Lietuvos gyventojai labiausiai mėgsta žiūrėti veiksmo filmus

Lietuvos gyventojai atsisėdę prie televizoriaus ekrano dažniausiai žiūri kino filmus, o mėgstamiausi iš jų – veiksmo.

Tai paaiškėjo iš skaitmeninės televizijos „Viasat“ užsakymu atliktos reprezentatyvios gyventojų apklausos, kurią atliko rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų kompanija „Spinter tyrimai“.

Dauguma mūsų šalies gyventojų televiziją laiko geriausia namų pramoga. Taip teigė 55 proc. apklaustųjų. Kita populiariausia namų laisvalaikio pramoga – internetas – daugiau nei per pusę retesnė (23 proc.).

Dažniausiai namie pramogaudami žiūri televiziją vyresni nei 36 metų Lietuvos gyventojai. Moterys dažniau nei vyrai, nes šie mieliau renkasi internetą. Televizija ypač žiūrima susituokus – šią namų pramogą sutuoktiniai renkasi gerokai dažniau (57 proc.) nei nevedę žmonės (39 proc.).

Lietuvos gyventojai dažniausiai nori per televiziją žiūrėti filmą (69 proc.) arba žinias (59 proc.). Tarp populiariausių televizijos programų taip pat patenka pokalbių laidos (32 proc.) ir sportas bei pramoginiai šou (po 25 proc.). Filmus savo mėgstamiausiu televizijos siūlomu dalyku daugiausia pripažįsta mažesnių miestų ir regionų gyventojai.

„Kadangi Lietuvos gyventojai dažnai pramogauja prieš televizorių ekranus, buvo svarbu sužinoti kokios televizinės pramogos yra mėgstamiausios. Tokias televizijos programas žmonės įsijungia ne kaip foną užsiimant kita veikla, o skiria joms savo dėmesį“, – teigia „Spinter tyrimai“ direktorius Ignas Zokas.

Apklausa atskleidė mūsų šalies gyventojų kino pomėgius. Dauguma televizijos žiūrovų renkasi veiksmo filmus (39 proc.), nedaug mažiau komedijas (37 proc.), detektyvus (35 proc.). Veiksmo filmus dažniausiai renkasi vyrai ir jaunesni nei 25 metų šalies gyventojai. Moterims artimesnės komedijos. Šį kino žanrą taip pat labiau mėgsta ir mažesnių miestų bei kaimo gyventojai. Detektyvus mieliau žiūri solidaus amžiaus vyrai (36-45 m.).

Du trečdaliai Lietuvos gyventojų stebi sporto varžybas per televiziją. Uždirbantys daugiau mieliau renkasi sporto transliacijas nei gaunantys mažesnes pajamas. Aistringiausi sporto transliacijų gerbėjai – jaunesni nei 25 metų amžiaus. Sportą rečiau žiūri moterys, o pusė namų šeimininkių nežiūri sporto visiškai.


Šiame straipsnyje: TVtelevizoriustelevizijafilmai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių