Kelių priežiūrai - pikantiškos priemonės (papildyta)

„Ledkrušys“ - taip viena bendrovė pavadino savo naują produktą, skirtą kovai su kelių ir šaligatvių apledėjimu. Planuojama šį prekės ženklą panaudoti ištisai produktų linijai.

Kastuvėlis - dovanų!

„Tai žymiai geresnė priemonė, nei smėlis ar paprasta druska, kadangi mišinys pasižymi efektyviu ir ilgalaikiu poveikiu“, - taip „Ledkrušį“ savo interneto svetainėje pristato bendrovė „Tauro ženklas“. Pikantiškai pavadintam smėlio ir druskos mišiniui verslininkai suteikė skambų „sezono prekės“ epitetą.

Nemažo internatų susidomėjimo jau sulaukusiam produktui bendrovė negaili komplimentų. „Pasiimkite „Ledkrušį“ su savimi į kelionę ir Jums nebebus nepravažiuojamų atkarpų. Apledėję kalneliai, įvažiavimai, aikštelės, šaligatviai bus lengvai įveikiami be jokios pagalbos iš šalies. Pamirškite automobilio stumdymą, šoninį slydimą ar nevaldomą slydimą nuokalnėse, nuovažose, įvažiavimuose į garažus vien todėl, kad ant dangos susiformavęs ledo ar suplūkto sniego sluoksnis. „Ledkrušys“ padės išvengti pavojingai slidžių šaligatvių, laiptų ir takų. Jauskitės orūs ir pasitikėkite savimi. Su „Ledkrušiu“ niekada nebus slidu!“, - tikina „Tauro ženklas“.

Komerciją neblogai išmanantys verslininkai siūlo ir specialią akciją: tris „Ledkrušius“ perkantiems klientams jie dovanos po kastuvėlį mišinio barstymui.

Taps rimtu prekės ženklu

„Tauro ženklo“ direktorius Audrius Lisauskas portalui teigė, esą „Ledkrušio“ idėja gimė iš pokšto, tačiau šis pokštas tampa rimtu produktu. Anot verslininko, bendrovė planuoja neapsiriboti vien smėlio ir druskos mišinių - esą „Ledkrušys“ taps ištisa produktų linija.

„Produktas iš tikrųjų nėra naujas - tik pavadinimas naujas. O pavadinimas, visų pirma, yra labai lietuviškas. Kelių ir gatvių niekas nebarsto, sąlygos labai prastos. Ir pačiam teko slysti su automobiliu nuo kalnelio - jausmas tikrai nekoks. Taip ir sumanėme, kad toks produktas būtų labai patogus, ypač miestiečiams. Šis reikalas turbūt išsirutulios iki žieminių priemonių linijos. Jau ruošiamės patentuoti „Ledkrušį“ kaip prekės ženklą, jis tampa rimtu prekės ženklu“, - sakė A.Lisauskas.

Pasak jo, jau netrukus atsiras naujas „Ledkrušio“ linijos produktas - sniego verstuvai visureigiams. Ketinama kurti ir daugiau pikantiško pavadinimo produktų. „Planuojame su šiais produktais eiti į degalines. Beje, anot verslininko, svarstoma galimybė „Ledkrušio“ produktus papildyti nauja savybe - specifiniu kvapu.

„Ledkrušys“ jau neša naudą savo šeimininkams. Pirmadienį bendrovės interneto svetainė peržiūrėjo tik 36 unikalūs vartotojai, o trečiadienį, praėjus dienai po „Ledkrušio“ starto, lankytojų skaičius jau siekė apie 900.

A.Lisauskas teigė nesibaiminantis žengti į rinką su tokiu prekės ženklu. „Jeigu „Olialia mergaitės“ tapo žinomu prekės ženklu, kodėl tokiu negalėtų būti ir „Ledkrušys“?“, - retoriškai klausė „Tauro ženklo“ vadovas.

 


Šiame straipsnyje: ledkrušys

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių