„Trušelių būstas“ gyventi siūlo jau šiandien

Klaipėdos priemiestyje namo besidairantys pirkėjai gundomi gausybe viliojamų pasiūlymų. Tačiau užliūliuoti rožiniais pažadais, naujakuriai neretai susiduria su karčia realybe. Tad renkantis nemažų investicijų reikalaujantį pirkinį derėtų įvertinti ne vienąaspektą.

Užtikrins mažesnes išlaidas

Uostamiesčio pašonėje kylančio kvartalo „Trušelių būstas“ plėtotojai pripažįsta, jog pastaruoju metu rinkoje itin gajos tendencijos siūlyti abejotiną produktą –ne retame gyvenamajame kvartale infrastruktūra neišbaigta, o jų vystytojai prisidengia ateities vizijomis.

Pirkėjai ne vienerius metus maitinami pažadais, jog keliai bus nutiesti ar komunikacijos bus įvestos „netrukus“.

Naujasis „Trušelių būsto“ kvartalas, kuriame dar tik iškilo pirmieji pastatai, potencialiems naujakuriams siūlo gyvenimą ne rytoj, o šiandien.

Čia išgrįsti vidiniai keliai, įrengtas gatvių apšvietimas bei visos būtinos komunikacijos. Kvartalo žaliosiose zonose ilgainiui bus įrengtos vaikų žaidimų aikštelės bei poilsio oazės.

Elektros, vandentiekio, lietaus drenažo ir nuotekų bei kanalizacijos įvadai kvartale nuvesti į kiekvieną sklypą bei namą.

Įrengtas giluminis gręžinys kvartalo būstus aprūpina vandeniu, todėl centralizuotiems uostamiesčio tinklams nepriklausančios vietinės komunikacijos būstų šeimininkams užtikrins gerokai mažesnes eksploatacines išlaidas nei miesto gyventojams.

Be to, nuo kelio iki sklypų ribų paliktos 3 m pločio žaliosios juostos būstų savininkams leis džiaugtis erdvesniais sklypais.

Nuo miesto centro – 5 minutės

Vienas svarbiausių šio kvartalo privalumų, kurį jau spėjo įvertinti naujakuriai, – puiki dislokacija.

Nuo Klaipėdos centro naujais asfaltuotais keliais jis pasiekiamas vos per 5 minutes ir ne tik nuosavu transportu. Gyventojų patogumui, iki „Trušelių būsto“ kursuoja 26 maršruto autobusas.

Iš šiuo metu kvartale pastatytų 17 namų 12 jau turi šeimininkus.

Kadangi būstai siūlomi su daline vidaus apdaila, dalis šeimų savo naujuose namuose planuoja suskubti įsikurti jau iki žiemos.

Tęstinumas garantuotas

Kaip tvirtino kvartalo plėtotojai, ypatingas dėmesys buvo skiriamas namų išplanavimui – erdvės suprojektuotos itin racionaliai, patogiai. Pagal individualius poreikius pirkėjai būstą gali išsirinkti net iš kelių skirtingų siūlomų projektų.

Namai ypač ekonomiški – apšiltinti 20 cm putų polistirolo sluoksniu, įstiklinti trijų stiklo paketų langais. Ergonomiškiems būstams naudotos išskirtinai kokybiškos, sertifikuotos medžiagos.

Tai, kas padaryta kvartale, kainavo ne vieną ir ne du milijonus litų – viskas daryta kokybiškai, laikantis aukščiausių reikalavimų.

Kadangi pirmiesiems pirkėjams visada sunkiau pasiryžti rinkos naujovėms, jiems siūlomos išskirtinės nuolaidos. Šiuo metu „Trušelių būsto“ kvartale namą galima įsigyti nuo 220 tūkst. litų – šiandienos būsto rinkoje tai, ko gero, yra mažiausia tokios kokybės produkto kaina.

Projektą nuo pat pirmųjų žingsnių plėtoja fiziniai asmenys, neturintys jokių finansinių įpareigojimų bankams ir į jį investuojantys išskirtinai asmenines lėšas.

Kompaktišką ir patogiai suplanuotą kvartalą planuojama užbaigti maždaug per penkerius metus – šiandien jau pilnai įrengti keliai bei komunikacijos bei pastatyta apie 15 proc. numatytų namų.

Daugiau informacijos:

tel. 8 657 88 133

www.truseliubustas.lt

Skaičiai ir faktai

Trušelių gyvenvietėje kylantis kvartalas nuo Klaipėdos centrinės dalies nutolęs 7 km.

13 ha plote suformuoti 94 sklypai po 9 arus individualių bei blokuotų gyvenamųjų namų statybai. Juose iškils namai, kurių plotas sieks nuo 122 iki 165 kv. m.

Šiuo metu 135 kv. m ploto kotedžą galima įsigyti už 220 tūkst. litų, vienbutį 125 kv. m ploto namą – už 285 tūkst. litų.

 

Užs. 1029989


Šiame straipsnyje: Triušeliaibūstas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Kostas Rupeika

Kostas Rupeika portretas
viskas tame kvartale normaliai butu, bet televizijos ir interneto kabeliai nepravesti. apsigyvenes dar turi ardyti lubas, kad prasivestum kabelius.

By Junas

By Junas portretas
Reklama melaginga, taigi, turėtų būti nedelsiant išimta. 7km iki miesto centro per 5 min. nuvažiuotum, jei lėktum vidutiniu 84 km/val greičiu, kas gyvenvietėje įmanoma tik bepročiams. O pakeliui dar 3 šviesoforinės sankryžos, neskaitant pėsčiųjų perėjų.

Bijau

Bijau portretas
LT dvaro spekuliantu komercines statybos labiau nei velnias "KRYZIAS" Pigiai,greitai ir ant juoko-daug kas pasipirko kairerankiu sukrestu bustu...Pamatas ant juoko.sienos butherbrodas,stogas grazi piguva ir viskas uz aukso kaina.O jei dar lendi i paskolas ir nezinai ar liks vaikams ir kiek be remonto stioves?O gal cia kitaip - tvarkingai,tvirtai-vokiskai pedantiskai atliktas darbas? Bet ar siame sukilnotu zemeliu,apvogtu pilieciu,ir uzstatytos-praskolintos teviskeles kraste daznai taip iseina.Zmones nebekvaili-knaisiojasi,iesko,vertina ir grazi reklama nebe kiekviena versi pritrenkia....O siaip tai nei triusiu,ne nutrususiu nesinori likt niekam????
VISI KOMENTARAI 8
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Keltuose – pokyčiai dėl kuro brangimo
    Keltuose – pokyčiai dėl kuro brangimo

    Kylančios kuro kainos pradėjo koreguoti ir Baltijos jūros keltų kompanijų pajamų ir pelno rodiklius. ...

    1
  • V. Grubliauskas: keičiasi savivaldybės įstaigų ir įmonių vadovai
    V. Grubliauskas: keičiasi savivaldybės įstaigų ir įmonių vadovai

    Dienraštis "Klaipėda" tęsia rubriką "Klausk Klaipėdos valdžios drąsiai", kur tradiciškai skelbia miesto mero Vytauto Grubliausko ir savivaldybės administracijos atsakymus į skaitytojų klausimus. ...

    3
  • Naftininkų ginče – laikina atomazga
    Naftininkų ginče – laikina atomazga

    Pati šiauriausia uosto dalis yra tarsi karštas taškas, nes tarp bendrovių „Klaipėdos nafta“ ir Krovinių terminalas daugelį metų rusena ginčai. Į juos įtrauktas net dabartinis susisiekimo ministras Rokas Masiulis. ...

  • Malkų įlankoje – rimtų pertvarkų pradžia
    Malkų įlankoje – rimtų pertvarkų pradžia

    Krovos verslo sąlygų gerinimas Malkų įlankoje apims ir Klaipėdos konteinerių terminalo pirso pertvarkymą. ...

  • Dėl elektromobilių įkrovimo – diskusija
    Dėl elektromobilių įkrovimo – diskusija

    Elektromobilius Klaipėdoje bus galima įkrauti nemokamai. Tokiam siūlymui pritarę uostamiesčio politikai nuogąstavo, kad, norint pasinaudoti miestui priklausančiomis stotelėmis, reikės turėti savivaldybės išduotą kortelę. Tai esą bus nepato...

    3
  • Amatininkus atleido nuo rinkliavos
    Amatininkus atleido nuo rinkliavos

    Kruizinius laivus pasitiksiantiems bei Joninių ir tarptautinio nematerialaus kultūros paveldo festivalio "Lauksnos" mugėse prekiausiantiems amatininkams neteks mokėti vietinės rinkliavos. Viliamasi, kad tai padės į miestą pakviesti geriausius...

  • Pakeliui į pajūrį prireiks kantrybės
    Pakeliui į pajūrį prireiks kantrybės

    P.Lideikio gatvės gale, ties posūkiu į Pamario gatvę dirbantys kelininkai, vietos gyventojų manymu, pluša per lėtai. Transporto žiedą rengianti bendrovė ir jos darbą kontroliuojantys valdininkai įsitikinę – čia viskas gerai. ...

    4
  • Dėl laiptinės – į teismą
    Dėl laiptinės – į teismą

    I.Kanto gatvės name verda tylios kaimynų kovos. Nepatenkinti naujakurių sprendimu uždaryti nuo seno buvusį išėjimą į centrinę gatvę, gyventojai padavė kaimynus į teismą. Tačiau buto savininkai stebisi kaimynų įgeidžiu vaikščioti...

    24
  • Klaipėdos centre įgriuvo Danės krantinė
    Klaipėdos centre įgriuvo Danės krantinė

    Šeštadienį Danės skvere, priešais burlaivį „Meridianas“, šalia upės stop juosta atitvertas keliolikos metrų ruožas. Pėstiesiems ir dviratininkams šia krantine vaikščioti pavojinga, nes ji įgriuvo. ...

    42
  • Laikrodžių muziejuje – unikalus eksponatas
    Laikrodžių muziejuje – unikalus eksponatas

    Mediniai smagračiai, korpusas ir visos kitos detalės – taip pat iš medžio. Tai – kol kas vienintelis Lietuvoje medinis švytuoklinis veikiantis laikrodis. Jo meistras Vytautas Brazauskas – ne profesionalus laikrodininkas, bet ...

    1
Daugiau straipsnių