Prokurorai atmeta TV3 priekaištus, kad tyrimas pradėtas iš keršto

Prokuratūra penktadienį pareiškė kategoriškai atmetanti TV3 televizijos kaltinimus, esą tyrimas dėl turto iššvaistymo ir dokumento klastojimo susijęs su teisėsaugos kerštu.

Išplatintame pranešime spaudai prokurorai nurodė, kad ketvirtadienį dokumentai „iš kai kurių įmonių ir organizacijų, tarp jų ir iš TV3 televizijos“ paimti atliekant ikiteisminį tyrimą dėl dokumentų klastojimo, turto iššvaistymo ir kitų nusikalstamų veikų.

„Panevėžio apygardos prokuratūra (...) kategoriškai paneigia viešoje erdvėje paskleistą tikrovės neatitinkančią informaciją, kad tyrimas susijęs su šios visuomenės informavimo priemonės tiesiogine veikla ir tariamu prokuratūros ir Specialiųjų tyrimų tarnybos pareigūnų kerštu“, - rašoma išplatintame pranešime spaudai.

Prokuratūra nurodo, kad informacija apie Panevėžio apygardos prokuratūros Organizuotų nusikaltimų ir korupcijos tyrimo skyriaus prokuroro Rimanto Vagrio ir Specialiųjų tyrimų tarnybos Panevėžio valdybos pareigūno Sauliaus Gimžausko apsilankymą TV3 televizijoje ir dalyvavimą paimant dokumentus taip pat neatitinka tikrovės – šie pareigūnai televizijoje nesilankė.

Anot prokurorų, įtarimai dėl nusikalstamų veikų kol kas niekam nėra pareikšti.

„Visuomenei apie priimtus procesinius sprendimus bus pranešta, kai ikiteisminiam tyrimui vadovaujantis prokuroras nutars, kad tokios informacijos paskelbimas nepakenks ikiteisminio tyrimo sėkmei“, - rašoma pranešime.

Pasirodžius informacijai apie dokumentų poėmius, ketvirtadienį TV3 pareiškė, kad tai vertina kaip spaudimo ir asmeninio keršto priemonę.

„Panevėžio prokuratūros ir STT pareigūnai Rimantas Vagrys ir Saulius Gimžauskas – tie patys, kurie TV3 laidose buvo kritikuojami dėl žmogaus teisių ir Lietuvos įstatymus pažeidžiančių darbo metodų, - televizijos būstinėje atliko procesinius veiksmus. Apie juos pareigūnai mums uždraudė viešai kalbėti, tad nelabai ką galime pasakyti, tačiau operatyvinių ir procesinių priemonių taikymą vertiname kaip spaudimo bei asmeninio keršto televizijai už kai kurias laidas priemonę ir apie tai informavome prokuratūros bei valstybės vadovus“, - rašoma BNS pateiktame TV3 Komunikacijos projektų vadovės Erikos Vyšniauskaitės komentare.

Švedijos žiniasklaidos koncerno MTG valdomas kanalas TV3 vasarį buvo antras pagal populiarumą Lietuvoje, nedaug atsilikęs nuo pirmavusio LNK, rodo tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenys.

MTG priklauso 100 proc. TV3 bei pramoginius kanalus TV6 ir TV8 kanalus transliuojančios bendrovės „Tele-3“ akcijų. MTG padaliniui „Viasat Broadcasting“ Lietuvoje taip pat priklauso radijo stotis „Power Hit Radio“ bei palydovinė televizija „Viasat“.



Komentarai 8 Rašyti komentarą

Z

Z portretas
IS MEILES JEI NE IS KERSTO

ww

ww portretas
cia bus uz tas laidas kurios nelabai malonios teisesaugai

P

P portretas
Nežinau kodėl, bet netikiu prokurorais.

įdomu

įdomu portretas
gal ir vėl atsiras koks anonimas liudininkas, kažką paliudys, tuomet visus TV3 darbuotojus suims, teis, o kad būtų tikriau parodys 12 sek. sukurptą filmuką-pasaką, kaip TV3 žurnalistai puola su kulkosvaidžiais tyrėjus ar kvotėjus, ar kokius prokurorus.
Skaityti visus komentarus
Tavo komentaras

Komentuoti

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių