Pasirašyta sutartis dėl Klaipėdos keleivių terminalo statybų

Ketvirtadienį pasirašyta 112,465 mln. litų (su pridėtinės vertės mokesčiu) sutartis su viena didžiausių Latvijos kelių ir tiltų statybos bendrovių "Latvijas tilti" dėl Klaipėdos keleivių terminalo statybų.

Terminalo statybos darbų trukmė - 30 mėnesių, pranešė Klaipėdos valstybinis jūrų uostas.

Tačiau, kaip anksčiau yra sakęs Klaipėdos jūrų uosto direkcijos Ekonomikos ir finansų direktorius Martynas Armonaitis, tai nereiškia, jog po sutarties pasirašymo su "Latvijas tilti" iškart bus pradėti darbai.

M.Armonaitis yra sakęs, kad kol bus laukiama Europos Komisijos (ES) išvadų dėl europinių lėšų skyrimo terminalui, darbus ketinama finansuoti Klaipėdos uosto lėšomis - dėl to Klaipėdos jūrų uosto direkcijos valdyba turėtų apsispręsti rugsėjo viduryje.

Klaipėdos uostas gali tikėtis 50 proc. ES paramos, nors anksčiau buvo numatyti 85 procentai.

Terminalo statybų rangovo konkursą laimėjo Latvijas tilti", pasiūliusi mažiausią kainą - 112,465 mln. litų (su PVM). Terminalo statybai pradžioje buvo numatyta išleisti apie 172,6 mln. litų (su PVM).

Planuojama, kad modernizuojant prekių ir keleivių aptarnavimo infrastruktūrą, bus įrengta apie 950 metrų ilgio krantinių - terminalas bus statomas tarp naujosios Smiltynės perkėlos ir vienos didžiausių uosto krovos bendrovių "Klaipėdos Smeltė", prie 81-82 krantinių. Statybos turėtų trukti apie pustrečių metų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių