Žinios apie Lietuvos vardo jubiliejaus renginius - minimalios

Lietuvos įmonės yra pasirengusios prisidėti prie Lietuvos vardo tūkstantmečio garsinimo, tačiau pasigenda informacijos, nuo ko pradėti. Tai parodė Lietuvos užsienio reikalų ministerijos užsakymu rugsėjo 3-11 dienomis Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus" atliktas tyrimas.

Maždaug pusė apklaustų didžiųjų Lietuvos miestų įmonių yra pasiruošusios prisidėti prie Lietuvos vardo tūkstantmečio minėjimo. 47,5 proc. respondentų teigė, kad visomis įmanomomis priemonėmis reklamuoti Lietuvos vardo tūkstantmetį turėtų kiekviena įmonė. Šiam teiginiui nepritarė 24,5 proc. respondentų, o 28 proc. respondentų neturėjo nuomonės šiuo klausimu.

Dauguma (65,5 proc.) apklausos dalyvių yra įsitikinę, kad prekės su tūkstantmečio simbolika būtų komerciškai patrauklesnės. Šiai nuomonei nepritarė 12,5 respondentų, 22 proc. respondentų nuomonės neturėjo.

Atsakydami į klausimą, kokios informacijos, kuri paskatintų gaminti produkciją su Tūkstantmečio ženklu, trūksta, net 52,5 proc. apklaustųjų pažymėjo nežinantys, kaip atrodo tūkstantmečio ženklas. 50,8 proc. respondentų neįsivaizduoja, kur jį gauti, o 85,2 proc. prisipažino neturintys informacijos apie planuojamus Lietuvos vardo tūkstantmečio renginius Lietuvoje.

48,5 proc. respondentų tvirtino, kad yra nepakankamai informuoti apie Lietuvos vardo tūkstantmečio minėjimo renginius, o 42 proc. respondentų pažymėjo apie renginius neturintys jokios informacijos. Pakankamai informacijos apie Lietuvos vardo tūkstantmečio renginius, tyrimo duomenimis, turi 9,5 proc. didžiųjų Lietuvos miestų įmonių darbuotojų.

 Tyrime dalyvavo 200 respondentų, užimančių vadovaujančias pareigas įvairiose didžiųjų Lietuvos miestų - Vilniaus Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio - įmonėse.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių