Didžiojoje Britanijoje sudarytas viešbučių klientų juodasis sąrašas

Didžiosios Britanijos viešbučių valdytojai, kovodami su nevalyvais klientais, „problemiškų“ svečių vardus ir pavardes įtraukia į juodąjį sąrašą, kurį skelbia internete, praneša „TravelMole“.

Virtualioje gėdos lentoje portale „GuestScan“ rizikuoja atsidurti tie viešbučių svečiai, kurie nusiaubia kambarius, šiukšlina, triukšmauja, vagia arba išvažiuoja nesumokėję už paslaugas. Tikimasi, kad prie šio projekto prisijungs maždaug 10 tūkst. Britanijoje veikiančių nedidelių viešbučių, nakvynės namų, kurie siūlo tik nakvynę ir pusryčius, kempingų ir net kelionių agentūrų. Visos šios įstaigos turės galimybę minėtame portale dar prieš rezervuojant kambarius patikrinti, ar klientas nėra įtrauktas į juodąjį sąrašą.

Projektą „GuestScan“ sugalvojo verslininkas Nilas Kempbelas (Neil Campbell). Tokia mintis jam kilo po pokalbio su vienu draugu, turinčiu pensioną, pas kurį kartą apsistojo „pragariškas klientas“.

Verta paminėti, kad remiantis Britanijoje galiojančiu Duomenų apsaugos aktu, klientai turi būti informuojami, kad yra įtraukti į juodąjį sąrašą, kuriame vardai ir pavardės gali būti laikomi iki ketverių metų. Klientai turi teisę apskųsti tokį sprendimą. „GuestScan“ taip pat privalės apsaugoti žmones nuo tyčinio įtraukimo į sąrašą.


Šiame straipsnyje: viešbutis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių