Auga susidomėjimas naudotais automobiliais

UAB „Inchcape Motors“ naujų automobilių prekybos apimtims sumažėjus net 70 proc., naudotų automobilių pardavimo verslas tampa itin svarbia sritimi, nes šių automobilių pardavimai 2009 m., lyginant su 2008 m. krito mažiau – 38 proc.

Susidomėjimas naudotais automobiliais su garantija ir aiškia aptarnavimo istorija auga, rašo autobild.lt.

Pastebima, kad Lietuvoje pirkėjai vis dažniau dairosi mažesnių B („Mazda2“, „Mitsubishi Colt“) arba C („Ford Focus“, „Hyundai i30“) klasės automobilių. Tokio tipo automobiliai yra ekonomiškesni už anksčiau mėgtus didelius ir galingus automobilius, be to, jų eksploataciniai kaštai (padangų keitimas, draudimas ir t.t.) taip pat mažesni.

2009 m. „Inchcape Motors“ pardavė 377 naudotus automobilius. Naudotų automobilių pardavimo salonai veikia „Vilniaus Vista“, „Kauno Vista“ bei „Klaipėdos Vista“ atstovybėse. Salonuose nuolat turėdama per 100 naudotų automobilių pasiūlą ir naują modernų internetinį puslapį, bendrovė „Inchcape Motors“ tikisi 2010 m. parduoti per 370 naudotų automobilių.


Šiame straipsnyje: Automobilių rinka

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių