- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Kaip M. Stonkus tapo Japonijos televizijos žvaigžde?
-
Kaip M. Stonkus tapo Japonijos televizijos žvaigžde?
-
Kaip M. Stonkus tapo Japonijos televizijos žvaigžde?
-
Kaip M. Stonkus tapo Japonijos televizijos žvaigžde?
-
Kaip M. Stonkus tapo Japonijos televizijos žvaigžde?
-
Kaip M. Stonkus tapo Japonijos televizijos žvaigžde?
-
Kaip M. Stonkus tapo Japonijos televizijos žvaigžde?
-
Kaip M. Stonkus tapo Japonijos televizijos žvaigžde?
-
Kaip M. Stonkus tapo Japonijos televizijos žvaigžde?
-
Kaip M. Stonkus tapo Japonijos televizijos žvaigžde?
-
Kaip M. Stonkus tapo Japonijos televizijos žvaigžde?
-
Kaip M. Stonkus tapo Japonijos televizijos žvaigžde?
Tūkstančių peržiūrų socialiniame tinkle „Facebook“ susilaukęs vaizdo klipas, kuriame matoma japonų šeima, kasdieniškai leidžianti laiką, žiūrinti TV ir besidžiaugianti reklama su lietuvių aktoriumi Mantu Stonkumi, tapusiu japoniško gėrimo reklamos veidu.
Nuotraukos iš Tokijo gatvių su M. Stonkaus plakatais... Įrodymų būta. O kaip yra iš tiesų?
Visa tai – festivalio „nowJapan“, kuris šiais metais skelbiasi netikėtos kultūros festivaliu, komunikacijos kampanijos dalis. „Reklaminėje kampanijoje išnaudojome puikiai pažįstamą naratyvą, kai žvaigždė iš vakarų japoniškoje reklamoje tampa keistu ir spalvingu personažu. Tai jau yra patyrę tokie žinomi aktoriai kaip Catherine Zeta-Jones, Leonardas DiCaprio. Šia kampanija norime netikėtai pakviesti į šių metų festivalį „nowJapan”, vyksiantį rugsėjo 10–11 d., Vilniuje“, – atskleidė reklaminės kampanijos idėjos sumanytojos, interaktyvių sprendimų agentūros „Enter agency“ vadovas Vaidotas Valantiejus.
„Didžiausias iššūkis buvo tai, jog visas šiandienos Japonijos turinys daugeliui lietuvių atrodo gan santūrus, tačiau mes norime parodyti būtent tai, kuo Japonija šiandien gyvena, kokia ta nūdienos kultūra. Žiūrėjome ir dabartines japoniškas reklamas, kurios yra daugiau vaidybinės, su spalvinga grafika. Jose animacijos pagalba sukuriamas visai kitas pasaulis, gausiai naudojami intensyvūs garsiniai efektai“, – sakė V. Valantiejus.
Pirmą kartą kalbėjęs japoniškai aktorius ir laidų vedėjas Mantas Stonkus sakė, kad į daug ką gyvenime žiūri su humoru. „Sutikau dalyvauti reklamos filmavime, kadangi japoniškos reklamos ryškiai skiriasi nuo europietiškų ar net amerikietiškų. Paprastai ten vienas aktorius per kelias sekundes gali įkūnyti net kelis herojus, kurie visi spalvingi ir ekspresyvūs – toks iššūkis turėtų sudominti daugelį aktorių“, – sakė M. Stonkus.
Reklamoje Mantas pristato japonišką gėrimą „Ameno amasa“ (liet lietaus saldumas), kurio pavadinimas koduoja ir jungia Lietuvą bei Japoniją: lietus – nes čia Lietuva, čia lietus lyja, o šiandienos Japonija – saldi savo spalvingumu, teatrališkumu. Gėrimas taip pat simbolizuoja, kad per dvi dienas „nowJapan“ metu bus parodyta ir sukoncentruota tai, kad yra šiandienos Japonija, kokia ji yra čia, Lietuvoje.
Reklamoje nusifilmavo ir šuo Kostas
„Smagūs faktai – klipe nusifilmavo ir keletas Lietuvoje gyvenančių japonų, kurie iš pradžių galvojo, kad kuriama tikro japoniško gėrimo reklama Japonijos rinkai. Taip pat turime ir netradicinį aktorių – Šiba Inu veislės keturkojį Kostą. Ši veislė itin populiari Japonijoje ir daugeliu atvejų identifikuojama kaip japoniška. Visų jų ir likusios kūrybinės komandos dėka turime beveik tikrą japonišką klipą, kurį rodo lietuviška TV“, – pasakoja V. Valantiejus.
Netradiciniam vaizdo klipui sukurti, buvo suburta komanda: „Šprime field“ ir režisierius Andrius Lekavičius, grafikos specialistas, animatorius Karolis Kveselis.
Festivalis „nowJapan“ – madingiems, ištroškusiems naujovių, spalvų, taip pat pasisemti įkvėpimo, o šeimoms – smagiai praleisti laiką kartu su mažaisiais.
Bilietus į festivalį „nowJapan“ platina „Bilietų pasaulis“.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
K. Zvonkuvienė ir keturi jos vyrai: vienas – sportui, kitas – gyvenimui, trečias – muzikai
Improvizacija – scenoje gimstantis nerežisuotas, antrąkart nepakartojamas spektaklis. Smagi meno forma nesvetima ir dainininkams bei pramogų verslo atstovams – improvizacijos ir ant scenos, ir prieš kameras nemažai. Į naujos pramoginės...
-
M. Daikerytė išsiskyrė su širdies draugu: mums nepavyko4
Po dvejų kartu praleistų metų skirtingais keliais pasuko verslininkė, vizažistė Milita Daikerytė ir jos širdies draugas Justas. Apie skyrybas mergina užsiminė socialiniame tinkle „Instagram“, o vėliau žinią patvirtino ir žiniask...
-
Garsios moterys prabilo apie plastines operacijas: negalėjau žiūrėti į savo nuotraukas19
Gražius žmones matome kasdien – jie mojuoja mums iš TV ekranų, siūlo kremus socialiniuose tinkluose ir pasitinka kiekviename žurnalo viršelyje. Tačiau natūralia savo išvaizda patenkinti yra ne visi, o ir fotošopo tam, k...
-
B. Jakučionytė: atrodo, kad visa sistema sukurta taip, kad paaugliams būtų tik blogiau1
„Aš žiūriu su siaubu į tai, kokį spaudimą dabar patiria paaugliai ir kaip jie dabar gyvena,“ – sakė visuomenės veikėja, renginių organizatorė ir socialinio tinklo „TikTok“ žvaigždė Birutė Jakučionytė. &bdquo...
-
Silvester Belt sėkmė užsienyje: gastrolės po Europą, bičiulystė su O. Alexander ir padėkos3
Laikas iki 2024-ųjų „Eurovizijos“ dainų konkurso sparčiai tirpsta. Jau šį ketvirtadienį Lietuvos atstovas Silvester Belt išvyks į Švediją, kur jo lauks paskutinės repeticijos prieš didįjį šou. Vos prie&...
-
Istorinis posūkis: K. Middleton ir princui Williamui suteikti nauji titulai2
Kate Middleton ir princas Williamas imasi naujų karališkųjų pareigų, rašoma „People“ portale. ...
-
Klaipėdos prekybos centre hidžabą apsivilkusi moteris šokiravo pirkėjus39
Hidžabą apsivilkusi moteris viename Klaipėdos prekybos centre ne tik šokiravo pirkėjus, bet ir kėlė socialinį šoką. Šia teatro „ARTYN“ spektaklio reklama buvo siekiama patikrinti, kokie stereotipai vyrauja šiandi...
-
Mirtį apgavęs Ž. Grigaitis: trečią kartą turbūt man gyvenimas laimės kortos neduos16
Verslininkas, keliautojas Žilvinas Grigaitis socialiniuose tinkluose dažnai siunčia pozityvias, įkvepiančias žinutes, skatinančias vertinti kiekvieną dieną ir kiekvieną patirtį. Vyras pasakojo, kad per gyvenimą patyrė du išgyvenimus, priver...
-
Britų princas Louisas švenčia savo šeštąjį gimtadienį1
Velso princesė Kate ir jos vyras princas Williamas padėkojo už sveikinimus, kurių sulaukė jauniausio savo sūnaus Louiso šeštojo gimtadienio proga. ...
-
Cikados gali tapti skaniu užkandžiu?4
Garsiu čirpimu išsiskiriantys vabzdžiai cikados netrukus užplūs Šiaurės Ameriką. Pasak mokslininkų, iš žemės vienu metu išlys net dvi jų vados, tad cikadų bus milijardai. ...