„Fusedmarc“ atskleidė savo favoritus „Eurovizijoje“

Ruošdamiesi didžiausiam ir seniausiam Europos dainų konkursui, mūsų šalies atstovai „Fusedmarc“ jau aplankė tris šalis, pasirodė parengiamuosiuose „Eurovizijos“ koncertuose ir spėjo susipažinti su būsimais konkurentais.

Atlikėjų kelionių dienotvarkę planuojantis ir visur juos lydintis Lietuvos delegacijos vadovas „Eurovizijoje“ Audrius Giržadas teigia, kad šeštadienį mūsų šalies atstovai Ispanijoje leido ne tik dirbdami, bet ir pramogaudami.

„Iš pat ryto turėjome valandos trukmės ekskursiją autobusu po Madridą. Paskui keliavome į taip vadinamą „Meet and Greet“ – susitikimą su žiniasklaida. Ir šį kartą „Fusedmarc“ sulaukė tikrai nemažai dėmesio: žurnalistams jie ir pasakojo, ir fotografavosi, ir filmavosi“, – pasakojo A. Giržadas.

Anot jo, koncertų salė, kurioje tą vakarą pasirodė 25 šalių atstovai, talpina 2000 žiūrovų, o bilietas į renginį kainavo 30 eurų.

Prieš savaitę Amsterdame, į kurį susirinko net 35 šalių atstovai, viešėję atlikėjai daugumos savo konkurentų pasirodymų išvysti gyvai galimybės neturėjo.

„Amsterdame beveik nieko nematėme, salė buvo nedidelė, pabuvome užkulisiuose, sulaukėme savo eilės dainuoti, pabendravome su kitais dalyviais ir išvažiavome“, – dėstė Lietuvos delegacijos „Eurovizijoje“ vadovas.

A. Giržado teigimu, „Fusedmarc“ yra puikiai susipažinę su konkurentų dainomis ir yra išsirinkę savo favoritus.

„Šiais metais turiu labai pasidžiaugti mūsų atlikėjais: jie iš tikrųjų domisi visais konkurso dalyviais ir yra perklausę visas dainas. Kai žurnalistai jų klausia, kurių šalių dainos jiems patinka, ir Viktorija, ir Denisas padainuoja tas melodijas. Jie tikrai domisi kitais atlikėjais, kas nelabai dažnai pasitaiko tarp mūsų šalies atstovų. Mano žiniomis, jų favoritai yra Suomijos ir Norvegijos atstovai“, – tikina A. Giržadas.

Suomijos eurovizinė daina:

Norvegijos eurovizinė daina:

Šiųmečiai mūsų šalies atstovai jau lankėsi ir Izraelyje.


Šiame straipsnyje: FusedmarcEurovizija

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių