„Smiltynės perkėloje“ nebus galimybės keltis be eilės?

Bendrovė „Smiltynės perkėla“ žada Neringos ir Smiltynės gyventojus surikiuoti į vieną bendrą laukiančiųjų eilę.   

„Smiltynės perkėlos“ naujasis vadovas Darius Butvydas šeštadienį savivaldybėje susitikime su Lietuvos liberalų sąjūdžio frakcijos nariais pristatė pagrindinius artėjančio sezono planus.

„Vienas svarbiausių darbų - Senosios perkėlos iškėlimas į Šiaurės ragą. Šiuo metu jau pradėti Danės krantinių rekonstrukcijos darbai nuo tilto iki Pilies uostelio. Šioje vietoje švartuojasi mūsų keltai, iš tos vietos dirbsime tol kol galėsime“, - kalbėjo D.Butvydas.

Tačiau kol nebus paruošta vieta Šiaurės rage, perkėlos keltams yra ruošiama vieta prie Kruizinio terminalo, Danės krantinėje.

„Ketiname statyti  laikinas kasas ir dirbsime iš ten. Greičiausiai didžiąją dalį šio sezono teks dirbti iš šios vietos. Į šią vietą ketiname išsikelti balandžio pabaigoje“, - kalbėjo D.Butvydas.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Eugenijus Gentvilas aiškino dėl kokios priežasties vilkinami darbai Šiaurės rage, kur numatyta pastovi perkėlos keltų vieta.

„Situacija tokia, kad Šiaurės rage atlikta 43 procentai darbų, o liko tik mėnuo laiko. Darbus turėjusi atlikti bendrovė „Klaipėdos hidrotechnika“ kovo 16-ąją turėjo atlikti polių išbandymą, tačiau tai neatlikta. Įmonė nebepratęsia darbų įvykdymo užtikrinimo garantijos, todėl, manau, sutartis bus nutraukta ir skelbsime naują konkursą šiems darbams atlikti“, - kalbėjo E.Gentvilas.

Tačiau vasarą norintys keltu persikelti į Smiltynę klaipėdiečiai iki kelto turės pėdinti aplinkui per visą Kruizinių laivų teritoriją, nes vis dar nėra baigti pasukamojo tiltelio Pilies uostelyje rekonstrukcijos darbai.

„Gal būt du mėnesius keleiviams teks eiti aplinkui. Tačiau mėginsime palengvinti susiekimą mūsų turimais traukinukais“, - aiškino „Smiltynės perkėlos“ vadovas D.Butvydas.

Kita naujiena šios bendrovės veikloje - nuo balandžio mėnesio keičiasi keltų judėjimo grafikai.

„Pirmas reisas į Smiltynę iš Senosios perkėlos devintą valandą ryte bus pastovus, papildomas reisas numatomas ir septintą valandą“, - kalbėjo D.Butvydas.

Artimiausiu metu bendrovė paskelbs naujų keltų judėjimo grafikus. Taip pat bendrovė svarsto galimybę bilietus platinti ne tik savo kasose, bet ir Turizmo informacijos centre, ieškoma būdų įvesti elektroninio bilieto sistemą.

Aršių diskusijų gali sulaukti bendrovės siūloma naujovė - naikinti Neringos gyventojams skirtą atskirą eilę.

„Tokios eilės nebebus, visi automobiliai lauks vienoje bendroje eilėje. Gyvenamąją vietą Neringoje deklaruoja beveik 3,7 tūkst. gyventojų. Tačiau jų skaičius išauga vasaros laikotarpiu. Todėl važiuojančiųjų su leidimais išauga dvigubai“, - kalbėjo D.Butvydas.

Šiuo metu rengiama nauja kėlimosi keltais tvarka.

„Kai kuriems sprendimams gali prireikti bet Vyriausybės nutarimo. Tačiau kai kurių privilegijos jau dabar naikinamos. Specialių nemokamų leidimų keltis keltu galiojimo laikas jau yra pasibaigęs, nauji nebeišduodami“, - aiškino bendrovės vadovas.

Esą tokių privilegijų nebeteks ne tik įvairūs įtakingi asmenys, bet ir Seimo nariai. Tačiau kiekvienais metais daugėja įmonių, registruojančių savo įmonės būstinę Neringoje, taip įgyjama teisė nemokamam leidimui.  


Šiame straipsnyje: keltaiSmiltynės perkėla

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių