„Audi A7 Sportback“: estetiškas ir atletiškas

„Audi“ pristato emocionalaus dizaino, sportiško charakterio ir pažangių technologijų naująjį „A7 Sportback“. Didelis penkių durų automobilis su dinamiška galine dalimi apjungia sportišką kupė eleganciją, sedano komfortą ir universalo praktiškumą.

“A7 Sportback“ įdiegta daugybė aukštųjų technologijų. Automobilio kėbulas dėl gausybės panaudotų aliuminio komponentų yra labai lengvas. Elegantiškas vidus rodo gamintojų meistriškumo lygį. Į automobilį montuojami keturi V6 varikliai yra galingesni ir našesni. 150 kW (204 AG) 3,0 TDI variklio su „Multitronic“ transmisija CO2 emisija yra tik 139 g/km arba tik 223,70 gramo vienai myliai. Sportinei važiuoklei pritaikyti nauji, tokie kaip elektromechaninis valdymas, sprendimai. Prabangus „Audi“ kupė aprūpintas visomis reikiamomis pramoginėmis sistemomis.



Sportiško charakterio penkių durų naujuoju „Audi“ kupe patogu važiuoti dideliais atstumais. V6 varikliai skleidžia labai nežymų, beveik nejuntamą triukšmą net važiuojant dideliais greičiais.

Automobilio viduje taip pat beveik nejuntamos pašalinės vibracijos. Tai ne tik labai tvirto kėbulo, bet ir itin kruopščios visų komponentų apdailos, sisteminės hidraulinės amortizacijos ašyje ir transmisijos guoliuose rezultatas. Kėbulas pagamintas iš aliuminio ir aukštomis technologijomis apdorotų plieno rūšių, todėl jis yra labai lengvas ir saugus.
Į didelę, itin patogią ir talpią bagažinę galima labai lengvai sudėti daiktus, atidarant dideles užpakalines dureles. Bagažinės 535 litrų (18,89 kubinių pėdų) talpa padidėja iki 1 390 litrų (49,09 kubinių pėdų), nulenkus užpakalinių sėdynių atlošus.

Naujasis „Audi“ dizainas spinduliuoja išdidžią eleganciją ir tai atsispindi ir „A7 Sportback“, kuris rudenį bus pradedamas pardavinėti už 51 600 eurų bazinę kainą. Penkių durų kupė yra 4,97 metro (16,31 pėdų) ilgio ir 1,91 metro (6,27 pėdų) pločio, bet tik 1,42 metro (4,66 pėdų) aukščio. Ilgas kupe variklio dangtis, trumpas priekinis užlaidas, ilgas tarpuratis, grakštūs sportiški užpakaliniai ramsčiai ir staigiai krentanti užpakalinė dalis sukuria bendrą dinamišką įspūdį. Penkių durų kupė kelyje vairuotojui ir keleiviams teikia patikimumo ir stabilumo jausmą.

Pasirenkami priekiniai žibintai su šviesos diodais ne tik mažina energijos sunaudojimą, bet ir sustiprina tikrąją „A7 Sportback“ išraišką. Biksenoniniai priekiniai ir užpakaliniai žibintai su šviesos diodais yra standartiniai. Priešingai nei klasikiniai priešrūkiniai žibintai, pažangūs priekiniai žibintai gali šviesti bet kokiu oru.

Išorės sportiškumas persikelia ir į „A7 Sportback“ vidų, kur „Audi“ dar kartą demonstruoja savo pagrindinį vaidmenį automobilių dizaine. Esminis elementas yra horizonto linija, kuri viduje apsupa vairuotoją ir priekyje sėdintį keleivį, sukurdama saugumo jausmą. Banguota lipni juosta su integracine dinamika yra pagrindinis prietaisų skydelio elementas.

Matosi, kad su ypatingu meistriškumu rūpintasi kiekviena interjero detale. Aukštos kokybės „Audi“ oda padengtose priekinėse sėdynėse galimos pasirenkamos klimato kontrolės ir masažo funkcijos. Visame interjere gyvumo suteikia pasirenkamas aplinkos apšvietimas.

Kaip ir „Audi A8“, „A7 Sportback“ atveju naujas techninių žinių lygis pagrįstas logiška, intuityvia ergonomika ir paaiškinimų nereikalaujančiu darbu. Pažangi MMI operacinė sistema su centriniu meniu mygtuku bei mažesniu mygtukų skaičiumi yra standartas, o tuo tarpu viena iš alternatyvų yra naujas displėjus, kuris svarbiausią informaciją pateikia ant priekinio stiklo. MMI lietimui jautrioje sistemoje standžiojo disko navigacijos sistema derinasi su patogiu jutikliniu kilimėliu.

Vairuotojas gali naudotis juo daugybei funkcijų atlikti, pvz., pirštu užrašyti paskyrimo vietos raides arba telefono numerio skaitmenis.

Prijungdamos penkių durų „Audi“ kupė prie interneto per „Bluetooth“ automobilio telefoną, internetinės tarnybos dirba kartu su „Google“. UMTS modulis iš „Google Earth“ pateikia vaizdus ir informaciją monitoriui ir apjungia juos į navigacijos maršrutą. WLAN prieigos taškas naudojamas mobiliojo ryšio prietaisams prijungti. Be Bose garso sistemos galima pasirinkti „Bang & Olufsen“ pažangią garso sistemą su 1 300 vatų galia ir 15 garsiakalbių.

„A7 Sportback“ pagrindinė navigacijos sistema puikiai dera prie daugelio pasirenkamų vairuotojo pagalbos ir saugumo sistemų. Ji maršruto duomenis, skirtus priekiniams žibintams, automatinei pavarų dėžei ir prisitaikančiam valdymui, persiunčia į kontrolės skyrius. Taip šios sistemos atpažįsta sudėtingus scenarijus. Daugeliu atvejų jautri „Audi“ saugumo sistema gali sumažinti nelaimingų atsitikimų ir jų padarinių sunkumą. Naujoji „Audi“ važiuojamosios dalies stebėjimo (angl. „Active Lane Assist“) sistema padeda vairuotojui tvirtai išlaikyti „A7 Sportback“ kurse, o naujoji parkavimo (angl. „Park Assist“) sistema išvaduoja vairuotoją nuo nemalonaus vairavimo lygiagrečiai parkuojantis.

Audi iš pradžių pasiūlys „A7 Sportback“, leisdama pasirinkti iš keturių galingų ir patobulintų V6 variklių: dviejų benzininių ir dviejų TDI jėgainių. Jų galia siekia nuo 150 kW (204 AG) iki 220 kW (300 AG), o našumas šioje automobilių klasėje įveda naujus įspūdingus standartus. Naujasis 150 kW (204 AG) 3,0 TDI su „Multitronic“ transmisija sunaudoja tik vidutiniškai 5,3 litro degalų 100 km., o tai atitinka tik 139 g/km (223,70 g vienai myliai) CO2 emisiją. Visuose varikliuose įrengtos „Audi“ šilumos valdymo, rekuperacijos ir įjungimo-išjungimo sistemos.

Standartinės automatinės pavarų dėžės dideliam „Audi A7 Sportback“ našumui yra taip pat kažkuria dalimi svarbios. „Audi“ siūlo dvi skirtingas nuo variklių priklausančias pavarų dėžes: nuolatinė „Multitronic“ transmisija perduoda galią į priekinius ratus, o tuo tarpu sportiškoji septynių pavarų „S tronic“ transmisija veikia kartu su nuolatine „quattro“ visų ratų pavara. Patobulintam „quattro“ būdinga plokščios kūginės krumplinės pavaros centro diferencialas ir sukimo momento nukreipimas.

Pavarų sistema ypač lanksti ir dinamiška. Pasirenkamas sportinis diferencialas aktyviai paskirsto galią tarp užpakalinių ratų.

Važiuoklėje taip pat dera sportiškas tikslumas ir prabanga. „Audi A7 Sportback“ rieda dideliais 18-20 colių skersmens ratais. Važiuoklėje yra aliumininės valdymo svirtys ir naujai sukurta valdymo sistema su elektromagnetine pavara dideliam našumui pasiekti. „Audi“ pavarų parinkimo dinamikos sistema yra standartinė ir gali būti papildyta pasirenkama pritaikoma pneumatine pakaba su kontroliuojama amortizacija.


Šiame straipsnyje: Audi

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių