Vyras sujungimo telefonu laukė 15 valandų

Australas pareiškė, kad oro bendrovė „Qantas“ jį privertė laukti taip ilgai, jog jis sugebėjo perskaityti visą vadybos vadovėlį. Vyras prie telefono laukė 15 valandų – tiek laiko užtektų nuskristi į Jungtines Valstijas.

Andrew Kahnas laikraščiui „Fairfax“ pasakojo, jog į „Qantas“ paskambino norėdamas patvirtinti planus sekmadienį keliauti į Niujorką. Tačiau jis atsidūrė eilėje, o įrašyta žinutė jam pranešė, kad bus kuo įmanoma greičiau sujungtas su kuriuo nors bendrovės darbuotojų.

„Norėjau išsiaiškinti, ką tiksliai jie turėjo galvoje, sakydami „kuo įmanoma greičiau“, – teigė A. Kahnas.

Kurį laiką pralaukęs verslininkas iš Adelaidės teigė nebenorėjęs prarasti vietos eilėje, taigi skambučio nenutraukė, bet  užsiėmė kitais reikalais – „naršė internete ir dirbo“.

„Taip pat sugebėjau perskaityti Maxo H. Bazermano ir Dono A. Moore`o „Judgment in Managerial Decision Making“ – daugiau kaip 200 puslapių vadovėlį“, – tvirtino jis.

Į oro bendrovę jis paskambino trečiadienį 19.22 val., o ragelį galiausiai padėjo ketvirtadienį 11.01 val., per tą laiką taip su niekuo ir nepasikalbėjęs.

„Galiausiai padėjau ragelį, nes man paprasčiausiai jau buvo gana“, – teigė A. Kahnas ir pridūrė, kad daugiau šių oro linijų paslaugomis nesinaudos.

„Qantas“ situaciją komentuoti atsisakė, nors laikraščiui teigė neturintys duomenų, kad kas nors tą dieną būtų laukęs 15 valandų. Anot bendrovės, „ilgiausiai klientui teko laukti 17 minučių“.


Šiame straipsnyje: telefonastelefono linija

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių