„Auksiniai balsai“ skambėjo praeities ritmais

„Auksinis balsas“ jau rugsėjo 10 d. grįžta į LRT eterį, todėl tiek dalyviams, tiek kūrybinei komandai netrūksta darbo: antradienio vakarą filmuota jau antroji projekto laida, kurios tema – retro.

Muzikinis projektas į LRT eterį sugrįžta kiek kitoks: šiame sezone dėl nugalėtojo titulo varžysis tik aktoriai. Projekto vedėjų vairas patikėtas naujam scenos duetui – Giedriui Savickui ir Andriui Rožickui.

„Auksinio balso“ dalyvių pasirodymus vertina komisija, kurioje – Zita Kelmickaitė, Nomeda Kazlaus, Vytautas Lukočius bei komisijos pirmininkas Zbignevas Levickis. Ne mažiau svarbus bus ir televizijos žiūrovų balsas.

Rokas Petrauskas retro temai pristatė kitokią Jazzu dainos „Po Tavo oda“ versiją. „Galima jus pasveikinti, kad visai neblogai dainuojate, ir šią sudėtingą melodiją puikiai atlikote“, – gyrė N. Kazlaus, tačiau suabejojo, ar kūrinio interpretacija tikrai tiko retro stiliui. „Man atrodo, kad šis kūrinys tarsi ne jo“, – nedaugiažodžiavo Z. Kelmickaitė.

Z. Levickis pasidžiaugė, kad aktorius nevengia eksperimentų ir šiuolaikinę dainą nutarė perdainuoti retro stiliumi, tai, jo žodžiais, tarsi atvirkštinė praktika. „Visada bandau suprasti Jazzu fenomeną, ji labai populiari Lietuvoje. Šitaip atlikta daina neteko Leono Somovo aranžuočių, tarsi nuvertėjo, neturi visos savo giluminės prasmės, ir man jūsų atlikimas patiko labiau nei originalas“, – kalbėjo smuikininkas.

Neringa Nekrašiūtė atliko Lady Gaga dainą „Bad romance“, scenoje jai talkino šokėja. „Jeigu nežinotumėte, net nepasakytumėte, kad ji – aktorė, sakytumėte – dainininkė“, – susižavėjimo neslėpė V. Lukočius. Z. Kelmickaitei pritrūko vokalistės ryšio su scenoje pasirodžiusia šokėja. „Tai nebuvo duetas, buvote viena, šokėja taip pat buvo viena, tačiau, jei scenoje esate dviese , tai ir turite būti dviese“, – sukritikavo Z. Kelmickaitė. Kritiškų pastebėjimų turėjo ir Z. Levickis: „Turite unikalų sugebėjimą pasirodymo metu įkristi į liūdną ir niūrią nuotaiką. Jūs atrodėte sustabarėjusi liūdesyje, man baisu, kad ateityje rodysite tik liūdnus numerius“.

„Brucia la tierra“ – Mariaus Jampolskio pasirinkimas, sulaukęs komisijos ovacijų. „Buvo labai ryšku, profesionalu, įdomu, pamalonino širdį, ačiū“, – kalbėjo N. Kazlaus.  Z. Levickis aktorių taip pat šmaikščiai pagyrė: „Man patiko, kad kai numirei, dar kvėpavai diafragma, tai reiškia, kad turi teisingą vokalinį kvėpavimą ir gali laimėti auksinį balsą“.Komplimentų negailėjo ir Z. Kelmickaitė bei V. Lukočius. „Kol kiti gitaras susiderina, jis mini spektaklį sukuria. Jei duotum dvi valandas, tai ir filmas čia būtų“, – aktoriaus sugebėjimus apibūdino dirigentas. 

Lina Rastokaitė į sceną lipo su kūriniu „Locamotion“. „Aš užaugau laikais, kai mamos rėkdavo ant vaikų, ir aš to labai nemėgau, bet kai jūs rėkiate, įsivaizduoju, kad dalyvauju mongolų projekte „Auksinė gerklė“, – progos pajuokauti ir vėl nepraleido Z. Levickis. Z. Kelmickaitės nuomone, aktorės pasirodymas puikia atitiko vakaro temą ir buvo vertas „retro“ vardo. „Buvote labai elegantiška anų laikų ponia“, – pagyrė ji. Komplimentais prisiėjo ir V. Lukočius: „Manau, kad tai – nuostabus aktoriaus persikūrimas“. „Man buvo malonu, kad jūs mėgavotės kiekviena akimirka, galbūt buvo tam tikri vokaliniai pasikartojimai. Ateičiai pagalvokite įnešti dar spalvų, nes jų turite labai daug“, –  prie pagyrų prisidėjo N. Kazlaus.

Savo dainos „Eina sau“ versiją Vidas Bareikis pateikė retro ritmu. „Žmogus, kuris turi protą, išmonę, gerą pasiutimą. Tokia gera daina: ir pasišaipyta, ir „metaforikė“, kur reikia įmesta. Man net nepatogu ir vėl rašyti 10“, – vertino Z. Kelmickaitė. Su ja sutiko ir V. Lukočius: „Man smagu, kai artistas pilnai atsiduoda save scenai. Vidas nesitaupo“. „Pats linksmiausias kūrinys šį vakar. Nesupratau, kur tas retro, bet jutau, kad yra retro. Man retro –kai žmonės buvo laimingi“, –  aiškino Z. Levickis.

Rasa Rapalytė ir vėl pasirinko Edith Piaf dainą, šį kartą – „L‘Himne la mour“. Su ja scenoje pasirodė du šokėjai iš Latvijos. Deja, pasirodymo idėja bei kūrinio pateikimas nesužavėjo komisijos. „Galima paimprovizuoti ir pajuokauti, tačiau tai buvo ne himnas meilei, o protestas, bet kodėl gi ne, jei tai turėtų nors kokį ryšį su tuo, ką jūs darote. Tai nebuvo įtikinama“, – nutarė N. Kazlaus ir sukritikavusi aktorės prancūzų kalbą pasiūlė išbandyti kalbos pedagogą. „Man buvo liūdna, manau, pasiekėte meninį rezultatą“, – rado kuo pagirti Z. Levickis. Vis dėl to Z. Kelmickaitė rėžė negailestingai ir skyrė kol kas mažiausiai – 7 balus: „Nepykite, bet tai truputį nevykęs provincialus kaimo teatras, jau tai šiek tiek nesolidu, nes tai – profesionali aktorė, buvo kažkaip net nepatogu, nes tai vis dėl to visiems puikia žinoma daina ir situacija ir gana primityviai šiandien mums pateikta“. V. Lukočius pasiūlė pasirinkti ir kitus kūrinius, ne tik iš E. Piaf repertuaro.

Giedrius Arbačiauskas atliko dainą „Trololo“. Be žodžių sudainuotas kūrinys paliko gerą įspūdį komisijai. „Man patiko, kad šį kartą jūs be gitaros, galite žymiai laisviau dainuoti. Pasigedau, kad būtų kelios frazės falsetu, nes girdėjau, kad jį irgi gerą turite“, – įvertino Z. Levickis. V. Lukočiaus įsitikinimu aktorius pasirinko sunkiausią kūrinį šį vakarą. „Man labai patiko jūsų vidinė laisvė. Nekliuvo jokie vokaliniai dalykai, nes esate aktorius, kalbėkime apie jūsų aktorinį talentą, kurį be abejonės turite, nes sugebėjote nukelti į laukus tarp rugių“, – tikino N. Kazlaus.

Pirmoji „Auksinio balso“ laida LRT TELEVIZIJOS eteryje – jau rugsėjo 10 d.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių