Briedžio testas neišlaikytas... Kas kaltas?

Vokietijos automobilių žurnalas ADAC išbandė beveik identiškus modelius „Citroën Nemo“, „Fiat Qubo“ ir „Peugeot Bipper“. Vienas „briedžio“ pasibaidė.

Pirmasis trasoje išbandytas „Fiat Qubo“. Per vadinamąjį „briedžio testą“ važiuojant 80 km/val. ir staigiai pasukus elektroninės stabilizavimo sistemos (ESP) dėka šis modelis sugebėjo išlikti ant ratų.

„Fiat Qubo“ pasisekė – jame montuojama ESP. Po jo trasoje pasirodyti turėjo „Citroën Nemo“, trečias – „Peugeot Bipper“.

Deja, „Citroën Nemo“ apsivertė. Nesėkmės priežastis, anot ADAC buvo tai, kad pakankamai aukštame „Citroën“ nėra įrengta ESP. Gamintojai net nesuteikia galimybės pirkėjams pasirinkti modelio su ESP. Jos tiesiog nėra.

Jeigu „Citroëne“ būtų įmontuota ESP, automobilis nebūtų praradęs kelio kontrolės.
Nepaisant atliktų bandymų, Koncernas PSA pranešė, kad „Nemo“ yra saugus ir įprastomis važiavimo sąlygomis pavojaus nekelia, rašo auto.newsru.com.



Vis dėlto po šio bandymo rezultatų kompanija „Citroën“ šiems modeliams pažadėjo įdiegti stabilumo sistemą.

„PSA koncernas žada pimuosius „Citroën Nemo“ ir „Peugeot Bipper“ su ESP pagaminti jau šių metų liepą“, - nurodo ADAC testuotojas Dino Silvestro.

Tiesa, į standartinę automobilio komplektaciją sistema bus montuojama dar vėliau: dyzeliniuose „Nemo“ modeliuose – nuo šių metų spalio, benzininiuose – tik 2011 metais.

Po „Citroën Nemo“ nesėkmės bandymai buvo nutraukti. Automobilio „Peugeot Bipper“, kuriame taip pat nemontuojama ESP, testas atšauktas saugumo sumetimais, nurodo auto.de.

1997 m. briedžio testo neišlaikė „Mercedes-Benz A“. Po šio skandalo visi modeliai buvo grąžinti, kad būtų įmontuota ESP.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių