Dėl karo kurstymo „RTR Planeta“ vėl gresia transliacijos apribojimai

  • Teksto dydis:

Dėl karo, nesantaikos ir tautinės neapykantos kurstymo Rusijos kanalui „RTR Planeta“ gresia transliacijos Lietuvoje apribojimai.

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) trečiadienį pradėjo tyrimą dėl Visuomenės informavimo įstatymo pažeidimo „RTR Planeta“ spalio 16 dieną transliuotoje laidoje „Dvikova. Vladimiro Solovjovo programa“. Kaip BNS sakė LRTK pirmininkas Edmundas Vaitekūnas, LRTK šiuos pažeidimus patvirtino Krašto apsaugos ministerijos (KAM) Strateginės komunikacijos ir viešųjų ryšių departamentas.

„Jie pateikė nuomonę, kad tai yra galimi nesantaikos kurstymai laidoje. Mes priėmėme tokį sutarimą, tai dar ne sprendimas: įpareigojame administraciją informuoti Europos Komisiją, reguliuotojus Londone OFCOM, taip pat programos vadovybę apie nustatytus pažeidimus. Tą klausimą mes svarstysime lapkričio 16 dieną – į posėdį kviečiame ir „RTR planeta“ vadovus, tuomet priimsime sprendimą“, – BNS sakė E. Vaitekūnas.

„RTR Planeta“ jau pernai buvo taikytos sankcijos dėl karo ir neapykantos kurstymo – Lietuvos transliuotojai įpareigoti perkelti šį kanalą į mokamų programų paketą. Analogiškas sprendimas šiemet gegužę priimtas dėl „NTV Mir Lithuania“, tačiau po Europos Komisijos (EK) signalų, jog procedūrose gali būti pažeista ES teisė, komisija sprendimą atšaukė.

E. Vaitekūnas pažymėjo, kad šįkart EK pastabų neturėtų būti, nes tai – jau trečias pažeidimas per metus, visos reikiamos procedūros dėl įspėjimų ir konsultacijų jau buvo įvykdytos, tačiau LRTK vistiek nusprendė duoti dar dvi savaites kanalo vadovybės pasiaiškinimams „kad nebūtų pastabų iš EK, kad per daug paskubėjome“.

Švedijoje registruotą kanalą „RTR Planeta“ LRTK pernai dėl karo ir neapykantos kurstymo taip pat buvo visiškai uždraudusi trim mėnesiams retransliuoti Lietuvoje – tai buvo pirmoji procedūra ES, kai buvo visiškai uždraustos ES registruoto kanalo retransliacijos. Ją papildomai apmokestinti žiūrovams šiemet buvo nuspręsta sulaukus naujų pažeidimų, tačiau vėliau sprendimas atšauktas.

Per pastaruosius trejus metus padažnėjus pažeidimų dėl karo ir neapykantos kurstymo rusiškose programose, transliacijų apribojimai taikyti ir kanalams „Ren TV Baltic“, „PBK“, „RTR Planeta“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
lietuvos fašistinė chunta blokuoja net ir kompiuterio pasisakymus,kad tik nebūtų kitos nuomonės,o visokie tvarto brudai keikiasi,kaip paskutiniai brudai ir tie brudai kursto karus

Klaipeda

Klaipeda portretas
D E B I L A I ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nenusivažiuokite

Nenusivažiuokite portretas
Atvirkščiai,tokios laidos padeda žmonėms susidaryti savo nuomones,nes mūsų telelaidose tik propagandos varymas.Ten nieko neišgirsi tik puola,šliaužia grobia ir panašiai.Neįsivaizduoju,kokie ten dundukai sėdi tame televizijos komitete?Pagaliau,išjunkite tik tas laidas ,kurios jums nepatinka,o pramogines palikite.Keisčiausia,kad moki 105 euro irtas laida žiūri.Tuomet jau niekas nepuola,nekursto,nes kažkam sumokėjai 1,5 euro.Pagaliau žmonės laidas žiūri per sputnikines antenas.
VISI KOMENTARAI 36
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių