Žinomi šalies žmonės ragino nelikti abejingais skurstantiesiems

  • Teksto dydis:

Penktadienį visoje Lietuvoje prasidėjo 22-oji kasmetinė labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ paramos maistu akcija. Vieni pirmųjų prie šios akcijos suskubo prisidėti žinomi šalies žmonės – „Radistai“ Jonas Nainys ir Rolandas Mackevičius bei kulinarė ir žurnalistė Beata Nicholson.

Vienoje iš akcijoje dalyvaujančių prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvių jie ragino gyventojus nelikti abejingais su skurdu kovojančių šeimų problemoms ir papildyti jų stalą ilgai negendančiais maisto produktais.

Prie akcijos prisidėjusi B. Nicholson džiaugėsi, jog tokia iniciatyva Lietuvoje įgyvendinama jau ne vienerius metus. Prekybos centro lankytojus ji ragino skirti kelias minutes ir įprasto apsipirkimo metu prisidėti prie prasmingos akcijos.

„Nepaisant to, kad daug ir garsiai, ypač dabartiniu rinkimų periodu, kalbama apie kovą su skurdu Lietuvoje, realūs skaičiai rodo, jog su nepritekliumi susiduria apytiksliai kas penkta šalies šeima. Ir nors maisto produktų Lietuvoje netrūksta, taip paprastai jų įsigyti sau gali leisti ne kiekvienas, ypač šaltuoju sezonu, kai išauga išlaidos šildymui. Dėl to mūsų tikslas – palengvinti kasdienybę šeimoms, ne tik nuolat balansuojančioms ties skurdo riba, bet ypač atsidūrusioms įvairiose krizinėse situacijose ar gyvenančioms atokiose kaimo vietovėse“, – sakė labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ komunikacijos ir plėtros vadovas Vaidotas Ilgius.

Pasak jo, šį savaitgalį, spalio 21–22 dienomis, pirkėjų paaukoti produktai bus išdalinti 325 šioje akcijoje dalyvaujančioms labdaros ir paramos organizacijoms, kurios užtikrins, kad šie pasiektų skurstančių žmonių stalą. Tai įvairios neįgaliųjų, daugiavaikių šeimų ar globos namuose augančių vaikų paramos organizacijos, labdaros valgyklos, labdaros ir paramos fondai visoje Lietuvoje.

„Maisto banko“ duomenimis, kasmet prie šios akcijos prisijungia apie 35 proc. šalies gyventojų. Didelė jų dalis maisto produktus aukoja prekybos tinkle „Maxima“.

„Dalyvavimas ir parama įvairioms socialinės organizacijoms yra viena svarbiausių mūsų socialinės atsakomybės strategijos dalių. Šiemet mums tai jau 22-ta kartu su „Maisto banku“ įgyvendinama paramos akcija, prie kurios prisidedame jau daugiau nei dešimt metų. Per šį laiką pastebėjome, kad jai neabejingų pirkėjų kasmet tik daugėja – vien paskutinių dviejų akcijų metu, praėjusį rudenį ir šį pavasarį, „Maximose“ buvo surinkta daugiau kaip 290 tūkst. įvairių ilgo galiojimo maisto produktų už daugiau kaip 270 tūkst. eurų“, – sakė „Maxima LT“ Korporacinių reikalų departamento vadovas Rosvaldas Gorbačiovas.

Pasak jo, šį rudenį prie akcijos prisijungė 137 tinklo parduotuvės visoje Lietuvoje. Jose pirkėjų lauks „Maisto banko“ savanoriai, kuriems pirkėjai galės atiduoti aukojamus maisto produktus. Norintys prisijungti prie iniciatyvos tradiciškai kviečiami aukoti ilgai negendančias prekes, pavyzdžiui, kruopas, miltus, aliejų, konservus ir kt.

Greta dukart per metus, pavasarį ir rudenį, vykstančių paramos maistu akcijų, prekybos tinklas „Maisto bankui“ kas mėnesį skiria papildomą paramą maisto produktais. 2015 m. bendrovė fondui skyrė paramą už daugiau kaip 220 tūkst. eurų. Skaičiuojama, kad šių metų pabaigoje bendrovės maisto produktais skirta parama turėtų siekti iki 300 tūkst. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

...

... portretas
Tai kad tą PVM ne parduotuvės, o MES sumokam; parduotuvės TUO PAČIU sau DAR pasiima tikrai nemažą prekės antkainį!

Tegu

Tegu portretas
dalį PVM atriekia didžiosios parduotuvės.Tai ir bus mūsų parama!

sigitas

sigitas portretas
sutinku su,,skurstantys skurstantiems" visas rinkliavos akcijas pernešti prie seimo.Kol nesugeba pagerinti bėdžių gyvenimo,tegu aukoja..
VISI KOMENTARAI 12

Galerijos

Daugiau straipsnių