Geriausią pasaulyje darbą gavęs britas nedykinės

Iš pradžių atrodė, jog tai tebus brangiai apmokamos atostogos, tačiau geriausią darbą pasaulyje pelnęs britas sakė ketinantis sunkiai plušėti reklamuodamas turizmą Australijos Kvinslando valstijoje, pradėjęs pirmąją darbo dieną savo naujose valdose - vienoje atogrąžų saloje.

Didžiosios Britanijos pilietis Benas Southallas trečiadienį atskrido į Didžiajame barjeriniame rife esančią Hamiltono salą pradėti šešis mėnesius truksiantį šios salos prižiūrėtojo darbą, už kurį jam bus sumokėta 150 tūkst. Australijos dolerių (apie 297 tūkst. litų).

34 metų B.Southallas buvo išrinktas iš 16 finalininkų, dalyvavusių didelio žiniasklaidos ir visuomenės dėmesio sulaukusiame konkurse. Kvinslando turizmo vyriausybinė institucija „Tourism Queensland“ surengė išradingą rinkodaros kampaniją, sudominusią 35 tūkst. kandidatų, atsiuntusių vaizdo prisistatymus iš maždaug 200 šalių.

„Visi tai reklamavo kaip neprilygstamą šešių mėnesių pasigulinėjimą hamake, - britas sakė Australijos žiniasklaidai. - Aš ir kiti iš „Tourism Queensland“ žinome, jog teks dirbti. Žinome, jog tai tikros pareigos ir kad reikės nuveikti daug sunkių darbų. Man teks tapti Kvinslando ambasadoriumi, populiarinti jį pasaulyje.“

B.Southallas turės keliauti po Didžiojo barjerinio rifo salas ir informuoti „Tourism Queensland“ bei visą pasaulį apie savo įspūdžius tinklaraščio pranešimuose, nuotraukų dienoraštyje, vaizdo reportažuose ir interviu. Jeigu pageidaus, jis taip pat galės valyti baseiną ir maitinti žuvis.

B.Southallas, kurį lydėjo jo mergina, sakė nekantraujantis apsigyventi žaviame rojaus kampelyje tačiau pridūrė, kad pasiilgs savo mamos gaminamo maisto.

„Tikriausiai pasiilgsiu mamos sekmadieniais gaminamų kepsnių, tačiau tikriausiai galėsiu išmokti kepsninėje paruošti kitokius patiekalus“, - aiškino jis.

Geriausio pasaulyje darbo kampanija prasidėjo sausį, o po kelių dienu jos tinklalapis tapo viena iš labiausiai lankomų internete. Ši populiarumo banga pabrėžė, kokie svarbūs reklamai gali būti socialiniai tinklai, tokie kaip „YouTube“ ir „Facebook“.

„Tourism Queensland“ pareiškė, kad ši reklamos kampanija buvo nepaprastai sėkminga: institucija nurodė jai išleidusi 1,7 mln. dolerio, o pasaulyje kilus didžiuliam susidomėjimui jau uždirbo daugiau nei 200 mln. dolerių.

Ši kampanija taip pat pasiekė rekordą birželį Kanuose vykusiame Tarptautiniame reklamos festivalyje, pelniusi tris „Grand Prix“ apdovanojimus, atspindinčius pasaulio žiniasklaidos pripažinimą.

Hamiltono salos prižiūrėtojas pradeda darbą



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių