Filme „P karta“ – haliucinacijos apie šiuolaikinės reklamos pasaulį

Per pastaruosius 20 metų reklama padarė didžiulę įtaką vartotojams ir visiškai pakeitė jų įpročius. Tie, kurie sugebėjo perprasti šį viliojimo meną, susikrovė didžiulius turtus. O tie, kurie nespėjo eiti koja kojon su progresu, buvo nublokšti į reklamos verslo dugną. Kaip tai įmanoma? Į šį klausimą atsako skandalingas ir provokuojantis filmas „P karta“.

Rašytojo Viktoro Pelevino romano motyvais sukurta fantastinė tragikomedija „P karta“ visame pasaulyje sukėlė daugybę karštų diskusijų. Čia beveik viskas paremta haliucinacijomis – pradedant revoliucionieriaus Če Guevaros kalba apie tai, kodėl ir kaip televizija sunaikina žmogų, baigiant senovės Babilono dievų pamokslais.

1990-ųjų pradžia. Inteligentiškas jaunuolis Vavilenas Tatarskis, Literatūros instituto absolventas, ima kioske pardavinėti cigaretes. Bet laimingo atsitiktinumo dėka jis patenka į reklamos pasaulį ir atranda savyje talentą – kurti įsimintinus reklaminius šūkius. Taip jis iš pradžių tampa reklamos tekstų kūrėju, o vėliau kūrybininku.

Nuo smulkių užsakymų Vava greitai pereina prie stambių prekių ženklų ir politinių reklamų. Adaptuodamas užsienyje sukurtas reklamas „rusiškam mentalitetui“, jis lengvai įžengia į XXI amžių bei ruošiasi ilgai ir laimingai gyventi. Bet jį neramina viena mintis – kas valdo šį beprotišką reklamos pasaulį?

„P karta“ – intelektualus ir labai juokingas, pilnas specialiųjų efektų ir nuoširdumo filmas, paprastai ir suprantamai pasakojantis apie tai, kaip pionieriai tapo reklamos specialistais, o „Pepsi karta“ pasirinko Coca-Colą. Vos prieš metus kino teatruose rodytą filmą PBK žiūrovai pamatys jau šio penktadienio vakarą.


Šiame straipsnyje: P kartafilmaskinas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių