Sulaikytas policijos automobilį su „Mercedes“ taranavęs vairuotojas

Grįžti į straipsnį

Lempinis marazmas

Lempinis marazmas portretas
Moksliškai įrodyta, kad dieną ARTIMOSIOS šviesos NE MAŽINA, O DIDINA AVARINGUMĄ, blogiau matomi pėstieji, dviratininkai, motociklininkai, pavėluotai pastebimi, arba iš viso nepastebimi „stop“ ir posukių žibintai, dėl ko įvyksta daugybė susidūrimų ir atsitrenkimų į stabdantį... Tik tie susidūrimai ar atsitrenkimai, dažniausiai, įvyksta prie sankryžų, šviesoforų, perėjų, kai greitis būna nedidelis, todėl nebūna aukų ar sužeistųjų. Tik apdaužomi automobiliai, o tokios avarijos nėra įskaitinės ir nerodomos ataskaitose. Deja, tai sunku suvokti mūsų Susisiekimo ministerijos lempiniams marazmatikams. Jiems svarbu, kad tik lavonų būtų mažiau, o tūkstačiai sudaužytų automobilių - absoliučiai neįdomūs menkniekiai... Austrijoje važinėjimas su dieną įjungtais žibintais buvo atšauktas nuo 2008-01-01. Priežastys - ne tik padidėjęs po šviesų įjungimo avaringumas, bet ir dažniau dėl elektros instaliacijos gedimų užsidegantys automobiliai. Instaliacija nepritaikyta nuolatiniam artimųjų šviesų naudojimui, todėl laidai greitai sensta, perkaista sujungimų vietose - ir gaisras... Tai buvo nustatyta ekspertų ir aprašyta Austrijos spaudoje. Išjungus šviesas, avarijų sumažėjo. Negana to, artimosioms šviesoms per 5 val. sunaudojama apie 1 ltr. degalų, išauga aplinkos tarša.

to Lempinis marazmas

to Lempinis marazmas portretas
del kuro sanaudu tamsta teisus, jos padideja. trumpeja ir lempuciu, reflektoriu, akumuliatoriu tarnavimo laikas.bet ir automobili ir motociklininka pamatome greiciau, jei jis vaziuoja su ijungtais zibintais. taip kad nebuk fanatikas isikales fix ideja.

pritariu 1am

pritariu 1am portretas
įjungtos šviesos dieną,kažkam nauda.

2-am komentatoriui

2-am komentatoriui portretas
Neteisus esi. Motociklininka pastebim greiciau tik tada kai automobiliai vazineja be sviesu. Tada atkreipi demesi i ijungtas sviesas, kai vaziuoja organizuota kolona, spec. transportas ir t.t. Jie vaziuoja su sviesom. Bet kai su sviesom vazineja VISI - tada prapuola tas motociklininkas su tom sviesom bendroje zibintu juroje......

Vietinis

Vietinis portretas
Visiems pareigunams sukresta galva,ar tik ne simuliantai busit,ir teisme ieskini pateiksti ka?

Žinovai apie šviesas

Žinovai apie  šviesas portretas
2-am. Paskaitykit, ką rašo autoritetingi užsienio šalių specialistai: Pulkininkas William Dumar, Policijos Spaudos Agentūra, USA: Kaip veteranas su ilga karjera įstatymų priežiūroje aš norėčiau atkreipti jūsų dėmesį į šviesų dieną naudojimo specifiką. Kaip vieną iš būdų išgauti informaciją iš įtariamųjų, mes žmones sodindavome į kamerą ir neišjungdavom ryškios mirksinčios šviesos. Tai buvo efektyviausia technika, kad palaužtume žmogų. Tiesą sakant, jis buvo kankinamas. Priežastis – ryški mirksinti šviesa sukelia tokį nepakenčiamą diskomfortą, jog žmogus tiesiog sugniuždomas. Šis būdas laikomas nehumanišku ir buvo uždraustas. Vairuotojų žibinimo ir dieną, ir naktį padariniai – tokie patys. Jūs pavertėte kelius į kankinimo kameras, kur vairuotojas yra priverstas iškęsti ryškų žibinimą iš priekio ir per atgalinio vaizdo veidrodį be galimybės to išvengti. Aš manau, kad mes pradedame jausti to padarinius, nes avaringumas tose valstijose stabiliai auga. Atsiranda vis daugiau automobilių su automatiniu žibintų įjungimu užvedus, o jų šviesos vis ryškesnės. Aš primygtinai siūlyčiau, kad taisyklėmis būtų uždraustas žibintų naudojimas dieną, kai geras matomumas. ................ Tiek teorinė psichologija, tiek praktika parodė, kad DRL (dieninės šviesos) išblaško vairuotojų dėmesį. Tuo pat metu pėstieji, dviratininmkai, motociklininkai, kliūtys ant kelio ir pan. sunkiau pastebimi. Be to, žinomas „trumpalaikio aklumo“ efektas (dėl DRL) gali sukelti papildomas problemas, kaip laiku nepastebėtas posūkis ar kliūtis. (Univ.-Prof. Daktaras Peter Heilig, Vienos/Austrija/ Universitetas) ............ Aš visiškai palaikau kampaniją prieš privalomas dienines automobilių šviesas. Mano ilgamečiai stebėjimai tų automobilių, ypač Volvo, kuriuose, kaip įprasta, žibintai įjungiami užvedant, parodė, kad šviesos yra ne tik nereikalingos, bet, iš tikrųjų, pavojingos pėstiesiems, dviratininkams, motociklininkams. Žibintų naudojimas taip pat yra neatsakingas papildomos energijos naudojimas, reikalaujantis papildomų degalų sudeginimo ir sąlygojantis klimato pasikeitimą. Aš tikiuosi, kad tai pakankami argumentai prieš šviesas. (Norman Baker parlamento narys, Aplinkos Sekretorius ) ............ Dieną įjungti automobilių žibintai daro visus eismo dalyvius be žibintų palyginti mažiau pastebimus, sukeldami jiems padidintą pavojų. Kitas argumentas prieš DRL - eikvoja papildomą kiekį energijos, ir didina aplinkos taršą. (John Adams, Universiteto Profesorius, Londonas) -------------- DRL naudojimas pablogina motociklų, dviratininkų, pėsčiųjų matomumą. Tai nustatyta daugeliu tyrimų (Kevin Delaney, Traffic & Road Safety Manager, RAC fondas automobilizmui,UK)

mentas

mentas portretas
dauzem spardem gaidi kol pradejo kepenelem sikti

tiesa

tiesa portretas
toki nesveika zmogu reiktu isvesti i durnina ir atimti visam laikui teises nes kai pinigu turi tokie nevykeliai tai greitai isipirksi teises ir vel uzmusines zmones

Galerijos

Daugiau straipsnių