E.Jakilaičio apdergimą „išpranašavo“ komunikacijos agentūra (papildyta)

Daugėja įrodymų, kad tiesioginiame eteryje ant žurnalisto Edmundo Jakilaičio nukritusios paukščio išmatos – tik gudrus reklamos triukas.

Komunikacijos agentūra „Bosanova“ kažkokiu būdu sugebėjo išpranašauti, jog E.Jakilaitis bus apdergtas tiesioginiame eteryje. Be to, viešųjų ryšių specialistai nė nesistengė nuslėpti, kad tai reklama.

„Šiandien bus visų laikų įdomiuausias product placement'as lietuvos žiniasklaidos istorijoj. Tikras kakutis ant krūtinės Jakilaičio vakarinėje aktualijų laidoje, lryto tv. Pažiūrėkit ir kitiem parodykit“, - socialiniame tinkle „Facebook“ skelbė komunikacijos agentūra. Šis „Bosanovos“ pranešimas pasirodė ketvirtadienį, apie 15.15 val. – likus kelioms valandoms iki laidos „Lietuva tiesiogiai“, kurios metu E.Jakilaitis buvo apdergtas ir ištarė jau aforizmu tapusią frazę „lakštingalos sugrįžta“.

Kaip jau skelbėme, ši žurnalisto ištarta frazė, anot neoficialių šaltinių, yra naujo režisierės Dalios Ibelhauptaitės projekto šūkis, o apdergtas laidos vedėjas buvo slaptos reklaminės kampanijos pradžia. Pats E.Jakilaitis penktadienį teigė negalįs komentuoti žinių apie paslėptą reklamą jo laidoje.

Beje, D.Ibelhauptaitė ir jos vadovaujamas Bohemiečių projektas yra tarp „Bosanovos“ klientų. „Bohemiečius atlaiko tik patyręs žmogus. Kai rašau S.O.S., žinau, kad išgelbės“, - agentūros interneto svetainėje cituojama garsi režisierė.

Už paslėptos reklamos skleidimą Reklamos įstatymas numato piniginę baudą nuo 1 tūkst. iki 30 tūkst. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių