Didžiuosiuose ekranuose – geriausios 2012 m. Kanų liūtų reklamos

Nors kasdienybėje reklama dažną erzina, išvysti geriausias metų „Kanų liūtų“ reklamas susirenka sausakimšos salės. Originalumu, netikėtomis idėjomis, juodu humoru išsiskiriantys ar net pribloškiantys reklaminiai vaizdo klipai kasmet apdovanojami „Kanų liūtais“. Kas šiais metais buvo pripažinti geriausiais ir išradingiausiais Kanuose, lietuviai išvys jau lapkričio 27 dieną - šio renginio nekantraudami laukia ne tik šalies reklamos verslo atstovai.

„Kasmet šis seansas sutraukia gausybę gerbėjų, kurie jau keletą savaičių nekantrauja ir vis teiraujasi kino teatro kasos darbuotojų, kada bus galima įsigyti bilietus. Tad jau šiandien „Kanų liūtų“ gerbėjus galime pradžiuginti: bilietai jau prekyboje ir tik šiandien jie bus pigesni,” - apie itin laukiamą seansą kine pasakoja vienas „Geriausių 2012 metų Kanų Liūtų reklamų“ organizatorių, „Kino pavasario“ vykdantysis direktorius Algirdas Ramaška.

„Nebūtina nusimauti kelnes, kad būtų gera reklama“ – su tokiu intriguojančiu ir linksmu šūkiu lapkričio 27 dieną į kino teatrus atkeliauja „Geriausios 2012 metų Kanų Liūtų reklamos“. Tai vienintelis kartas metuose, kai žiūrovai ne piktinasi, o su pasimėgavimu stebi vieną po kito demonstruojamus reklaminius vaizdo klipus. Reginys ne tik stebina idėjomis, sukrečia, bet ir neišvengiamai dovanoja gerą dozę juoko. Anksčiau ypač lietuviškų reklamų kūrėjus dominęs renginys, pastaraisiais metais sutraukia ir nesusijusius su šiuo verslu, tačiau vertinančius gebėjimą vos per keliasdešimt sekundžių prikaustyti dėmesį prie ekranų ir prajuokinti.

Pernai stebėti Kanuose apdovanotų reklamų į kino teatrą susirinko 65 procentų daugiau gerbėjų nei užpernai. Šiemet prognozuojamas dar gausesnis seanso lankytojų būrys. Jau trejus metus geriausių Kanų liūtų reklamų seansų bilietai išperkami visiškai.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių