„Dacia" plečia lengvųjų komercinių automobilių pasiūlą

Automobilių gamintoja „Dacia" plečia lengvųjų komercinių automobilių rinką ir Europai pristato „Logan Van" bei „Logan Pickup" automobilius. Rumunijoje ir Bulgarijoje „Logan Van" pradėta prekiauti dar 2007-ųjų žiemą, o „Logan Pickup" - nuo šio pavasario. 

„Logan Van" ir „Logan Pickup" pirmiausia yra skirti smulkiems verslininkams ir parduotuvių savininkams, kurie ieško praktiško ir paprasto komercinio automobilio. „Logan Pickup" taip pat puikiai tinka ir aktyvaus laisvalaikio mėgėjams.

Kuriant „Logan Van" ir „Logan Pickup" automobilius buvo remiamasi visa geriausia „Renault" inžinerijos ir mechanikos patirtimi. Sukurti naudojant B0 („Logan") platformą, „Logan MCV", „Logan Van" bei „Logan Pickup" turi daug bendrų savybių. Tai leidžia sumažinti gamybos laiką ir kaštus. „Logan Van" perėmė apie 90 proc. „Logan MCV" detalių ir įrangos. Pavyzdžiui, keleiviniams automobiliams būdingas galines duris, kurios įrengtos iš abiejų automobilio pusių ir, priešingai nei daugelyje kitų mažųjų krovininių automobilių, leidžia krovinį iškelti tiek iš kairės, tiek iš dešinės automobilio pusės. Tuo tarpu „Logan Van" ir „Logan Pickup" dalijasi apie 80 proc. detalių. 

„Logan Van" kėbulas buvo iš karto projektuojamas tiek keleivinio, tiek komercinio modelio versijoms. Kėbulo tvirtumas ir patvarumas buvo kuriamas galvojant apie krovininį automobilio panaudojimą, o tuo pat metu nebuvo pamirštamas ir patogumas bei vairavimo malonumas. „Logan Van" leidžia vežti iki 800 kg krovinio - tai vienas geresnių rodiklių mažųjų krovininių automobilių segmente. Krovininės dalies tūris - 2,5 kub.m. Automobilis yra 200 mm ilgesnis už „Logan" sedaną, todėl jame telpa 1,94 m ilgio krovinys. Bagažinės krašto aukštis  - 57,6 cm. 

4,50 m ilgio „Logan Pickup" turi 1,80 m  ilgio bei 1,37 m pločio atvirą bagažinę, į kurią galima pakrauti 800 kg svorio krovinį. Bagažinės krašto aukštis yra tik 64 cm., todėl daiktus įkrauti paprastas ir patogu. Dviviečiame salone, po sėdynėmis įrengtose daiktadėžėse dar telpa iki 300 litrų papildomų daiktų. 

Lengvieji komerciniai „Dacia" automobiliai siūlomi su patikimais 1,4 MPI 75 AG (galimas tik „Logan Van"), 1,6 MPI 90 AG benzininiais varikliais arba su dyzeliniais varikliais 1,5 dCi 70 ir dCi 85. Varikliai užtikrina ne tik patogų ir malonų važiavimą, bet taip pat ir mažas degalų sąnaudas. Benzininių variklių 1,4 MPI 75 AG (galimas tik „Logan Van"), 1,6 MPI 90 AG vidutinės degalų sąnaudos atitinkamai 7,9 l/100 km ir 8,1 l/100 km. Tuo tarpu dyzeliniai varikliai vidutiniškai sunaudoja 5,3 l/100 km (dCi 70) ir 5,2 l/100 km (dCi 85), o CO2 emisijos atitinkamai 140 g/km ir 137 g/km. 

Kai kurios „Logan Van" ir „Logan Pickup" modifikacijos atitinka „Dacia Eco2" reikalavimus. Tai įrodo, kad ir ekonomiški automobiliai gali būti draugiški aplinkai. Šiuo metu „Dacia Eco2" reikalavimus atitinka šie modeliai: „Logan Van" dCi 70, dCi 85 ir „Logan Pickup" dCi 70, dCi 85. 

„Logan Van" gaminamas „Dacia" Pitesti gamykloje, kurioje taip pat surenkami visi „Dacia" modeliai. Per dieną gamykla gali pagaminti iki 200 "Logan Van" automobilių. Kadangi "Logan Van" sukurtas "Logan MCV" modelio pagrindu, naujojo komercinio automobilio kūrimo ir paruošimo gamybai kaštai buvo minimizuoti. Su "Logan MCV" ir "Logan Van" gamyba susijusios investicijos siekė 110 mln. eurų iš visų 154 mln. eurų investicijų, skirtų šiems modeliams. „Logan Pickup" modelio kūrimui ir gamybai iš viso buvo investuota 51 mln. eurų. 


Šiame straipsnyje: Daciakomerciniaiautomobiliai

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių