Kaip M. Stonkus tapo Japonijos televizijos žvaigžde?

  • Teksto dydis:

Tūkstančių peržiūrų socialiniame tinkle „Facebook“ susilaukęs vaizdo klipas, kuriame matoma japonų šeima, kasdieniškai leidžianti laiką, žiūrinti TV ir besidžiaugianti reklama su lietuvių aktoriumi Mantu Stonkumi, tapusiu japoniško gėrimo reklamos veidu.

Nuotraukos iš Tokijo gatvių su M. Stonkaus plakatais... Įrodymų būta. O kaip yra iš tiesų?

Visa tai – festivalio „nowJapan“, kuris šiais metais skelbiasi netikėtos kultūros festivaliu, komunikacijos kampanijos dalis. „Reklaminėje kampanijoje išnaudojome puikiai pažįstamą naratyvą, kai žvaigždė iš vakarų japoniškoje reklamoje tampa keistu ir spalvingu personažu. Tai jau yra patyrę tokie žinomi aktoriai kaip Catherine Zeta-Jones, Leonardas DiCaprio. Šia kampanija norime netikėtai pakviesti į šių metų festivalį „nowJapan”, vyksiantį rugsėjo 10–11 d., Vilniuje“, – atskleidė reklaminės kampanijos idėjos sumanytojos, interaktyvių sprendimų agentūros „Enter agency“ vadovas Vaidotas Valantiejus.

„Didžiausias iššūkis buvo tai, jog visas šiandienos Japonijos turinys daugeliui lietuvių atrodo gan santūrus, tačiau mes norime parodyti būtent tai, kuo Japonija šiandien gyvena, kokia ta nūdienos kultūra. Žiūrėjome ir dabartines japoniškas reklamas, kurios yra daugiau vaidybinės, su spalvinga grafika. Jose animacijos pagalba sukuriamas visai kitas pasaulis, gausiai naudojami intensyvūs garsiniai efektai“, – sakė V. Valantiejus.

Pirmą kartą kalbėjęs japoniškai aktorius ir laidų vedėjas Mantas Stonkus sakė, kad į daug ką gyvenime žiūri su humoru. „Sutikau dalyvauti reklamos filmavime, kadangi japoniškos reklamos ryškiai skiriasi nuo europietiškų ar net amerikietiškų. Paprastai ten vienas aktorius per kelias sekundes gali įkūnyti net kelis herojus, kurie visi spalvingi ir ekspresyvūs – toks iššūkis turėtų sudominti daugelį aktorių“, – sakė M. Stonkus.

Reklamoje Mantas pristato japonišką gėrimą „Ameno amasa“ (liet lietaus saldumas), kurio pavadinimas koduoja ir jungia Lietuvą bei Japoniją: lietus – nes čia Lietuva, čia lietus lyja, o šiandienos Japonija – saldi savo spalvingumu, teatrališkumu. Gėrimas taip pat simbolizuoja, kad per dvi dienas „nowJapan“ metu bus parodyta ir sukoncentruota tai, kad yra šiandienos Japonija, kokia ji yra čia, Lietuvoje.

Reklamoje nusifilmavo ir šuo Kostas

„Smagūs faktai – klipe nusifilmavo ir keletas Lietuvoje gyvenančių japonų, kurie iš pradžių galvojo, kad kuriama tikro japoniško gėrimo reklama Japonijos rinkai. Taip pat turime ir netradicinį aktorių – Šiba Inu veislės keturkojį Kostą. Ši veislė itin populiari Japonijoje ir daugeliu atvejų identifikuojama kaip japoniška. Visų jų ir likusios kūrybinės komandos dėka turime beveik tikrą japonišką klipą, kurį rodo lietuviška TV“, – pasakoja V. Valantiejus.

Netradiciniam vaizdo klipui sukurti, buvo suburta komanda: „Šprime field“ ir režisierius Andrius Lekavičius, grafikos specialistas, animatorius Karolis Kveselis.

Festivalis „nowJapan“ – madingiems, ištroškusiems naujovių, spalvų, taip pat pasisemti įkvėpimo, o šeimoms – smagiai praleisti laiką kartu su mažaisiais.

Bilietus į festivalį „nowJapan“ platina „Bilietų pasaulis“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių