Atnaujintas rafinuotas „Mazda CX-7“ – jau Lietuvoje

Pirmą kartą 2007 m. pristatytas „Mazda“ sportinis SUV klasės visureigis išsiskyrė pažangiu dizainu, įprastai taikomu sportiniams automobiliams. Išlaikę šią esminę savybę, atnaujinto modelio dizaineriai dar labiau patobulino „CX-7“ sportišką prigimtį bei išraiškingą charakterį.

Atnaujintas visureigis demonstruoja dar dinamiškesnį priekio dizainą, aukštą surinkimo kokybę ir papildomas prabangias detales, sukeliančias ypatingo subtilumo jausmą.

Išlaikydamas savo pirmtako sportiškumą, atnaujintas modelis siūlo dar aukštesnio lygio komfortą bei valdymą, yra dar tylesnis bei turi rafinuotesnę salono aplinką. Atnaujintas „CX-7“ kartu pristato ir naują, švarų dyzelinį variklį, kuris yra galingas, bet taupus ir atitinka Euro V reikalavimus. Atnaujinto modelio dizainas išreiškia visą dinamiškąją „Mazda“ modelių gamą, demonstruoja prabangią išorės ir vidaus apdailą bei aukščiausios kokybės pojūtį. Patobulinta pakaba užtikrina dar geresnį važiavimą.

Dinamiškesnis išorės dizainas

Atnaujintas  „CX-7“ atrodo taip pat sportiškai, kaip ir anksčiau: itin platūs 660 A statramsčio kampai, kylanti šoninė linija, galinis spoileris, galingos ratų arkos (įkvėptos „Mazda“ sportinio kupė modelio „RX-8“) bei dideli ratlankiai. Šis derinys dabar papildytas naujomis penkių taškų priekinėmis grotelėmis. visureigis atrodo dar didesnis ir agresyvesnis – atspindintis naują „Mazda“ dizaino kryptį, pristatytą su naujos kartos „Mazda3“ modeliu – bei įrėmintas chromuotais moldingais prabangos įspūdžiui sukurti. Priekiniai rūko žibintai taip pat nauji. Dabar jie dar vertikalesni, o jų kampai, atrodo, įsilieja į šoninius sparnus.  

Nauji vizualiniai pakeitimai tęsiasi iki pat „CX-7“ galinės dalies. Chromuotos puošybinės juostelės dabar juosia apatinę durelių dalį, šonininių langų apvadai taip pat chromuoti, o galinę dalį puošia ryškus „Mazda“ logotipas bei pasirenkamas didelis spoileris. Nauji R18 arba R19 lengvojo lydinio ratlankiai užbaigia išorės atnaujinimus.

Interjero dizainas – aukštos kokybės pojūtis

SUV klasės automobilio erdvė ir praktiškumas, suderintas su ergonominiu valdymo prietaisų išdėstymu, sportiškais akcentais bei preciziška surinkimo kokybe – toks yra „CX-7“ veidas. Atnaujintas modelis turi visas šias ypatybes bei įvairių atnaujinimų, suteikiančių dar aukštesnės kokybės pojūtį. Naujos prietaisų ir salono apdailos medžiagos su specialiu raštu atrodo labai kokybiškos bei yra atsparesnės nešvarumams. Naujo dizaino vairaratis turi daugiau valdymo mygtukų. Prietaisų skydelyje priekyje vairuotojas informaciją mato trimatėje erdvėje.

Pažvelgus virš panelės, akį traukia dvigubas išlinkis, kuriame įmontuotas naujas daugiafunkcis ekranas. Audio dalies apdaila gali būti arba „Piano Black“ spalvos, arba su metalo apdaila šonuose.

Dar daugiau įrangos

Atnaujintas „Mazda CX-7“ turi gausybę įrangos: radijo CD grotuvą su MP3 funkcija, vienu prisilietimu valdomus priekinius ir galinius langus, nuotolinį centrinį užraktą bei nuolatinio greičio palaikymo sistemą „Cruise Control“.

Naujo tipo oda aptrauktos sėdynės, „Bose“ „premium“ garso sistema su „Centerpoint“ erdviniu garsu ir 9 garsiakalbiais, „Xenon“ žibintai, lietaus jutikliai, „Mazda“ pažangi beraktė durų atidarymo ir užvedimo sistema – ši įranga galima priklausomai nuo versijos lygio.

Nauja įranga nebepalieka vietos vaizduotei: galinio vaizdo kamera leidžia vairuotojui saugiai parkuotis, naujoji navigacinė sistema su TFT spalvotu ekranu gali būti valdoma vaire esančių mygtukų pagalba. Navigacijos rodmenis lengva skaityti, o informacija saugoma saugioje skaitmeninėje kortelėje („Secure Digital Card“).

„Bluetooth“ technologija atnaujintame „Mazda CX-7“ modelyje siūlo dar daugiau galimybių, t.y., ne tik sąsają su mobiliuoju telefonu, bet taip pat ir galimybę leisti muziką iš belaidžių MP3grotuvų per automobilio garso sistemą. Vairuotojas gali kontroliuoti tai, ką leidžia keleiviai, vaire esančių mygtuku pagalba. Žinoma, MP3 grotuvai gali būti jungiami ir laido pagalba per AUX jungtį.

Naujas turbodyzelinis variklis Europai

Gyvybingas MZR-CD 2.2 „common rail“ turbodyzelinis variklis išvysto 127 kW / 173 AG galią prie 3500 sūkių per minutę bei 400 Nm sukimo momentą vos prie 2000 sūkių. Iki 100 km/val. „CX-7“ įsibėgėja per 11,3 sek., o maksimalus greitis – 200 km/val. Naujai sukurta kintamos geometrijos turbina ir specialus tarpinis aušintuvas optimizuoja atnaujinto „CX-7“ reakciją į vairuotojo elgesį net esant vos 1600 sūkių per minutę.

„Mazda CX-7“ su MZR-CD 2.2 turbodyzeliniu varikliu 100 km vidutiniškai suvartoja tik 7,5 l kuro. Šis variklis atitinka Euro V reikalavimus ir turi naujausią išskirtinę išmetamų dujų apdorojimo technologiją.  Tai naujai sukurtas kietųjų dalelių filtras (DPF), pagamintas iš keramikos, itin atsparios karščiui bei specialus „Mazda“ sukurtas katalizatorius. Kai išmetamos dujos išgryninamos nuo kietųjų dalelių, jos pereina pro naujai „Mazda“ sukurtą „Selective Catalycit Reduction“ (SCR) sistemą, kurioje maksimaliai sumažinamas azoto oksidų kiekis, apsaugant aplinką.

Tobulesnis valdymas ir važiavimo komfortas

Nuo pat sukūrimo, „CX-7“ kėbulas tapo standumo ir mažo svorio simboliu. Atnaujinta versija pasižymi dar didesniu kėbulo standumu, kuris padidintas net 5%, o tai užtikrina dar geresnį valdymą ir stabilumą bei padeda sumažinti kelio garsus ir vibraciją. Kartu su naujais amortizatoriais, šie elementai užtikrina puikų važiavimo komfortą.

Naujos aktyvaus saugumo priemonės

„CX-7“ be abejo, paveldi kone geriausią segmente saugumo paketą iš automobilio, kuris sulaukė aukščiausių vertinimų SUV klasės testuose, 2007 m. atliktuose JAV Nacionalinės greitkelių saugumo administracijos (NHTSA). Atnaujintas modelis turi keletą naujų papildomų saugumo savybių užtikrintam ir saugiam važiavimui užtikrinti. 
Tarp naujų aktyvaus saugumo savybių yra galinio vaizdo kamera su MID displėjumi, padedanti puikiai orientuotis važiuojant atbuline eiga, padangų slėgio stebėjimo sistema ir avarinio stabdymo signalinė sistema (ESS), įjungianti visus posūkių žibintus staiga stabdant. Standartiškai automobilyje montuojama dinaminė stabilumo kontrolės sistema (DSC) su traukos kontrolės sistema (TCS), stabdžių ABS su EBD bei EBA (avarinio stabdymo asistentas), šviesų ir lietaus jutikliai.

Naujoji SCR sistema drastiškai sumažina azoto oksido (NOx) emisiją

Atnaujintas „CX-7“ su MZR-CD 2.2 turbodyzeliniu varikliu yra pirmasis SUV klasės ir pirmasis „Mazda“ automobilis, turintis „Selective Catalysic Reduction“ (SCR) sistemą.

Sistema naudoja natūralią cheminę reakciją paversdama toksišką azoto oksido emisiją į nekenksmingą azotą ir deguonį. Šiai reakcijai atlikti naudojamas „AdBlue“* vandeninis karbamidas – tam tikra amoniako forma (yra registruotas Verband der Automobilindustrie e.V. (VDA) prekės ženklas) – laikomas specialiame 15,5 l talpos bakelyje, įmontuotame po bagažo skyriumi. Bakelis turi specialią izoliaciją bei tvirtą apsaugą maksimaliam saugumui. „SCR“ sistema įpurškia nedidelius „AdBlue“ skysčio kiekius maždaug 5 barų slėgiu į išmetamąsias dujas, kai jos praeina pro DPF filtrą.

„AdBlue“ įpurškiamas tiesiai į specialią ertmę, kur susimaišo su dujom ir neutralizuoja jas į nekenksmingą azotą ir deguonį prieš joms patenkant į aplinką. „AdBlue“ skysčio užtenka maždaug 20 000 km, važinėjant normaliomis sąlygomis. Kiekvieno įprasto techninio aptarnavimo metu skystis papildomas servise.


Šiame straipsnyje: Mazda

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių