoti paskolos skaičiuokle. Daugiau nei pusė respondentų nurodė, kad internete rasta informacija padėjo rasti geriausią sandorį ir priimti sprendimą.

Likusieji 28 proc. informacijos apie automobilį pirmiausia ieško automobilių turguose, per draugus ar pažįstamus, automobilių prekybos agentus, aukcionų svetaines, privačius pardavėjus ir pan. Nei vienas iš apklaustųjų pagrindiniu informacijos apie naudotus automobilius šaltiniu nelaikė gamintojų svetainių, laikraščių ar televizijos.

Tyrimo duomenimis, ne anksčiau kaip prieš 12 mėn. turguje automobilį įsigijo 16 proc. pirkėjų, 11 proc. – pardavėją rekomendavus šeimai, draugams ar kolegoms, per klasifikuotų skelbimų leidinius – 8 proc. Daugiausia, 58 proc., sandorių sudaryta pardavėjus radus transporto skelbimų portaluose, po 2 proc. – paieškos sistemose bei gamintojų svetainėse.


Šiame straipsnyje: automobilio pirkimasVairuotojas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių