Kodėl skambučiai Vartotojų teisių apsaugos tarnybai – mokami?

  • Teksto dydis:

LRT RADIJO klausytojas piktinasi, kad Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai galima paskambinti tik mokamu telefonu. Kaip pavyzdį jis pateikia Maisto ir veterinarijos tarnybą, kuri turi nemokamą telefono liniją.

„Kodėl šiuo metu Vartotojų teisių apsaugos tarnyba neturi nemokamos linijos? Kas tai? Smūgis vartotojui? Nori pasiguosti, dar mokėk? Kokios priežastys, kad nėra nemokamos linijos?“ – teiraujasi klausytojas.

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktorius Feliksas Petrauskas aiškina, kad iki 2012 metų nemokama linija buvo, tačiau krizė ir finansų stoka privertė atsisakyti tokios linijos.

„Esame biudžetinė įstaiga, neturime ne biudžetinių lėšų. Maisto veterinarijos tarnyba teikia paslaugas, už kurias ima mokestį, ir jie praktiškai atlieka tyrimus. Jie gali sau leisti tokius dalykus, ko negali pilnai biudžetinė įstaiga“, – tikina tarnybos direktorius.

Pasak jo, 2012 metais už tokią liniją tarnybai teko sumokėti 6 tūkst. litų, kitais metais – 27 tūkst. litų.

„Iš tikrųjų dauguma skambinančiųjų nori tik pasišnekėti, išlieti nuoskaudą, o galiausiai pasirodo, kad ir problemos jų nėra tokios didelės. 2012 metų pabaigoje klausimą sprendėme kiek kitaip, nepalikome žmonių visai be gebėjimų pasiguosti, pasikalbėti. Steigėm tarnybos padalinius ir juose priiminėjome žmones. Taip priartėjome prie žmonių regionuose“, – sako F. Petrauskas.

Pašnekovo teigimu, per praėjusius metus skundų skaičius svyravo tarp 14 ir 15 tūkst., o vartotojai kreipėsi ir dėl elektros, karšto, šalto vandens sąskaitų išrašymo, turizmo paslaugų, ypatingai dažnai – dėl nekokybiškų maisto prekių, taip pat saugos, žaislų, elektrotechninių gaminių įrangos ir t.t.

Turintys nusiskundimų gali paskambinti Vartotojų teisių apsaugos tarnybai Vilniuje telefonu 852626760. Tarnybos puslapyje galima parašyti ir elektroninį skundą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

kaunietis

kaunietis portretas
Is vis ka jie ten veikia? Tur but pries du menesius parasiau paklausima o atsakymo negavau

tik durniui gali

tik durniui gali portretas
paaiškinti, kad apgautas pirkėjas nori tik pasikalbėti, o ne gauti informacijos apie savo teises
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių