Pakistanas po aviakatastrofos ėmėsi veiksmų prieš oro bendrovę

Pakistanas uždraudė išvykti iš šalies oro bendrovės, kurios lėktuvas sudužo netoli sostinės, vadovui ir šeštadienį pradėjo tyrimą dėl šios antros didelės aviakatastrofos per mažiau nei dvejus metus.

Nedidelės pakistaniečių oro bendrovės „Bhoja Air“, kuri savo veiklą po 11 metų pertraukos atnaujino kovo mėnesį, keleivinis lėktuvas sudužo penktadienį, per audrą bandydamas nutūpti Islamabado pagrindiniame oro uoste. Žuvo visi 127 lėktuve buvę žmonės. Bendrovė teigia, kad nelaimės priežastis buvo prastos oro sąlygos.

Į katastrofos vietą šeštadienį atvykęs vidaus reikalų ministras Rehmanas Malikas sakė, kad „Bhoja Air“ vadovas Farooqas Bhoja buvo įtrauktas į „išvykimo kontrolės sąrašą“ ir tai reiškia, kad jis negali išvykti iš Pakistano. Toks draudimas dažnai taikomas asmenims, įtariamiems ar kaltinamiems kriminalinėse bylose.

R.Malikas sakė: „Kalbama, kad lėktuvas buvo gana senas, tad nurodyta nuodugniai ištirti šio “Bhoja Air„ lėktuvo tinkamumą skraidyti“.

„Priežastys bus ištirtos, ar tai buvo koks nors lėktuvo gedimas, ar žaibas, prastas oras ar koks nors kitas veiksnys“, - sakė jis. Lėktuvo „juodosios dėžės“ jau paimtos.

Kareiviai ir gelbėtojai vos išaušus pradėjo ieškoti palaikų „Boeing 737-200“ nuolaužose, kurios išsibarsčiusios vieno kilometro ruože kviečių lauke, maždaug 5 km nuo Benazir Bhutto tarptautinio oro uosto.

Lėktuvas skrido iš šalies pietuose esančio Karačio į Islamabadą ir sudužo temstant.

Praėjusį kartą didelė aviakatastrofa - didžiausia per Pakistano istoriją - įvyko 2010 metų liepą, kai „Airbus A321“, priklausęs pakistaniečių bendrovei „Airblue“, rėžėsi į šlaitą prie Islamabado. Tada žuvo visi 152 lėktuve buvę žmonės. Tyrėjai kaltino pilotą, kuris prastu oru nukrypo nuo kurso.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių