Panevėžys taip pat diegia „vieno langelio" principą

Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Stasys Karčinskas patvirtino gyventojų aptarnavimo „vieno langelio" principu ir informacijos teikimo Panevėžio miesto savivaldybėje tvarką.

Nuo šiol Savivaldybės priimamasis priims tik pareiškėjų pasirašytus prašymus ir skundus (tiek rašytinius, tiek elektroninius) - anoniminiai bus neregistruojami. Jei gyventojas dėl kalbos sutrikimo negalės suprantamai išreikšti, bus pasitelkiami vertėjai.

„Išklausę asmenį ir išsiaiškinę jo prašymo ar skundo esmę, priimamojo tarnautojai privalės suprantamai paaiškinti, ar Savivaldybė kompetentinga spręsti rūpimą klausimą, kokius dokumentus ir kaip (asmeniškai, paštu, elektroniniu būdu) reikia pateikti, į kokią kitą instituciją asmuo gali kreiptis ir nurodyti jos kontaktus", - teigia Savivaldybės kanceliarijos vedėja Ina Stalionienė.

Priklausomai nuo prašymų, skundų pobūdžio, sudėtingumo, atsakyti reikalingos informacijos, į juos turės būti atsakoma per 5-30 darbo dienų.

Gyventojai turės galimybę pareikšti nuomonę apie aptarnavimo kokybę ir išdėstyti savo pageidavimus, pasiūlymus, pastabas, skundus raštu, pildydami Savivaldybės darbuotojų aptarnavimo kokybės vertinimo anketas arba pasinaudodami pageidavimų ir pasiūlymų dėžute.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių