Kaune pėsčiųjų perėjoje automobilis mirtinai sužalojo vyrą

Grįžti į straipsnį

As

As portretas
Apsvieskit perejas!!!!

Stepas

Stepas portretas
Kol perėjoje nebus pirmumo teisės pėsčiajam,tol bus traiškomi vaikai ir vyresnio amžiaus žmonės.

t.k.

t.k. portretas
važiavau vakar pro įvykio vietą, kraupu. bet taip kiekvienam gali nutikti. ta perėja mažiausiai apšviesta visam Baltų prospekte. nekalbant apie tai, kad ir kitos skendi taupių lempų prieblandoj, ir pėstieji dažniausiai apsirengę taip, kad tėra amsūs šešėliai, kur jau ten kokie atšvaitai.

jei

jei portretas
perėja neapšviesta arba blogai apšviesta, teisti reikia ne vairuotoją, o savivaldybės atsakingus darbuotojus. taigi marš paeiliui į teismą, niekadėjai atsakingieji už miesto tvarką

ReNIS

ReNIS portretas
Naktį Baltų prospektas atrodo lyg karo metais per oro pavojų-tamsu.Jei ne gyvenami namai ir įstaigų pastatai,tai būtų visiška tamsa.Dabar,kai pats tamsiausias metų laikas ir dar lynoja,matomumas yra labai prastas.Vairuotojai turi būti itin atidūs,bet senų žmonių įprotis tamsiai rengtis kelia abipusį pavojų.Seneliai,jei neturite atšvaitų-nusipirkite ir nešiokite,o jei nenorite,tai sėdėkite tamsiu paros laiku namie ir nekelkite pavojaus sau ir vairuotojams.Savivaldybė tokiems niekams kaip gatvių ar perėjų apšvietimas neturi pinigų.Jei pinigų ir atsirastų,tai mero chebra rastų kur juos padėti.Turi kišenes.

gyventojas

gyventojas portretas
si Baltu pr. pereja yra visiskai nepasviesta. Baltu pr uz Ziemagaliu sankryzos visiskai neapsvietas. Gal po sio ivykio miesto meras prades tvarkyti sios gatves apsvietima, ne ten tikrai pavojinga vakarais vaikscioti

taigi

taigi portretas
Kaltas aišku vairuotojas, bet Baltų pr. galas tai viena blogiausiai apšviestų Kauno gatvių. O prie tos perėjos visai nieko nesimato, jai pėstysis dar tamsiai apsirengęs

to 5. ReNIS

to 5. ReNIS portretas
gal tos avarijos ir nebutu, arba zmogus nebutu uzmustas, jei vairuotoja (boba) pries pereja sumazintu greiti, o nelektu, kaip akis isdegusi

To Stepas

To Stepas portretas
Ką reiškia pasakymas "Kol perėjoje nubus primumo teisės pėsčiajam...". Pėstysis perėjoje visada turi primumo teisę, bet ne visada jam pakanka nuovokos įvertinti situaciją ir protingai ta teise pasinaudoti. Būtent ši perėja Baltų pr. yra praktiškai nematoma, visiškai neapšviesta. Kas dieną važiuoju šiuo keliu ir tik todėl, kad žinau, jog čia yra perėja, visada sumažinu greitį. Žmogus, čia važiuojantis rečiau, rizikuoja tos perėjos visai nepastebėti. Žmonių, einančių per perėją praktiškai nesimato - trūksta ir apšvietimo, ir žmonių apranga tamsi, atšvaitų nešiotis išvis mados nėra. Pėstieji su savo pirmumo teisėm puola per perėją visiškai neįvertinę fakto, kad jų gali tiesiog nesimatyti. Jiems atrodo, kad jeigu jau jiem mato automobilio šviesas, tai ir vairuotojas juos turi puikiai matyti. Arba nespėję išlipti iš mikriuko puola per gatvę - netgi ir einantis žmogus iš karto nesustoja, tai ką jau kalbeti apie 50 km/h važiuojantį automobilį. Ir kas iš tos pirmumo teisės belieka? Tik pirmumo teisė į aną pasaulį.

vairuotoja

vairuotoja portretas
mielieji pestieji, saugokit save, eikit per gatve, kai nera automobiliu arba jie sustoja. Negalima taip rizikuot-eiti saligatviu ir staiga zengti i gatve , kad ir per pereja. Sunku automobil sustabdyti, ir labai blogas matomumas vakare. saugokit save

siaip

siaip portretas
stengiuosi is darbo anksciau pasiplauti, kol dar kazkiek sviesu, nes su tokiais pereju apsvietimais ir is tamsos isnyranciais pesciaisiais gali ir labai atydziai vaziuodamas koki nutrenkti...

SchuN

SchuN portretas
Prmumo teisė ir taip jau yra (čia Stepui). Blogai yra tai, kad žmonės perėjoje jaučiasi visagaliais (o ypač pensininkai ir niekuomet mašinos nevairavę subjektai). Čia yra pagrindinė panašių nelaimių priežastis. Juk vairuotojas irgi žmogus - gali ir nepastebėt ir dėmesį kitur nukreipt, o ir netikėtai koks žmogelis gali į perėją "įšokt", o mašiną kur kas sunkiau sustabdyt nei pėsčiąjam sustot. Ir nebūkim naiviais idealistais sakydami, kad atidžiau vairuot reikia, vos ne sustot prie kiekvienos neapšviestos pėsčiųjų perėjos ir pan. Situacija pagerės, kai didesnė atsakomybė bus pėsčiąjam, įžengusiam į pėsčiųjų perėją, neįsitikinus, kad jį praleidžia - už tai ir turėtų būti baudos ir didesnės nei vairuotojui. O vairuotojams t.b. baudos, kad nesustoja ir nepraleidžia stovinčio prie pėsč. perėjos žmogaus. Žodžiu užuojauta ne tik žuvusiąjam, bet ir vairuotojui. Ir linkėjimai būti išmintingesniems tiems, kurie atsakingi už KET.

kaip suprantu

kaip suprantu portretas
gatveje pirmumo teise turi buti automobiliams, o pestieji kirsti gatve gali kai nera automobiliu arba jie sustoja. Juk kaip atrodytu, kad saligatviais vazinetu automobil, taip pat ir pestieji gatveje neturi atsipalaiduoti ir siusti SMS zinutes kirsdami gatve. Saugokite savo ir kito gyvybe, bukit atidus

Algis

Algis portretas
Gyventojai jau ne karta kreipesi i mera, savivaldybe, kad si gatve pagaliau butu apsviesta. Visais atvejais gautas formalus atsakymas - ieskosime lesu, taciau neaisku, kada rasime....

vairuotojas

vairuotojas portretas
kai tamsus paros metas, pesciuju perejos matosi tik tada, kai zinau kur jos yra. Paziurekite kiek dabar avariju pesciuju perejose!

manau

manau portretas
kol nepartrenksa savivaldybes nario arba artimuju-pereju apsvietimo nelauk.tai lietuviska praktika

placiau

placiau portretas
kasvykstakaune.lt/2011/11/29/neapsviestose-pesciuju-perejose-kaune-mirtini-ivykiai-foto/

K. B.

K. B. portretas
Įvykio vietoje buvau maždaug po minutės, išlipę iš savojo auto nubėgau prie nukentėjusiojo, perėja buvo visiškoje tamsoje, nukentėjęs tamsiai apsivilkęs - tikrai sunku buvo ką įžiūrėti. Kol rinkau 112, susidūrusio automobilio vairuotoja, jau nešė atšvaitą - ženklą. Be ja ji jau buvo surinkusi pagalbos telefoną. Kol apžiūrėjau nukentėjusįjį, vairuotoja atnešė vaistinėlę ir pradėjau teikti pirmąją pagalbą. GMP atvyko po 7min. Nepažįstu tos moters, bet toje situacijoje ji veikė atsakingai. Gaila, traumos buvo l. didelės. Užuojauta nukentėjusiojo artimiems. Stiprybės vairuotojai. Kaži kas brangiau kainuoja, žmogaus gyvybė, ar gatvių apšvietimas, atatvarai, apšviestos perėjos???

...

... portretas
Vaziavau pro sali ir maciau gulinti zmogu, vaizdas kraupus...kraujo balos salia galvos...dar dabar sunku atsigauti po tokiu vaizdu...bet toje gatveje ir greitis leidziamas per didelis...jeigu galima 70, tai visi vaziuos 80 , o matomumas ten tikrai prastas....Uzuojauta artimiesiems. kiekvienas is musu nera apsaugotas nuo tokiu nelaimiu...

xyxy

xyxy portretas
...keistai dauguma samprotauja-eikit per gatve kai nera automobiliu,ponai ir ponios cia yra miestas ir automobiliai vaziuoja pastoviai o perejos skirtos pereiti gatve piestiesiems,juk nevisi pestieji gali perbegti gatve yra ir pagyvene zmones ir invalidai o kad vairuotoju kulturos nulis tiek pesciuju tiek vairavimo atzvilgiu-pavyzdys vakaru salys kas buvo mate kaip reikia vaziuoti,o kad neapsviestos gatves ir perejos cia jau valdininkus bausti ir kuo griezciau-kad nera lesu cia nepasiteisinimas,ju yra tik reikia skirti ten kur reikia...

To Stepas

To Stepas portretas
Klausyk Stepai, atsakyk man visu pirma i klausima: ar pereja padaryta per kelia, ar kelias nutiestas per pereja? Tie abu zmones yra nedekingai susiklosciusiu aplinkybiu aukos, jei senelis butu turejes atsvaita, duodu 99.9% sio ivykio butu nenutike, atsvaita tureti PIVALOMA netgi ir esant pilnam gatves apsvietimui. Patikekit as vairuoju daug, ir tenka gan daznai susidurti su panasiom situacijom, aciu dievui, kol kas gelbsti gera reakcija, nes kol kas esu jaunas.

r

r  portretas
ten jau senai reikejo laukt nelaimes kiekviena kart vaziuojant pro ta pereja ipac lyjant nieko nematyt turi vos nesustot o ten daug vaiku is mokyklos eina , musu kauno valdziai ne tas rupi jie tik kedes dalinas ar kas kaune pastebejot ka gero padarius musu valdziai vienas pabuna kitas pabuna meru ir t.t

Shuniui

Shuniui  portretas
"Blogai yra tai, kad žmonės perėjoje jaučiasi visagaliais " Durneli, pasidairyk pasaulyje. Peščųjų perėjoj pėstieji ir turi jaustis visagaliai.

To 23

To 23 portretas
Zmogau tu ligonis, vat su tokiu poziuriu ir problemos, jauskis tu imbecile visagaliu, kai liksi pe kojyciu, ir rankyciu (tau jau bus nesvarbu, kad vairuotojas kaltas) vat tada galesi jaustis visagaliu. Kai tarybu laikais keliai buvo skirti automobiliams, o ne piestiesiems, tokiu bardaku nebuvo... Tai jei perejose piestiejai visagaliai, tai adekvaciai padarom kad traukiniu pervazose, automobiliai butu visagaliai, ir traukinys turetu stot ju praleisti, paziuresim kas tada bus.... Mas tyk zmogau, mastyk, ar tau galva reikalinga tik tam, kad i pilva neprilytu?

qwe

qwe portretas
Zinot kaip bus isspresta problema? Greitis Baltu pr. bus padarytas 40km/h. ...

SOS

SOS portretas
Visos miesto gatvės turi buti apšviestos normaliai.Tai gyvenam prieštvaniniais laikais.Baltų g. prie Grušo vidurinės m-los reikalinga reguliuojanti perėja,kadangi vaikai laksto be perstojo,o ir mašinų čia judėjimas yra nemažas.Ar lauksime skaudžių nuotykių?

rem

rem portretas
Runkeliai. zmogu uzmuse butent ten kur jam skirta kirst gatve. Runkeliai supuvia jau visai

Galerijos

Daugiau straipsnių