Viešinimo paslaugas aktyviausiai perka Susisiekimo ministerija

Susisiekimo ministerija yra lyderė pagal išlaidas įsigyjant viešinimo paslaugas, paskelbė Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT). Per praėjusius metus ir šių metų pirmąjį ketvirtį ši ministerija įsigydama viešinimo paslaugas iš viso išleido daugiau kaip 13 milijonų litų.

VPT duomenimis, pernai ir pirmąjį šių metų ketvirtį viešinimo paslaugų viešiesiems pirkimams buvo išleista 91,7 mln. litų. Tokių pirkimų iš viso buvo 325, tad vidutinė vieno pirkimo vertė – 282 tūkstančiai litų.

Viešinimo paslaugų pirkimas sudarė beveik 5 proc. bendro per šį laikotarpį įvykusių paslaugų viešųjų pirkimų, kurių iš viso buvo 6618.

Viešinimo paslaugų pirkimų vertė siekė 4,1 proc. bendros per šį laikotarpį įvykdytų paslaugų viešųjų pirkimų vertės, kuri siekė 2,256 mlrd. litų.

Pasak VPT pranešimo, daugiausia – 13,2 mln. litų - viešinimo paslaugoms išleido Susisiekimo ministerija, per praėjusius metus ir šių metų pirmąjį ketvirtį vykdžiusi kelis didelės vertės viešinimo paslaugų pirkimus. Tai 4,9 mln. litų vertės „ES paramos projekto „Skaitmeninės televizijos plėtros skatinimas“ televizijos laidų rengimo, transliavimo bei reklaminio laiko informaciniams-reklaminiams televizijos klipams suteikimo paslaugų pirkimas, 3,2 mln. litų vertės „Valstybinės saugaus eismo automobilių keliais 2005-2010 m. programos viešinimo paslaugos“ pirkimas, taip pat projekto „Skaitmeninės televizijos plėtros skatinimas“ informavimo ir viešinimo priemonių, skirtų skaitmeninei televizijai Lietuvoje populiarinti, kūrimo bei įgyvendinimo paslaugų pirkimas, kurio vertė – 2,5 mln. litų.

Antroje vietoje atsidūrė viešoji įstaiga Lietuvos viešojo administravimo institutas, kurio viešinimo paslaugų pirkimų vertė siekė 7,5 mln. litų. Buvo perkamos su viešinimu susijusios mokymo paslaugos – lietuvių ir anglų kalba vykdomi mokymai, skirti patobulinti valstybės tarnautojų, politikų atstovavimo Europos Sąjungoje bei pirmininkavimo ES veiklai gebėjimus.

Trečioje vietoje pagal viešinimo paslaugų pirkimų vertę – Būsto ir urbanistinės plėtros agentūra, už 6,9 mln. litų pirkusi Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos visuomenės informavimo kampanijos 2010-2011 m. įgyvendinimo paslaugas.

Iš viso, pasak VPT pranešimo, 2011 metais ir šių metų pradžioje viešinimo paslaugų pirkimus vykdė 122 perkančiosios organizacijos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių