Automobiliai, kurių niekas nenorėjo pirkti (foto)

„Ford“ gali pasigirti, kad šios markės modelis „Focus“ 2012-aisiais buvo populiariausias automobilis pasaulyje. „Polk“ duomenimis, pernai visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 1 mln. „Focus“.

Tokie įspūdingi skaičiai theweek.com paskatino pasiknaisioti statistikoje ir įvardyti 5 masinės gamybos modelius, kurie į automobilių istoriją įėjo kaip prasčiausiai perkami. Čia nerasite ribotos serijos, vienetinių, ar kitų prabangių automobilių. Tai modeliai, iš kurių buvo tikimasi didelės sėkmės, tačiau iš to išėjo tik šnipštas (nurodyti konkrečių metų pardavimų duomenys).

 

„Cadillac Catera“

2001 m. parduoti 9764 automobiliai

„Cadillac“ markę mėgsta vyresni vairuotojai, o „Catera“ užduotis buvo pritraukti jaunimo dėmesį.

Vis dėlto lieka neaišku, kas šiam modeliui labiau kišo koją – atšaukiamų automobilių kampanijos ar sunkiai suprantama reklaminė kampanija.

„Catera“ reklamavo supermodelis Cindy Crawford, tačiau jos bendravimas su žaisline antimi potencialių „Cadillac“ pirkėjų neįtikino.

O gal amerikiečiams nepatiko tai, kad Vokietijoje gaminta „Catera“ tebuvo JAV rinkai skirta pervadinta „Opel Omega“?

 

„Pontiac Aztek“

2005 m. parduota 5020 automobilių

Šis automobilis buvo sukurtas jauniems vairuotojams, kurie mėgsta aktyvų gyvenimo būdą.

Tačiau vietoje populiarumo „Aztek“ sulaukė vieno iš baisiausių automobilių istorijoje įvertinimo.

„Time“ žurnalistas, lankęsis Detroito automobilių parodoje tą akimirką, kai buvo pristatytas „Aztek“, teigė niekada nepamiršiantis to aiktelėjimo, kuris nuvilnijo minioje.

„Ši mašina nebūtų labiau nekenčiama net jeigu ją puoštų svastikos tatuiruotė“, – sakė jis.

„Bloomberg“ tuomet citavo vieno iš „General Motors“ koncerno vadovų žodžius: „Mes atleisime žmogų, kuris uždegė žalią šviesą „Aztek“ modeliui, jeigu tik jis išdrįs prisipažinti“.

 

„Yugo GV“

1991 m. parduota mažiau nei 4000 automobilių

Jeigu niekada negirdėjote apie „Yugo GV“, apmaudu būti tiems, kurie priversti jus su šiuo modeliu supažindinti.

1984 m. JAV rinkoje pasirodęs automobilis „blogiausiojo“ titulų prisirinko kaip niekas kitas, tarp jų buvo ir „prasčiausio tūkstantmečio automobilio“ vardas.

Vis dėlto „Yugo GV“ galas atėjo ne iškart. Modelio likimas buvo nuspręstas po 1989 m. Mičigane įvykusios istorijos, kai vienas nelaimėlis, vairavęs „Yugo GV“, važiavo per Mackinaco tiltą ir buvo nupūstas galingo vėjo gūsio. Vairuotojas mirė, o po 2 metų tokia pat baigtis ištiko ir „Yugo GV“.

 

„Edsel“

1960 m. parduoti 2848 automobiliai

Norėdamas konkuruoti su „General Motors“ vidutinės klasės sedanais, „Ford“ sukūrė „Edsel“ markę ir šis žingsnis baigėsi didele nesėkme.

Automobilis buvo per daug išpustytas, per brangus ir per daug rėksmingas.

Dabar „edsel“ žodį amerikiečiai vadina norėdami apibūdinti strategijas ar produktus, kurie teoriškai geri, bet nieko verti „tikrame gyvenime“.

 

 

„Studebaker Wagonaire“

1963-1966 m. parduoti 940 automobilių

Tai buvo universalo tipo kabrioletas, kurio stogas judėjo ne ta kryptimi.

Nudengiant stogą jis buvo stumiamas į priekį, ne į galą, taip sukuriant malonų jausmą važiuojant ne jums, o bagažui.



NAUJAUSI KOMENTARAI

jk

jk portretas
dabartinis Nissan youke yra tikra Pontiac Aztec kopija
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių