Žalgirio mūšio maketo projektui „Stumbras“ skirs visą specialaus produkto pelną

Didžiausio Žalgirio mūšio maketo kūrybos darbams artėjant prie pabaigos, projekto iniciatorė AB „Stumbras“ paskelbė, kad projekto darbams finansuoti skirs visą naujo riboto kiekio partijos produkto pardavimų pelną.

Pardavimuose jau pasirodė specialiai šiam projektui sukurta „Lithuanian vodka“ auksinės degtinės partija „Žalgiris 600“.

Pasak AB „Stumbras“ marketingo vadovo Algirdo Čiburio, naujasis „Lithuanian vodka“ riboto kiekio šeimos produktas buvo sukurtas norint paminėti reikšmingiausios Lietuvos karinės pergalės – Žalgirio mūšio 600 metų jubiliejų.

„Žalgirio mūšio maketas bus baigtas kurti jau liepos mėnesį, tačiau norėjome, kad tai būtų ne vienintelis akcentas, kuriuo mes prisidedame prie Žalgirio mūšio jubiliejaus minėjimo. Tikimės, kad specialiai išleidžiama mūsų produkto partija bei jos apjungimas su Žalgirio mūšio maketo iniciatyva į šį projektą padės atkreipti kuo platesnį visuomenės dėmesį“, - sako A.Čiburys.

Naujasis produktas yra skirtas išskirtinai Lietuvos rinkai, planuojama, kad riboto kiekio partijos specialus „Lithuanian vodka“ leidimas turėtų būti parduodamas tik keletą mėnesių.

„Stumbro“ marketingo vadovo teigimu, tokia praktika, kai tam tikram projektui išleidžiama speciali riboto kiekio gaminio partija bendrovėje įgyvendinama jau ne pirmą kartą – Lietuvos tūkstantmečio pažymėjimui praėjusiai metais buvo sukurta speciali vienetinės serijos degtinė „Millennium Lituae“.

Rekordinio dydžio Žalgirio mūšio maketas, užimantis 20 kv. m. plotą, vaizduos lemiamą mūšio akimirką, kai Vytauto vadovaujami lietuvių pulkai sugrįžta suduoti lemiamo smūgio kryžiuočių kariuomenei. Šiuo pabaigtas maketo reljefo sukūrimas, liejamos, dažomos ir statomos karių figūrėlės, kurių makete bus apie 1100. Užbaigtas maketas bus eksponuojamas Lietuvos nacionaliniame muziejuje.


Šiame straipsnyje: Žalgirio mūšio maketas

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių