„YouTube“ žvaigždžių kišenėse – milijonai

  • Teksto dydis:

Prieš kelis dešimtmečius greta geriausiai žinomų visame pasaulyje pramogų pasaulio atstovų puikuodavosi televizijos laidų vedėjai, šiandien tokie gali tapti bet kuris iš mūsų. Tereikia būti kūrybingam ir įžūliam. Būtent tokios ir yra didžiausios "YouTube" žvaigždės.

"Business Insider Nordic" "Youtube" vadina pagrindine naujosios kartos įžymybių platforma – tokia ji tapo 2005-aisiais. Tokios įžymybės kaip PewDiePie, Jenna Marbles ir Yuya, tiesiogiai bendraudami su savo gerbėjais, per kelerius metus subūrė milijono prenumeratorių armiją. Prenumeratoriai reiškia ne tik popularumą, bet ir milijoninį uždarbį.

Visi vaizdo klipų kūrėjai – komikai, kompiuterinių žaidimų žaidėjai ir kiti tinklaraštininkai – gausią sekėjų armiją subūrė be žiniasklaidos milžinių pagalbos. Pagal "SocialBlade" sudarytą reitingą pateikiame devyniolika populiariausių vaizdo tinklaraštininkų pasaulyje, turinčių daugiausia prenumeratorių. Dėmesys skiriamas nepriklausomoms "YouTube" žvaigždėms, į sąrašą neįtraukiami populiariosios muzikos atlikėjų kanalai.

19 vieta. "Fine Brothers Entertainment" (FBE) – 16,7 mln. prenumeratorių.

Benny ir Rafi Fine'ai iš Bruklino yra internetinės erdvės prodiuseriai, rašytojai ir režisieriai, sukūrę populiarią "React" vaizdo įrašų seriją su žmonių reakcijomis. Šie broliai rodo vaikams, paaugliams, senoliams kokius nors tuo metu populiarius vaizdo įrašus ir filmuoja jų reakcijas. Vis dėlto 2016 m. jie sukėlė ginčų audrą, kai panoro "React" vaizdo įrašų formatui pritaikyti autorinių teisių apribojimus. Dėl šios priežasties jie neteko daugybės prenumeratorių.

18 vieta. KSI – 17,5 mln. prenumeratorių.

Dar paauglystėje Olajide Olatunji valandų valandas žaisdavo "EA Sports" sukurtus kompiuterinius žaidimus apie FIFA. Pasivadinęs Ksiolajidebt slapyvardžiu (pastarąjį sudaro jo slapyvardis žaidime "Halo", tikrasis vardas ir "British Telecom" akronimas), 2009 m. jis pradėjo filmuoti ir skelbti "YouTube" paskyroje, kaip komentuodamas žaidžia kompiuterinius žaidimus. Jo šmaikšti ir kvailoka asmenybė susilaukė gerbėjų iš viso pasaulio.

17 vieta. DanTDM – 17,7 mln. prenumeratorių. 2017 m. uždarbis – 16,5 mln. JAV dolerių.

26 metų Danielis Middletonas, dar žinomas kaip Thediamondminecart – populiarus vaizdo tinklaraštininkas, skelbiantis vaizdo įrašus, susijusius su "Minecraft" kompiuteriniu žaidimu. D.Middletonas įrašo, kaip žaidžia kompiuterinius žaidimus, daro jų apžvalgas ir kasdien kelia vaizdo siužetus. Pernai jis paskelbė pasaulinį turą, įskaitant ir keturis pasirodymus, vykusius Sidnėjaus operos teatre, kurių bilietai buvo labai greitai išparduoti. Žurnalo "Forbes" duomenimis, 2017 m. jis tapo daugiausia uždirbusiu iš savo kanalo "YouTube" paskyroje.

16 vieta. JennaMarbles – 17,83 mln. prenumeratorių.

JennaMarbles, kurios tikrasis vardas Jenna Mourey, yra viena iš seniausių ir labiausiai atpažįstamų "YouTube" žvaigždžių. Savo karjerą ji pradėjo rašydama straipsnius svetainėje "BarStool Sports", tačiau greitai tapo vaizdo tinklaraštininke. Tuo užsiimti ją pastūmėjo stulbinama sėkmė, kurios susilaukė jos vaizdo įrašas "Kaip apmauti žmones, kad jie galvotų, jog tu gerai atrodai". JennaMarbles "YouTube" kanale galima rasti šmaikščių vaizdo siužetų apie šiuolaikinės jaunos moters problemas.

15 vieta. Jacksepticeye – 17,89 mln. prenumeratorių.

27 metų Seanas Williamas Mcloughlinas – "Youtube" žvaigždė iš Airijos, visam pasauliui demonstruojantis kaip žaidžia kompiuterinius žaidimus. Šlovės spinduliais jis pradėjo mėgautis dar 2013-aisiais, kai jį pirmą kartą savo vaizdo įraše paminėjo PewDiePie. Žaliaplaukis S.W.McLoughlinas teigia, kad yra energingiausias vaizdo žaidimų komentatorius "Youtube".

14 vieta. Felipe Neto – 18,7 mln. prenumeratorių.

Trisdešimtmetis Felipe Neto – vaizdo tinklaraštininkas ir komikas iš Brazilijos. Jo "YouTube" kanalas tapo pirmuoju Brazilijoje, kuris surinko 1 mln. prenumeratorių būrį. 2017 m. internetinė televizija "Netflix" pradėjo transliuoti jo filmą "My Life Makes No Sense" ("Mano gyvenimas neturi prasmės").

13 vieta. Markiplier – 19,5 mln. prenumeratorių. 2017 m. uždarbis – 12,5 mln. JAV dolerių.

Markas Fischbachas, labiau žinomas Markiplier slapyvardžiu, kuria vaizdo įrašus apie kompiuterinius žaidimus. Tiesa, vien "YouTube" vaikinas neapsiriboja. Kartą jis yra minėjęs "Variety" žurnalui, kad norėtų praplėsti savo veiklą ir pradėti vaidinti arba muzikuoti.

12 vieta. NigaHiga – 20,4 mln. prenumeratorių.

Ryanas Higa, pasivadinęs NigaHiga pseudonimu, vienas iš pirmųjų tapęs "YouTube" žvaigžde. R.Higa prodiusuoja įvairius humoristinius vaizdo įrašus, įskaitant parodijas, muzikinius klipus, komentuoja populiariosios kultūros aktualijas. Jo vaizdo įrašai išsiskiria aukšta kokybe ir profesionalumu, palieka gerus ir neišdildomus įspūdžius.

11 vieta. Yuya – 20,5 mln. prenumeratorių.

24 metų Yuya – grožio tinklaraštininkė iš Meksikos, skelbianti vaizdo įrašus, kuriuose moko pasidažyti, susišukuoti, dalija  įvairius kitus grožio patarimus. Yuya taip pat turi antrą kanalą, kuriame aptaria apie savo kasdienius įvykius. Dėl šio grožio patarimų kanalo mergina atsidūrė "Vogue" žurnalo puslapiuose, ją buvo galima išgirsti kalbant Meksikos televizijos laidose.

10 vieta. Vegetta777 – 20,8 mln. prenumeratorių.

Samuelis de Luque – nepaprastai populiarus vaizdo klipų kūrėjas iš Ispanijos, kuris sulaukė dėmesio dėl savo emocingai įgarsinamų kompiuterinių žaidimų "Minecraft", "Saint's Row" ir "Battlefield". Jo išskirtinis bruožas – sugalvoti įtikimas kompiuterinių vaizdo žaidimų veikėjų istorijas su įvairiomis detalėmis, sukuriant iliuziją, kad tai filmas.

9 vieta. Vanossgaming – 22,3 mln. prenumeratorių. 2017 m. uždarbis – 15,5 mln. JAV dolerių.

"YouTube" slapyvardį Vanossgaming (arba Vanoss) pasirinko 24 metų jaunuolis Evanas Fongas iš Kanados. Apie patį E.Fongą žinoma tik tai, kad jis kelia humoristinius vaizdo klipus, kuriuose žaidžia kompiuterinius žaidimus. Jo vaizdo įrašai išskiria aukšta redagavimo kokybe, jam pavyksta kelias valandas trunkantį žaidimą paversti trumpu linksmiausių akimirkų klipuku.

8 vieta. "Smosh" – 22,6 mln. prenumeratorių. 2017 m. uždarbis – 11 mln. JAV dolerių.

"Smosh" kanalą sukūrė komikų Ian Hecox ir Anthony Padill duetas. Šie asmenys buvo vieni iš pirmųjų "YouTube" žvaigždžių, kurie išgarsėjo dėl linksmų vaizdo klipų, pašiepiančių vaizdo žaidimus ir populiariosios kultūros aktualijas. A.Padilla paliko "Smosh" kanalą 2017 m. liepą ir sukūrė savo "YouTube" paskyrą, kurią šiuo metu prenumeruoja daugiau nei 2 mln. žmonių.

7 vieta. Fernanfloo – 26,2 mln. prenumeratorių.

Fernanfloo, arba Luisas Fernando Floresas, yra vaizdo tinklaraštininkas iš Salvadoro, kuris kaip išprotėjęs žaidžia kompiuterinius žaidimus ir po to skelbia vaizdo įrašus. Jo šunys kartais pasirodo vaizdo siužetuose.

6 vieta. "Dude Perfect" – 26,5 mln. prenumeratorių.

"Dude Perfect" kanalas priklauso dvyniams Cory ir Coby Cottonams bei dar trims jų draugams, kurie studijuoja Teksaso "A&M" universitete. Visi jie vidurinėje mokykloje žaidė krepšinio komandoje. Vaikinai kuria su sportiniais iššūkiais susijusius filmukus ir parodijas, pašiepdami stereotipus, lydinčius sportą.

5 vieta. "Canal KondZilla" – 26,6 mln. prenumeratorių.

Konradas Dantasas – 29 metų muzikinių vaizdo klipų režisierius iš Brazilijos, dar žinomas Canal KondZilla pseudonimu. Jo "YouTube" paskyra, galima sakyti, viena iš sparčiausiai augančių. Pirmasis jo įkeltas vaizdo įrašas buvo Brazilijos reperio Nego Blue muzikinis klipas 2012 m.

4 vieta. Whinderssonnunes – 26,7mln. prenumeratorių.

Asmuo, pasivadinęs Whinderssonnunes pseudonimu, 23 metų "YouTube" žvaigždė Whindersson Nunes iš Brazilijos, kuria humoristinius klipus ir tinklaraščius. Jis skelbia parodijas, filmų apžvalgas, kelia dainas ir vaizdo įrašus, susijusius su jo kasdienybe. Jis pradėjo kurti vaizdo įrašus sulaukęs penkiolikos.

3 vieta. EIRubiusOMG – 27,3 mln. prenumeratorių.

Rubenas Doblas Gundersenas, kurio "YouTube" pseudonimas EIRubiusOMG, 27-erių vaizdo įrašų kūrėjas iš Ispanijos. Šis vaizdo tinklaraštininkas turi didžiausią prenumeratorių armiją visoje Ispanijoje. Kaip ir kiti vaizdo įrašų kūrėjai, Doblas Gundersenas įrašo, kaip žaidžia, daro apžvalgas ir kt., žinoma, neapsieinama be linksmų komentarų. Jis taip pat išleido interaktyvią knygą "Troll" (liet. "Trolis") 2014 m.

2 vieta. Germanas Garmendia (HolaSoyGerman) – 33,1 mln. prenumeratorių.

Vaizdo klipų kūrėjas Germanas Garmendia iš Čilės yra populiariausias "YouTube" vaizdo tinklaraštininkas visoje Lotynų Amerikoje. Komikas ir muzikantas turi net du savo valdomus kanalus, kurie patenka į "YouTube" TOP 20-uką. Be to, 2016 m. jis išleido knygą pavadinimu "#Chupaelperro". Jį išgarsino įrašas "Las Cosas Obvias De La Vida" ("Akivaizdūs gyvenimo dalykai"). Kita jo paskyra "JuegaGerman" turi 24,4 mln. prenumeratorių, joje vaikinas kelia vaizdo įrašus, kaip žaidžia ir komentuoja kompiuterinius žaidimus.

1 vieta. PewDiePie – 60,4 mln. prenumeratorių. 2017 m. uždarbis – 12 mln. JAV dolerių.

Felixas Arvidas Ulfas Kjellbergas – charizmatiškas kompiuterinių žaidimų komentatorius. Jis kelia siužetus, kaip žaidžia įvairius kompiuterinius žaidimus, o įrašo kampe matyti jo reakcijos į tai, kas vyksta. Jo "YouTube" vaizdo kanalą prenumeruoja daugiau nei 50 mln. žmonių. Pernai jis sulaukė kritikos dėl antisemitinių komentarų savo vaizdo įrašuose, po "Wall Street Journal" pasirodžiusio straipsnio pelningus kontraktus su juo nutraukė "Disney" ir pats "YouTube" (tačiau jo paskyra nebuvo pašalinta iš "YouTube").


Šiame straipsnyje: YoutubeYoutube milijonieriai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių