Lietuvai - 5 šansai laimėti „Kanų liūtų“ apdovanojimą

Didžiausiame pasaulyje tarptautiniame reklamos festivalyje "Kanų liūtai" su geriausiais pasaulio kūrybininkų darbais varžysis ir 5 Lietuvos projektai.

"Kanų liūtų" konkursui savo darbus pateikė Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU), po du projektus - komunikacijos planavimo kompanija "Publicum Media" ir komunikacijos agentūra "VRP|Hill&Knowlton".

Vilniaus oro uostas "Kanų liūtų" dizaino ("Design") kategorijos žiuri vertinimui pateikė savo naujojo logotipo ir vizualinės komunikacijos sistemos projektą. Pasak TVOU Komercijos departamento direktoriaus Simono Bartkaus, nauja Vilniaus oro uosto vizualinės komunikacijos sistema simbolizuoja paprastumą, jaukumą, modernumą ir šiltumą. Naujas TVOU ženklas - iliuminatoriaus formą atkartojanti skirtingų formų ir spalvų abstrakcija, reprezentuojanti pagrindines spalvines impresijas, matomas leidžiantis ar kylant lėktuvu iš Vilniaus.

"Beveik du milijonai keleivių kasmet leidžiantis arba kylant iš Vilniaus oro uosto turi galimybę apžiūrėti Vilniaus miestą iš viršaus - nauju ženklu norėjome perteikti emocijas, kurias jie patiria", - sako S. Bartkus.

Be naujo logotipo, "Kanų liūtų" festivaliui pateikta visa Vilniaus oro uosto vizualinės komunikacijos sistema, kurią sudaro oro uosto nuorodų, rodyklių, ženklų dizainas, transporto priemonių apipavidalinimas ir kitos priemonės. Tokios vieningos vizualinės komunikacijos sistemos oro uostas iki šiol neturėjo. Ją sukūrė konkursą laimėjusi reklamos agentūra "Milk".

"Pretenduodami į "Kanų liūtų" apdovanojimus, tikimės naujo Vilniaus logotipo ir vizualinės komunikacijos įvertinimo. Kartu matome galimybę Vilniaus oro uostui dalyvavimu prestižiniame reklamos renginyje įsitvirtinti tarp patraukliausių Europos oro uostų, - sako TVOU komercijos departamento vadovas. S. Bartkus pabrėžia, jog Vilniaus oro uosto dalyvavimas tarptautiniame reklamos festivalyje yra išskirtinis visame oro uostų versle. "Dalyvaudami tokiame renginyje, tarsi atstovaujame visus pasaulio oro uostus, kuriuos paprastai rinkodaros priemonėmis ir matomumu užgožia aktyviau veikiantys oro vežėjai"

Vienas iš "VRP|Hill&Knowlton" pateiktų projektų - "Pinigų medis" - varžysis "Kanų liūtų" finansinių ryšių su visuomene paslaugų kategorijoje. "Pinigų medis" yra SEB banko šeimos finansų patarėjos Julitos Varanauskienės, padedant agentūrai, sukurtas ir išleistas romanas apie asmeninių finansų valdymą. Knygos turinys nėra enciklopedinis ar vadovėlinis - jis atitinka mokestinę aplinką, finansinių paslaugų įvairovę bei kitas dabarties finansų aktualijas. Tuo pačiu metu knygą galima skaityti ir kaip moterišką romaną. Vos pasirodžiusi, knyga pateko į perkamiausiųjų sąrašus, buvo išleisti trys jos tiražai. Keletą mėnesių trukusios kampanijos metu žiniasklaidoje pasirodė beveik 100 publikacijų.

Antrasis "Kanų liūtų" apdovanojimams pateiktas "VRP|Hill&Knowlton" projektas - "Sukurk dainą žvaigždei", buvo skirtas įgyvendinti Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos tikslą - pritraukti vaikus į šalies viešąsias bibliotekas. Šiam tikslui įgyvendinti buvo pasirinkta patyčių ir smurto tarp vaikų tema. Vaikai mėnesį kūrė žymiems Lietuvos muzikos atlikėjams dainų tekstus, vėliau atlikėjai pasirinko po tekstą, ir jam sukūrė muziką bei įrašė kaip dainą. Įgyvendinant šį projektą visose Lietuvos bibliotekose įkurta vieša, nemokama interneto prieiga. Tiesioginė transliacija internetu metu bibliotekose susirinkdavo daugiau nei po 5000 vaikų, kad užduotų rūpimus klausimus smurto tema. Projekto kulminacija tapo surengtas koncertas vaikams.

"Publicum Media" projektas "Sony Ericsson: AINO ir SATIO launch" pristatytas "Kanų liūtų" geriausio renginio ("Best event") kategorijai. Įvadinės "Sony Ericsson" naujų telefonų kampanijos kulminacija - renginys, kurio metu ant Vilniaus Rotušės pastato fasado pirmą kartą Baltijos šalyse buvo buvo rodomas specialiai šiam renginiui sukurtas trimatis trumpametražis filmas, kuriame buvo integruotas ir Sony Ericsson prekės ženklas. Renginys sulaukė 10 tūkst. žiūrovų dėmesio.

Antrasis "Publicum Media" projektas - "Padovanok Kaledų stebuklą" - pateiktas geriausios socialinės rinkodaros ("Best Use of Social Media Marketing") kategorijai. Prekybos tinklas "IKI" kalėdiniu laikotarpiu įgyvendino socialinę iniciatyvą - žaislais ir žaidimais apdovanoti vaikus iš nepasiturinčių šeimų. Kiekvienas norintis galėjo įsikelti į savo tinklaraštį, tinklapį ar "Facebook" profilį specialų akcijos skydelį, nuo kurio kiekvieno paspaudimo vaikų žaislams prekybos tinklas IKI skyrė 5 centus. Akcijoje dalyvavo 643 tinklaraščiai, 771 tinklapis, 2988 "Facebook" profilius turintys žmonės. Vėliau kampanija persikėlė ir į parduotuves, kur visi norintys galėjo nupirkti žaislų, iš specialių akcijos lentynų. Žaislais apdovanota daugiau nei 30 tūkst. vaikų.

Birželio 21-26 dienomis vyksiantis 57-asis tarptautinis reklamos festivalis "Kanų liūtai" ("Cannes Lions") - didžiausias pasaulyje tokio pobūdžio renginys. Laimėti jo prestižinius tarptautinius apdovanojimus kasmet pretenduoja per 22 000 darbų iš viso pasaulio. 


Šiame straipsnyje: Kanų liūtaireklama

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių