Dvi lietuvės Londone įrodė, kad svajonės pildosi

  • Teksto dydis:

Dvi lietuvaitės Aistė Krevnevičiūtė ir Aistė Marija Žukauskaitė Londone gyvena jau ne vienerius metus. Į šį kosmopolitišką miestą abi pabėgusios dėl skirtingų priežasčių, čia atrado draugystę, įkvėpimą siekti karjeros aukštumų, o dabar kartu įkūrė ir drabužių parduotuvę internete „WhipDress”, kurią pirmiausia pristato mados mylėtojoms Lietuvoje.

Pokalbio likus vos kelioms dienoms iki Tarptautinės moters dienos, kovo 8-sios, metu, visa kavinė prisipildė merginų juoko, pozityvumo bei nesibaigiančių verslo idėjų, kuriomis lietuvaitės gyvena kasdien.

Kaip aiškino pačios Londone gyvenančios merginos, „Whipdress” – tik dar vienas įrodymas, kad aktyviai dirbant ir siekiant savo tikslo gali išsipildyti visos net ir mažiausios mergaitiškos svajonės. Drąsiai svajoti merginos Tarptautinės moters dienos proga nori palinkėti ir būsimoms savo klientėms.

– Draugės esate jau septynerius metus. Nors į Londoną atvykote ne kartu, čia abiems gimė idėja kartu pradėti verslą. Kaip šovė mintis sukurti internetinę parduotuvę, skirta lietuvėms?

Kiekvienais metais atvykusi į Lietuvą lieku maloniai nustebusi vis didesniu lietuvių dizainerių kuriamų drabužių bei stilingų žmonių gatvėse skaičiumi.

Aistė Marija: Su Aiste susipažinome Londone. Vos pradėjusios bendrauti supratome, kad mūsų interesai sutampa daugelyje sričių. Idomu, tačiau pirmą kartą susitikome taip pat dėl verslo idėjos, kuri taip ir liko idėja, tačiau tarp mūsų netrukus užsimezgė stipri draugystė. Kadangi abiems visada svarbiausia buvo darbas, karjera, nepriklausomybė, – turėti bendrą verslą sutampant interesams mums buvo natūralus žingsnis.

Aistė K.: Aš norėčiau patikslinti, kad parduotuvė WhipDress.com skirta ne tik Lietuvos pirkėjui. Mūsų rinka – visas pasaulis (abi juokiasi, - aut. past.). Tiesiog, Lietuva yra mūsų gimtinė, Londonas – šiuo metu mūsų namai, todėl ir pradedame nuo šių miestų. Ateityje, jei viskas sėkmingai klostysis, planuojame sparčiai plėstis.

Mados ir grožio industrija mane traukė nuo mažens. Matyt dėl šios priežasties ir dirbu šiose srityje. Tuo tarpu Aistė Marija nuo mažų dienų svajojo kurti savo drabužių liniją. Tai, kad tapome verslo partnerės – natūralu. Mes papildome viena kitą ir užkrečiame energija judėti pirmyn. Visada žavėjausi jos stiliumi bei gebėjimu numatyti mados tendencijas į priekį. Aistė taip pat kelerius metus dirbo modeliu. WhipDress.com galite pamatyti ne vieną to įrodymą (juokiasi, aut.past).

Aistė Marija: „WhipDress” – tai internetinė madingų, aukštos kokybės drabužių už prieinamą kainą parduotuvė. Turiu prisipažinti, kad turime daug idėjų. Jau dirbame ir prie mūsų drabužių linijos, kurią tikimės pristatyti artimiausiu metu.

Šaunu, kad Lietuvoje yra tiek daug gabių jaunų ir norinčių prasimušti į pasaulinę rinką dizainerių. Galiu prižadėti, kad ne vieną iš jų taip pat išvysite mūsų parduotuvėje. Juos taip pat atstovausime Europoje bei JAV.

– „WhipDress” prekinis ženklas skaičiuoja tik pirmąsias dienas. Kuo esate išskirtinės? Ką siūlote, ko dar nėra Lietuvos rinkoje?

Aistė K.: Nuo kitų internetinių parduotuvių Lietuvoje skiriamės tuo, kad siūlome sukneles išskirtinėms progoms, raudonojo kilimo renginiams, apsilankymams klube, kokteilių baruose, pasimatymams, kuriuose norisi palikti neišdildomą įspūdį.

Pasipuošus bet kuria suknele iš „WhipDress” galime užtikrinti, kad tiktai neliksite nepastebėtos ir atrodysite įspūdingai. Tai garantuojame, nes šias sukneles nešiojame ir pačios. Mūsų suknelės skirtos išryškinti figūros linijas, pabrėžti išskirtinį stilių, seksualumą ir individualumą.

Netolimoje ateityje „WhipDress” siūlys galimybę rinktis iš daugybės skirtingų dizainerių. Kiekvieną drabužio modelį atrenkame pačios kruopščiai įvertinus kokybę bei naujausias mados tendencijas.

Aistė Marija: Tiek aš, tiek ir Aistė daug keliaujame. Savo kelionių metu stebime pasaulines mados tendencijas, kurios, žinoma, aktualios ir Lietuvoje. Pavyzdžiui, ką tik grįžome iš Niujorko mados savaitės. Lietuvos merginoms norime pristatyti universalias mados tendencijas, kurios yra populiarios visame pasaulyje. Lietuviai turi gerai išvystytą estetikos jausmą, tiesiog siekiame, kad mada ir kokybė būtų lengviau prieinama. Iš patirties žinome, kad to Lietuvoje dar trūksta.

Išsiskirsime ir tuo, kad internetinėje parduotuvėje „WhipDress” pristatysime ir mūsų koncepciją atspindinčius lietuvių dizainerius, kuriems suteiksime progą išplėsti prekybą bei žinomumą.

– Pokalbio metu užsiminėte, kad neoficialus „WhipDress” kredo – „Išskirtinis gyvenimo būdas už prieinamą biudžetą”. Ką jis reiškia Jums ir Jūsų klientui?

Aistė Marija: Man asmeniškai tai reiškia mokėjimą derinti geros kokybės ir madingus drabužius su biudžetu, kurį galiu sau leisti. Draugės ir pažįstamos dažnai klausia, kur perku drabužius, o kai sužino jų kainą – visada nustemba ir negali patikėti, kad įmanoma suderinti gerą kainą ir kokybę. Gali išmesti šimtus prabangių dizainerių produktams ir vis tiek atrodyti ne taip, kaip norėtųsi. Mes siekiame, kad moterys ir merginos galėtų sau leisti atrodyti nepriekaištingai ir prabangiai už prieinamą kainą. Siūlome geros kokybės, madingus drabužius. Derinant mūsų siūlomus drabužius su keliomis dizainerių detalėmis, merginos gali atrodyti ypač stilingai. Toks yra mano stilius ir tokią mados koncepciją noriu pasiūlyt „WhipDress” pirkėjams.

Aistė K.: Galiu tik pasidalinti dar viena citata, kuri mus taip pat įkvėpia. Haris Vinstonas yra pasakęs: „People will stare and they will follow you. Make it worth their while.” Manau, ši citata puikiai apibūdina mūsų prekės ženklą, kuris skleidžia pasitikėjimą savimi, įkvėpimą, fatališkumą, eleganciją ir moteriškumą. Mūsų siūlomi drabužiai yra vidutinės kainos, tačiau siūlome išskirtinę kokybę, kuri prilygsta garsiems pasaulio dizaineriams.

– Kaip apibūdintumėte lietuvaičių stilių. Kas būdinga lietuvei merginai?

Aiste K.: Kiekvienais metais atvykusi į Lietuvą lieku maloniai nustebusi vis didesniu lietuvių dizainerių kuriamų drabužių bei stilingų žmonių gatvėse skaičiumi. Skirtinguose miestuose vyrauja šiek tiek skirtingos apsirengimo tendencijos. Vilnietės visada man pasirodo šiek tiek kuklesnės, meniškesnės, bohemiškesnės, tačiau keičiantis miestui atsiranda poreikis ir drąsesniam, išskirtiniam, fatališkai moteriškam stiliui, kuris pabrėžia seksualumą.

Aistė Marija: Lietuvaičių stilius keičiasi tolygiai jų galimybėms keliauti, pasisemti naujų įspūdžių, sutikti skirtingų žmonių. Kaskart grįžtant į Vilnių atkreipiu dėmesį į vis madingiau apsirengusias merginas. Tai – tikrai džiugu.

– Kokie „WhipDress” ateities planai?

Aistė Marija: Artimiausias mūsų su Aiste planas – auginti internetinę parduotuvę. Ją papildyti idomiais dizaineriais, kurie drabužius siūlo įsigyti už prieinamą kainą, klientėms pasiūlyti daugiau kokybiškų produktų.

Aiste K.: Domimės lietuvių dizaineriais. Jų kūryba – išties ypatinga ir išskirtinė. Ateityje norėtume bendradarbiauti ir padėti jiems prasimušti į tarptautinę rinką. Paskutinį dešimtmetį skandinaviškas stilius pasaulyje tapo itin populiarus. Dabar, mūsų nuomone, Baltijos šalių eilė užsiimti tvirtą poziciją mados pasaulyje.

Norėtume, kad „Whipdress” taptų ne tik internetine parduotuve. Kitas mūsų projektas – sukurti originalią „Whipdress” drabužių liniją. Šiuo metu jau deriname kontraktus su tekstilės ir gamybos fabrikais, o mūsų dizainerė braižo modelius. Šį projektą tikimės pristatyti jau labai greitai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

...

... portretas
Kiek gi galima žiurkizmą girt.
VISI KOMENTARAI 1
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių