Automobilio remontas: vairuotojai linkę pasitikėti savimi ir draugais

Kada pasirūpinate savo automobilio būkle – reguliariai ar kai kas nors ima barškėti? O gal kai išvis nebegalite pajudėti iš vietos? Kaip išsirenkate autoservisą, kuriam patikite savo automobilį? O galbūt patys sugebate susitvarkyti iškilusius nesklandumus?

Dauguma (per 70 proc.) vairuotojų ima rūpintis savo automobilio būkle, kai atsiranda simptomų, pavyzdžiui, kai išgirstą bildesį, užuodžia tam tikrą kvapą, rodo transporto skelbimų portalo Autogidas.lt atliktos apklausos rezultatai. Dar 17 proc. vairuotojų teigia, kad reguliariai rūpinasi savo transporto priemone ir veža į autoservisą profilaktiškai patikrinti. 8 proc. vairuotojų tvarko automobilį, kai šis nebevažiuoja, likę keli procentai tvarko tuomet, kai kas nors pataria – patys nesusigaudo mechanikos srityje.

Apklausos rezultatai atskleidė, kad vairuotojai, kalbai pakrypus apie automobilio remontą, labiausiai pasitiki savimi arba draugais – apie 70 proc. vairuotojų teigia, kad automobiliui sugedus jį remontuoja patys, veža į draugo ar pažįstamo garažą ir patiki draugui arba remontuoja kartu su juo. Ketvirtadalis Autogidas.lt respondentų kreipiasi į tą autoservisą, kurį jau yra išbandę, kuriame jau teko remontuoti. Likusieji keli procentai važiuoja į garantinį autoservisą arba tą, kuris patogiausias pagal savo vietą.

Jei vis dėlto veža transporto priemonę į autoservisą, tai pasitiki tik tuo, kurį kas nors būtų rekomendavęs (52 proc.) arba kurį jau patys būtų išbandę (22 proc.). Dalis vairuotojų pripažįsta, kad tinkamo ir patikimo autoserviso vis dar ieško, nes, jų teigimu, iki šiol išbandytų paslaugomis liko nepatenkinti. Likusieji pasiskaito atsiliepimų internete arba veža savo transporto priemonę į garantinį autoservisą.

Autogidas.lt apklausa atskleidė, kad vairuotojams dažniausiai kyla problemų dėl važiuoklės (beveik pusė – 49 proc. respondentų). Ketvirtadalis vairuotojų džiaugiasi, kad iki šiol didelių problemų neturėjo – į autoservisus kreipėsi dėl profilaktinių darbų (tepalų, filtrų, padangų keitimo ir pan.). 10 proc. vairuotojų susidūrė su automobilių elektronikos, 7 proc. – su variklio problemomis, 8 proc. remontavo automobilio kėbulą.

Paklausti, ar buvo atvejų, kad pasijaustų autoservise apgauti, dauguma vairuotojų teigia, kad apgauti nebuvo (43 proc.) arba nežino apie tai (29 proc.). Apie 28 proc. vairuotojų skundžiasi, kad buvo apgauti. Dažniausiai kalbama apie situacijas, kai nuvežus automobilį dėl menkos problemos, buvo informuoti, jog reikia remontuoti daug ką ir keisti daug detalių, nors paskui paaiškėjo, kad to daryti nebuvo būtina.



NAUJAUSI KOMENTARAI

tomas

tomas portretas
Kaip galima pasitiketi servisais, jei priskaiciuoja tau detales kuriu net nereikia keisti.

labai

labai portretas
teisingas komentaras, o jei atvaziuoja moteris tai is vis iseisi plika, nes tiek priskaiciuos, kad o jo joi ,
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių