Pirmoji turbininė sankryža reikalaus atidumo

Tarptautiniame kelyje "Via Baltica" netoli Panevėžio atsiras pirmoji turbininė žiedinė sankryža. Nestandartinė sankryža pradėta statyti vietoje, kur Panevėžio aplinkkelis kertasi su keliu Panevėžys–Pasvalys–Ryga.

Tikimasi, kad jau metų pabaigoje ši sankryža galės funkcionuoti, o visus darbus planuojama baigti iki 2017 m. vasaros. Pasak "Panevėžio kelių" generalinio direktoriaus Vidmanto Puidoko, ši trišalė sankryža buvo nemenkas trukdys "Via Baltica" kelyje vien dėl to, kad tarptautinė magistralė, kurioje eismo intensyvumas siekia apie 10 tūkst. automobilių per parą, prieš rekonstrukciją turėjo šalutinio kelio statusą.

"Iki rekonstrukcijos buvo susiklostę taip, kad pirmumo teisę šiame kelyje turėjo nuo Panevėžio Pasvalio kryptimi judantis automobilių srautas, kuris yra beveik tris kartus mažesnis. Šią problemą spręsime įrengdami nestandartinę žiedinę sankryžą, kuri sulygins eismo srautų pirmumo galimybes", – sakė V.Puidokas.

Kadangi naujoji sankryža bus dar nematytos Lietuvoje konstrukcijos, ja važiuojama kitaip nei standartinėse žiedinėse sankryžose.

Naujoje turbininėje žiedinėje sankryžoje bus dvi eismo juostos, išdėstytos ypatinga tvarka, o greitis šioje sankryžoje bus ribojamas iki 50 km/val. Toks greitis gerokai didesnis nei įprastose sankryžose, todėl turbininės žiedinės sankryžos yra 20 proc. pralaidesnės nei įprastos žiedinės sankryžos.

Naujoji sankryža turės keturias įvažas – į Panevėžį, į Ūtą, į Panevėžio aplinkkelį ir į Rygą. Važiuojantiesiems iš Panevėžio Rygos kryptimi į žiedą sukti nereikės, nes galės važiuoti tiesiai jungiamuoju keliu.

Sankryža ypatinga tuo, kad nė viena įvaža į žiedą nebus tokia pat. Vairuotojai, atvažiuojantys iš Panevėžio, iš pirmos eismo juostos galės galės sukti į bet kurią įvažą. Norintieji patekti į Panevėžį, galės iš žiedo išvažiuoti dviem eismo juostomis.

Transporto priemonės, atvažiuojančios iš Latvijos ar Pasvalio pusės, iš pirmosios eismo juostos galės sukti į visus tris išvažiavimus, o pasirinkę antrąją juostą galės važiuoti tik į Panevėžį. Pasirinkti Latvijos kryptį bus galima važiuojant tik iš vienintelės – pirmosios eismo juostos.

Vairuotojai, artėjantys link žiedo Panevėžio aplinkkeliu, turės būti itin dėmesingi ir pasirinkti tinkamą eismo juostą, nes iš pirmosios galima išvažiuoti tik link Ūtos arba Panevėžio, o iš antrosios – į Panevėžį arba Latvijos, Pasvalio kryptimi. Įvažiuoti į Panevėžio aplinkkelį bus galima tik iš pirmosios eismo juostos.

Mažiausia sankryžos atšaka bus skirta atvažiuojantiesiems iš Ūtos kaimo. Išvažiuodami iš šio kelio, vairuotojai galės sukti į Panevėžį arba iš karto rinktis antrąją žiedo juostą ir pasirinkti norimą kryptį.


Šiame straipsnyje: Via BalticasankryžakeliaiKET

NAUJAUSI KOMENTARAI

blt.... per paprasta sankryza

blt.... per  paprasta  sankryza portretas
ismokit pravaziuot ,po to kurkit turbinines ,dyzelines ,karbiuratorines sankryzas

Asas

Asas portretas
Turim mes tokį žiedą Marijampolėj. Žinoma ne tokio dydžio, bet....

keiruze

keiruze portretas
O ką gi mums siūlo TėeS-eLKaD-istai? Kurios dienos straipsnyje aprašyta?
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių