Pavasario ir vasaros drabužių madą diktuoja meilės galia

  • Teksto dydis:

Paryžiaus mados savaitės renginio metu „Pamatykite ir iškart įsigykite“ „H&M“ pristatė savo naujausią madų šou – „H&M Studio“ moterų ir vyrų aprangos 2017 m. pavasario ir vasaros kolekciją. Ji įkvėpta meilės galios, baleto grakštumo, stiprybės ir aistros.

„Galimybė įsigyti naujausius drabužių modelius iš karto po kolekcijos pristatymo žymi naujos mados pramonės eros pradžią, o mes vertiname tiesioginį ryšį, kurį užmezgame su klientais per „Pamatykite ir iškart įsigykite“ tipo mados kolekciją. Viskas, dėl ko tampame artimesni su klientais ir dėl ko mada tampa dar prieinamesnė, turi teigiamą poveikį“, – sako „H&M“ Dizaino skyriaus vadovė ir kūrybos direktorė Pernilla Wohlfahrt.

Renginiui didžioji betoninė garsiojo „Tennis Club de Paris“ erdvė buvo transformuota į šiltą, viliojančią erdvę, kurioje buvo skleidžiama meilės ir buvimo kartu žinia. Renginio aplinka mėgavosi tokie svečiai kaip Nicki Minaj, Alexa Chung, Lucky Blue Smith, Clémence Poésy bei Sasha Lane.

Ant podiumo, kuriuo vaikščiojo garsiausi modeliai, įskaitant seseris Gigi ir Bella Hadid, Adwoa Aboah, Amber Valletta, Jordan Barrett ir Luis Borges, buvo išlaikyta pusiausvyra tarp siuvimo meistriškumo ir sportinės aprangos – aukštos kokybės vilnoniai drabužiai, vilkimi su plonu trikotažu, laisvu šilku ir permatomu nailonu, o ryškiai rožiniai raukiniai ir klostės derinami su vienspalvėmis striukėmis bei atnaujintais žygių sandalais.

Atrodo, dabar kaip niekada anksčiau mums visiems gyvenime reikia teigiamų jausmų ir minčių.

„Šia kolekcija norime visam pasauliui siųsti meilės žinią. Gaminiai, ant kurių užrašytas šis žodis, lyg telegrafo juosta nuolat primena tai, kas svarbu. Atrodo, dabar kaip niekada anksčiau mums visiems gyvenime reikia teigiamų jausmų ir minčių“, – teigia Pernilla Wohlfahrt.

Vėliau daugiau nei 800 dalyvavusių svečių – kartu su viso pasaulio auditorija, renginį žiūrėjusia tiesiogiai svetainėje studio.hm.com ir per „H&M“ „YouTube“ kanalą – žiūrėjo stulbinantį populiariausių dainų sąrašuose pirmaujančio dainininko ir dainų kūrėjo „The Weeknd“, grojusio tokius kūrinius kaip „Starboy“, „Can’t Feel My Face“ ir „I Feel It Coming“, pasirodymą.

Paryžiaus šou taip pat veikė interaktyvi laikinoji parduotuvė, o klientai visame pasaulyje tuo pačiu metu galėjo įsigyti kolekcijos drabužius internetu.

Kolekcija šiandien nuo 10 val. buvo pradėta prekiauti apie 180 atrinktų parduotuvių pasaulyje, o taip pat ir „H&M“ parduotuvėje prekybos centre „GO9“, Vilniuje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių