Turistus į Klaipėdą vilios užsienio parodose

Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras 2010 metus pradeda reklamuodamas Klaipėdą tarptautinėse parodose.

Sausio 12 -17 dienomis Olandijoje, Utrechte vykstančioje turizmo parodoje  „Vakantiebeurs“ ir sausio 20 - 24 d. Ispanijoje, Madrido parodoje “Fitur”.

Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro direktorės Romenos Savickienės teigimu, tarptautinėse turizmo parodose dalyvių skaičius nemažėja. Konkuruojant dėl turistų srautų taupymo sąlygomis dažniausiai atsisakoma mokamos reklamos žurnaluose ar televizijoje, bet stengiamasi dalyvauti parodose, kur galima užmegzti tiesioginį kontaktą tiek su kelionių agentūrų atstovais, tiek ir su pačiais turistais, besidominčiais Lietuva ir Klaipėda.

Taupant lėšas Klaipėda Olandijoje bus pristatoma bendrame stende su Estija, o Ispanijoje viename stende reklamuosis Kaunas, Klaipėda ir privačios turizmo bendrovės. Klaipėdos atstovų dalyvavimą Utrechto parodoje parėmė „Air Baltic“ kompanija, kuri skyrė nemokamus skrydžius. Dalis finansavimo parodoms gauta ir iš Europos Sąjungos finansuojamo projekto „Seaside“.

Bendra turizmo srautų statistika Klaipėdos mieste rodo, kad pastangos reklamuotis atneša apčiuopiamą naudą. Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras 2009 m. aptarnavo daugiau nei 65 tūkstančius turistų. Tai 9 proc. daugiau nei 2008 m., kuomet Informacijos centre apsilankė 59 tūkst. turistų. Jau daugelį metų didžiausia dalis užsienio turistų atvyksta iš Vokietijos - 36 proc..,  antroje vietoje - Ispanija - 8 proc.

Į Klaipėdą daugėjo atvykstančių iš Lenkijos, Prancūzijos, Italijos. Tradiciškai daug turistų ir iš Latvijos, Rusijos, Anglijos, Nyderlandų, Čekijos, Estijos, Belgijos.


Šiame straipsnyje: turistai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių