Didžiausioje pasaulio turizmo parodoje – Lietuvos garsai ir kvapai

  • Teksto dydis:

Tarp 180 kovo 8-12 d. Berlyne (Vokietija) vykstančioje didžiausioje pasaulio turizmo parodoje “ITB Berlin” dalyvaujančių šalių – ir Lietuva.

Dalyvavimas „ITB Berlin“ – labai reikšmingas, nes Vokietija yra prioritetinė Lietuvos atvykstamojo turizmo rinka. Pernai mūsų šalies apgyvendinimo įstaigose apsistojo beveik 175 tūkst. vokiečių – daugiausia, lyginant su kitų valstybių turistais. Parodos lankytojus, kurių pernai buvo suskaičiuota apie 200 tūkst., šį kartą Lietuvos atstovai bando patraukti ne tik pristatydami turizmo galimybes, naujoves, bet ir krašto garsus bei kvapus.

Jaunosios kartos garso menininkas Ignas Danielius specialiai “ITB” parodai sukūrė ir Valstybiniam turizmo departamentui (toliau – VTD) padovanojo Lietuvos garso takelį. Jis parodos lankytojus gali nukelti iš Berlyno į Lietuvos miškus, paežeres, spalvingąją Užupio Respubliką, saulėtą šalies pajūrį. Unikali garso kompozicija leidžia patirti Lietuvą ne tik iš stende eksponuojamų video bei nuotraukų, bet ir iš preciziškai bei meniškai surinktų lietuvių kasdienybės garsų mozaikos.

Taip pat šiemet Lietuvos stende pristatomas ir naujasis Lietuvos kvapas, kuriame atsiskleidžia gintaro, ąžuolo, birželio, pienių natos. Kiekvienas lankytojas kviečiamas “padžiazuoti” ir susikurti aromatą sau iš Lietuvą simbolizuojančių kvapų.

Parodos lankytojai po mūsų šalį gali pasidairyti ir naudodami virtualios realybės akinius. 360° filmukuose - keletas skirtingų maršrutų: kelionė po įstabiausius Lietuvos gamtos kampelius, kultūros objektus arba aktyvaus laisvalaikio gamtoje pramogos.

Lietuvos gamtos ir kultūros paveldą 50 kv.m pločio stende pristato VTD specialistai, taip pat Vilniaus, Kauno, Druskininkų bei Trakų turizmo informacijos centrų atstovai.

“Pagrindinis mūsų tikslas – ilginti į Lietuvą atkeliavusių vokiečių turistų vidutinės viešnagės trukmę. O tai galime padaryti praplėsdami siūlomus tradicinius turizmo maršrutus. Pavyzdžiui, susitikimuose su Vokietijos turizmo specialistais parodos metu pamatėme jų suinteresuotumą aktyvaus laisvalaikio gamtoje pasiūlymais, tokiais kaip keliavimas po Lietuvą dviračiais, oro balionais, siauruoju geležinkeliu ar medžių viršūnėmis Anykščiuose, taip pat - kulinarinio turizmo galimybėmis, tokiomis kaip Alaus kelias, Žuvies kelias, teminėmis degustacijomis dvaruose, laivuose”, - pasakoja VTD Atvykstamojo turizmo poskyrio vyr.specialistė Jūratė Jazbutytė, koordinuojanti turizmo rinkodarą Vokietijos rinkoje.

Parodos “ITB Berlin” metu suplanuoti ir susitikimai su turizmo specialistais, tarptautinės žiniasklaidos (“Travel Channel”, “History Channel”, “Discovery”) atstovais, aptariamos bendradarbiavimo bei Lietuvos žinomumo didinimo, atvykstamojo turizmo srautų skatinimo idėjos.


Šiame straipsnyje: turizmo parodaBerlynas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių