„AvtoVAZ“ paleido naują kėbulo dalių gamybos liniją

„AvtoVAZ“ įdiegė naują japonų gamybos automatinę detalių gamybos liniją, kuri bus naudojama automobilių „Lada Kalina“, „Lada Priora“ ir naujojo modelio kėbulo dalių gamybai, pranešė kompanijos spaudos centras.

Trečiadienį įdiegta linija gali pagaminti maždaug tris kartus daugiau detalių nei iki šiol veikę „AvtoVAZ“ įrenginiai. Dienos pajėgumas – 11,3 tūkstančių detalių, „porinės“ detalės gali būti gaminamos tuo pačiu metu, skelbia „Ria Novosti“.

Jau užsakytos „štampuotės“ automobiliui „Lada 2190“ (biudžetinis modelis „Lada Kalina“ bazėje), kuris pakeis „klasikinį“ VAZ 2105/07 ir nuo konvejerio nuriedės jau 2011-ųjų pabaigoje.

AB „AvtoVAZ“ Detalių spausdinimo gamybos direktorius Eugenijus Antošinas, projekto savikaina yra 2,1 milijardai rublių.

Vien naujoji linija atsiėjo – 1,3 milijardų rublių. Atstovo teigimu, japonai prižiūrėjo visą konvejerio surinkimo ir įrengimo pastatymo procesą“.

„AvtoVAZ“ prezidentas Igoris Komarovas nurodė, kad detalių gamybos linija, nepaisant galimo jos pertvarkymo į atskirą bendrovę, išliks „AvtoVAZ“ valdžioje.

Didelės spartos automatinė gamybos linija „Komatsu“ sudaryta iš 5 presų ir yra skirta gamybai didelių kėbulo detalių, tokių kaip stogas, durys, variklio dangtis, bagažinė, sparnai, šonai – detalės, nuo kurių priklauso gaminio kokybė, išvaizda ir saugumas.

Naujosios linijos paleidimas – neatsiejama „AvtoVAZ“ gamyklos modernizavimo plano dalis, teigiama pranešime.

Esant būtinybei, štampavimo presų pakeitimas užtruktų apie 10-12 minučių, tuo tarpu iki šiol naudotą įrangą pakeisti trukdavo net 4-5 valandas.

„AvtoVAZ“ - didžiausias lengvųjų automobilių gamintojas Rusijoje ir Rytų Europoje. 2009 m. duomenimis, bendrovė turėjo 25 proc. Rusijos rinkos. Vadinamuoju krizės laikotarpiu, 2009 metais, „AvtoVAZ“ pardavimai smuko 44 proc. lyginant su 2008 m. duomenimis – iki beveik 350 tūkst. automobilių. Kovo 10 d. direktorių valdyba patvirtinto verslo planą iki 2020 m., kuriame numatytas gamybos augimas iki šio laikotarpio pabaigos – iki 1,2 mln. automobilių per metus. Per dešimtmetį planuojama investuoti iki 3 milijardų eurų.


Šiame straipsnyje: LadaAvtoVAZ

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių