G. Gurevičiūtė išsikalbėjo apie tai, ką jai reiškia šokiai

Gintarė Gurevičiūtė ne tik viena iš gražiausių, bet ir vertinant projekto „Kviečiu šokti“ pasirodymus, nestokojanti talento Lietuvos moterų.

Trykštanti energija Gintarė suspėja suktis ir su mylimuoju Linu Karaliumi įkurtame versle ir ant blizgančio parketo, rašoma G. Gurevičiūtės ir L. Karaliaus atstovų „Vilnius LifeStyle“ išplatintame interviu su jaunąją verslininke ir naująja šokėja.

Gintare, Jūs dalyvaujate „Kviečiu šokti – pažadinta aistra“ projekte. Šis projektas iš dalies formuoja šokio meno gyvenimą miesto bei šalies socialinėje erdvėje, todėl kaip jums, kaip atlikėjai, suvokiamas pats šokis?

Tai, ko gero, sunkiai suvokiamas reiškinys, kurį net mokslininkams sudėtinga paaiškinti, kadangi išgirdę ritmą ar melodiją žmonės nevalingai pradeda judėti. Ir vis tik man tai yra gražiausia žmogaus saviraiškos forma.

Šokiu nelaikau atskirų, techniškai atliktų žingsnelių. Ne, to negana. Šokis – tai bendravimas. Visuomet norėjau išmokti šokti, nes tai, visų pirma, savęs išlaisvinimas nuo įvairių kompleksų ir suvaržymų.

O, kaip Jums pačiai sekasi įsijausti į šokį?

Keletą mėnesių bandau prisijaukinti parketą. Deja, dar negaliu pasidžiaugti tuo persilaužimu, kurį tikiuosi patirti greitu metu. Savo šokyje dar jaučiu atskirų judesių seką, todėl viliuosi, jog dedant dar daugiau pastangų, greitu metu galėsiu nustebinti save ir žiūrovus.

Šokio projektas „Kviečiu šokti“ universalus tuo, jog išlaisvina dalyvių vaizduotę, o žiūrovui suteikia naujų estetinių patirčių, todėl Jūsų manymu, koks yra šokio poveikis?

Manau, kad svarbiausia yra tinkamai sukurti charakterį, jog žiūrovas galėtų pajausti nuotaiką. Šokyje nepakanka vien technikos ir preciziškai atliktų žingsnelių, reikia jausti savo vaidmenį ir įkūnytą personažą. Todėl informaciją, kurią šokėjas nori perteikti, priklauso tik nuo jo įsijautimo.

Šou, kuriame dalyvaujate, stengiasi nustebinti, sudėtingu atlikimu, šokėjų gausa, bei dalyvių artistiškumu. Kaip jūs galvojate, ar kažką lemią mūsų išankstinės žinios stebint šokį?

Išankstinės žinios suformuoja išankstinį nusistatymą, kas nėra gerai vertinant bet kokią meno sritį. Meną turime jausti, o ne suprasti, todėl labai svarbu, kad vertintojas stebėdamas kūrinį, gebėtų atsiriboti nuo visuomeniškų standartų, kuriuos turėjo iki tol, ir bandytų interpretuoti pats.



NAUJAUSI KOMENTARAI

sena kliurka

sena kliurka portretas
tegul savo sudu backas is palangos pliazo pasieme....sena supintele...
VISI KOMENTARAI 1
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • „Volfo Engelmano Studijoje“ – P. Vyšniausko ir V. Kaplano džiazas
    „Volfo Engelmano Studijoje“ – P. Vyšniausko ir V. Kaplano džiazas

    Šeštadienio vakarą „Volfo Engelmano Studijoje“ Kaunakiemio gatvėje buvo karšta. Atmosferą užkaitino džiazo melodijos, kurias liejo saksofonininkas Petras Vyšniauskas ir gitaristas Vladimiras Kaplanas. ...

  • Vilniuje skautai švenčia Jurgines
    Vilniuje skautai švenčia Jurgines

    Šeštadienį eitynėmis sostinės Gedimino prospektu Lietuvos skautai paskelbė vasaros sezono atidarymą. Tradiciniu tapęs ir kasmet skirtinguose Lietuvos miestuose vykstantis renginys šįmet vyksta Vilniuje. ...

  • Mirė kultūrologas P. Kimbrys
    Mirė kultūrologas P. Kimbrys

    Šeštadienio naktį mirė vertėjas, kultūrologas, pirmasis žurnalo „Naujasis Židinys-Aidai“ vyriausiasis redaktorius Petras Kimbrys. ...

  • Skirtingos kartos, tapybos trauka ta pati
    Skirtingos kartos, tapybos trauka ta pati

    Povaizdis – tai kurį laiką akyse išliekantis regėto daikto antrinis vaizdas. Arba per vaizdą iš apačios persišviečiantis kitas vaizdas. Arba dialogo metu susiformuojantis povaizdis vystomos temos atžvilgiu. Kiekvieno dialogo d...

  • Kitame tilto gale – džiazuojantis tarpukario Kaunas
    Kitame tilto gale – džiazuojantis tarpukario Kaunas

    A. ir P.Galaunių namai vėl atvėrė duris tarpukario gerbėjams. Čia veikianti paroda "Kasdienybės geometrija. Art Deco Kauno interjeruose" dėl renovacijos kurį laiką buvo uždaryta. Atsinaujinę tarpukario dvasia alsuojantys namai kviečia pr...

    1
  • Parodoje – amžinasis esamasis laikas
    Parodoje – amžinasis esamasis laikas

    Senieji hermeneutikos meistrai teigdavo, kad skaityti rimtą tekstą būtina dviem etapais. Pirmą kartą skaitytojas suvokia tekstą estetiškai, tada mes kažką jusliškai pamatome ir suprantame, o antrojo skaitymo metu – jau interpretuoja...

    2
  • Šimtmečio asmenybių mozaika: visuomeniški mokslininkai
    Šimtmečio asmenybių mozaika: visuomeniški mokslininkai

    "Santaka" tęsia pažintį su Lietuvos valstybės kūrėjais, gamtos, technikos, ekonomikos mokslų ir verslo pirmeiviais, šiose veiklos srityse Kaunui labiausiai nusipelniusius žmones, pristatomus Kauno apskrities viešosios biblioteko...

  • Likimas parinko gyventi Lietuvoje
    Likimas parinko gyventi Lietuvoje

    Kažin ar esame padoriai laimingi gyvendami istorinio virsmo laikmečiu? Man atrodo, kad tas virsmas vis dar tęsiasi, neduokdie, jei įstrigtume ilgam. ...

    2
  • Mirė poetas, prozininkas, vertėjas M. Karčiauskas
    Mirė poetas, prozininkas, vertėjas M. Karčiauskas

    Lietuvos rašytojų sąjunga su giliu liūdesiu praneša, kad eidamas 80-uosius netus balandžio 20-ąją mirė Lietuvos rašytojų sąjungos narys, poetas, prozininkas ir vertėjas Mykolas Karčiauskas. ...

  • Islandų paauglys autistas pastatė iš „Lego“ kaladėlių 8 m ilgio „Titaniko“ modelį
    Islandų paauglys autistas pastatė iš „Lego“ kaladėlių 8 m ilgio „Titaniko“ modelį

    Vienas islandų paauglys autistas iš 56 tūkst. „Lego“ kaladėlių pastatė 8 m ilgio legendinio laivo „Titanikas“ (Titanic) modelį, kuris nuo šiol bus demonstruojamas viename JAV muziejuje. ...

Daugiau straipsnių