Žurnalo „Žmonės“ savininkė teismui apskundė konservatorius

Leidybinė grupė, leidžianti savaitraštį „Žmonės“, teismui dėl autorių teisių pažeidimo apskundė leidinį „Žmonių istorijos“ rugpjūtį išleidusią partiją.

Norvegijos žiniasklaidos koncernui „Schibsted“ priklausanti Žurnalų leidybinės grupė apskundė partiją „Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai“ (TS-LKD).

Žurnalų leidybinės grupės direktorius Juozas Mačys sakė, kad „Žmonių istorijų“ leidybą siekiama sustabdyti dėl žurnalo dizaino, kuris, leidėjos nuomone, yra labai panašus į jos leidžiamų „Žmonių“ dizainą. Anot leidybos įmonės vadovo, taip bandoma pasinaudoti populiariausio Lietuvos savaitraščio vardu.

„Pavadinimas - taip linksnis (pavadinimo “Žmonės„ - BNS) neatitinka, tačiau žodis pavadinime yra panaudotas. Kai pamatėme leidinį, dėl dizaino niekam nekilo abejonių, į ką jis yra panašus. Teismas spręs, ar tai yra plagijavimas“, - kalbėjo J.Mačys.
Anot jo, įmonė teisme iš partijos reikalauja žalos atlyginimo - 130 tūkst. litų.

Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų išleisto leidinio „Žmonių istorijos“ vyriausiasis redaktorius Mantas Adomėnas BNS patvirtino, kad leidinį „Žmonių istorijos“ išleido partija, tačiau teigė šiuo metu nesantis Lietuvoje ir nežinantis apie pateiktą ieškinį.

TS-LKD Centrinio rinkimų štabo vadovas Raimundas Alekna portalui 15min.lt teigė, jog partija nėra nusprendusi, ar leis dar vieną „Žmonių istorijų“ numerį ir absurdišku pavadino įmonės prašymą taikyti laikinąsias apsaugos priemones ir uždrausti konservatoriams parengti ir platinti antrąjį žurnalo numerį, rašo 15min.lt.

„Mano ir tų žmonių, kurie leido žurnalą, giliu įsitikinimu, jie nieko bendro neturi. Manau, kad „Žmonių“ skaitytojai nė kiek nenukentėjo, juo labiau nenukentėjo leidėjai. Aš nelabai įsivaizduoju, ar tiražas būtų sumažėjęs, ar panašiai. Leido ne partija, leido kūrybiniai žmonės, kurie aiškiai suvokė, kad turi skirtis, jie žino teisinę bazę. Mūsų reikalavimas buvo, kad viskas būtų teisiškai tvarkinga“, - portalui 15min.lt teigė R.Alekna.

Vilniaus apygardos teismas pirmadienį atmetė Žurnalų leidybinės grupės prašymą taikyti laikinąsias apsaugos priemones ir laikinai sustabdyti „Žmonių istorijų“ leidybą. Anot J.Mačio, artimiausiu metu ketinama pateikti apeliaciją dėl šio sprendimo Lietuvos apeliaciniam teismui.

„Žmonių istorijos“ pirmajame numeryje nurodė, kad 50 puslapių leidinys buvo išleistas 140 tūkst. vienetų tiražu, jo leidyba buvo apmokėta iš partijos rinkimų sąskaitos lėšų.
Lietuvoje „Schibsted“ turi nemokamą savaitraštį leidžiančią bendrovę „15 minučių“, Žurnalų leidybinės grupės, leidžiančios žurnalus „Žmonės“, „Laima“, „Edita ir Geri patarimai“ ir „Ji“, „Privatu su TV Gidu“, kontrolinį akcijų paketą.


Šiame straipsnyje: KonservatoriaipartijosŽmonės

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių