Vietoj tunelio – viadukas

Rekonstruojant Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžą svarstoma galimybė įrengti ne anksčiau svarstytą tunelį, o nutiesti viaduką į Keleivių ir krovinių terminalą.

Klaipėdos valstybinio uosto direkcijoje buvo svarstomi galimi sankryžos rekonstrukcijos variantai. Projektuotojų teigimu viadukas kainuotų pigiau - beveik 40 mln. litų, tuo tarpu tunelis atsieitų iki 57 mln. litų.

Tačiau ir vienas ir kitas variantas sukėlė nemažai diskusijų. Įrengiant, kaip ir planuota, tunelį problemų sukeltų gruntiniai vandenys, be to tektų sustabdyti eismą norint atlikti kasimo darbus.

Tuo metu lengviau padaromas viadukas vis dėlto sukeltų teisinių problemų - miesto bendrajame plane yra numatyta ne estakada, o požeminis tunelis. Per artimiausias dvi savaites bus išsiaiškinta, kokios problemos gali iškilti norint keisti planus ir statyti estakadą.

Susisiekimo ministerijos sekretorius Arvydas Vaitkus tikisi, kad Klaipėdos uoste statomo Keleivių ir krovinių terminalo projektas bus sėkmingai vystomas. Nuo terminalo projekto įgyvendinimo priklauso ir Klaipėdos miesto transporto problemų sprendimas.

„Keleivių ir krovinių terminalas - vienas stambiausių ir svarbiausių projektų Klaipėdos uoste. Jo statyba ir reikiamos infrastruktūros sukūrimas pareikalaus apie 0,5 mlrd. litų valstybės ir privačių investicijų", - sako A.Vaitkus.

Pasak jo, galutinai suskaičiavus dar ir trijų pagrindinių Klaipėdos miesto sankryžų, kurios išsidėsčiusios kelyje, vedančiame iš terminalo per miestą Vilniaus autostrados link, investicijų apimtys bus dar didesnės.

Būtent susiejus šių sankryžų rekonstrukciją su terminalo statyba, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija jau gavo ES paramą sankryžų projektavimo darbams, kuriuos vykdo bendrovė „Tiltų ekspertų centras". Taip pat tikimasi ES ir Vyriausybės paramos ir sankryžų rekonstrukcijai.


Šiame straipsnyje: viadukas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių