Premjero klausė, kaip spręsti gyventojų užimtumo problemas mažosiose savivaldybėse

Grįžti į straipsnį

Žemyna

Žemyna portretas
Nežinau, tai buvo sąmoningas, gerai paskaičiuotas žingsnis, ar nepatirtis, tačiau labai daug prie provincijos ištuštėjimo prisidėjo ir geležinkeliai su autobusais - t.y., tarpmiestinis ir priemiestinis susisiekimas. Sovietmečiu dyzeliniai ir lt. traukiniai kasdien lūždavo nuo pervežamų darbininkų, tarnautojų, studentų ir t.t. Taip, daug fabrikų buvo priCHvatizuota (diversija?), tiek darbininkų nebereikėjo, tačiau visgi jų trūko! O transporto bilietai buvo ir neadekvačiai pabranginti, ir taip retai kursuodavo, kad jais važinėti į darbą nebuvo įmanoma, taigi, žmogus būdavo uždarytas savo kaime ar miestelyje, negalėdavo pasiekti darbo vietos dideliuose miestuose. Ar jiems reiktų taip masiškai emigruoti, jei traukiniai ir toliau kursuotų atsižvelgdami į darbo pradžią ir pabaigą, o fabrikai apmokėtų jų keliones (arba atvežtų ir po darbo nuvežtų gamyklos transportu)? Net ir telefonas tapo prabanga . Tai kaip žmogus susiras darbo, jei nei paskambinti, nei nuvažiuoti?

reikia pasalpinius ismokyti

reikia pasalpinius ismokyti  portretas
dirbti,uzsidirbti ir pagaliau rankos zmogui duotos darbui dirbti,o ne pasalpas pragerdineti ir dairytis ka pavogus vel pragerti.Kodel niekam neidomu,kad kaimo pasalpiniu gyvenama aplinka skesta siukslese ir dilgelese ???

Pranas Morkūnas

Pranas Morkūnas portretas
Nežino jis nieko, klausti reikia Skirmanto Malinausko...

Galerijos

Daugiau straipsnių