KLASCO ir „Linas Agro Group“ kartu plės grūdų terminalą

„Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) ir bendrovė „Linas Agro“ pasirašė ilgalaikio bendradarbiavimo sutartį dėl grūdų terminalo išplėtimo.

Šis žingsnis grūdų krovą Klaipėdos uoste leis padidinti apie 40 proc.

Sutartyje numatyta, kad „Linas Agro“ dalyvauja dalinai finansuodama KLASCO grūdų terminalo plėtrą ir  penkerius metus turės išimtinę teisę naudotis maždaug 40 tūkst. tonų grūdų talpinančiais silosiniais sandėliais bei vykdyti grūdų krovą per terminalą.

KLASCO teritorijoje prie krantinės Nr.4  esantis grūdų terminalas, kuris talpina 60 tūkst. tonų grūdų,  bus išplėstas, pastatant šešis papildomus silosinius sandėlius, antrą vagonų iškrovos stotį ir grūdų svėrimo įrengimus. Po išplėtimo terminalas vienu metu galės talpinti apie 105  tūkst. tonų grūdų, o metiniai grūdų eksporto pajėgumai viršys 2 mln. tonų. Planuojama, kad grūdų terminalo išplėtimo darbai bus baigti  2011 m. rudenį.

„Grūdų terminalo plėtra labai svarbus įvykis visam Klaipėdos uostui. Iki šiol apie pusė Lietuvoje užaugintų grūdų buvo eksportuojama per Latvijos uostus. Pastačius naujas grūdų saugyklas, Klaipėdos uostas bus pajėgus perkrauti visą lietuvišką derlių“, - sako KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.

Anot jo, grūdų terminalo pajėgumų didinimas yra dalis KLASCO investicinės programos. Per dvejus metus į kompanijos terminalų plėtrą bus investuota apie 50 mln. litų. Labai svarbu, kad išplėsto grūdų terminalo galimybės leis krauti įvairias grūdų partijas, nuo kelių tūkstančių tonų talpos mažų laivų, iki „Panamax“ tipo laivų.

„Apsisprendėme investuoti į KLASCO grūdų terminalo plėtrą, nes grūdų eksportas yra viena  strateginių mūsų veiklų. Kasmet per Baltijos uostus eksportuojame  daugiau nei 700 tūkstančių tonų žemės ūkio produktų, ir sezono piko metu Klaipėda nebespėja perkrauti lietuviškų grūdų, todėl  pernai ir šiemet du trečdalius produkcijos krovėme Latvijos uostuose”, - sako „Linas Agro Group“ valdybos pirmininkas Darius Zubas.

Pasak jo, tendencijos rodo, kad Lietuvos grūdų eksportas augs, o kartu didės ir sandėliavimo talpų poreikis, tad dalyvavimas  KLASCO grūdų terminalo plėtroje yra strateginis AB „Linas Agro Group“ sprendimas.

„Nors nemažai produkcijos realizuojame Lietuvoje, esame  tarp lietuviškų grūdų eksporto lyderių. Nuolat ieškome efektyviausių grūdų logistikos sprendimų bei būdų padidinti parduodamos produkcijos srautus, nes turime būti konkurencingi rinkoje ir pasiūlyti palankiausias sąlygas mūsų klientams žemdirbiams ir užsienio pirkėjams. Lietuvoje ir Latvijoje tik du uostai turi giliavandenes krantines ir galimybes krauti „Panamax“ tipo laivus, gabenančius iki 70 tūkst. tonų krovinių. Kadangi Lietuva užaugina dvigubai daugiau grūdų nei Latvija, nusprendėme investuoti į lietuviškos kompanijos grūdų terminalą. KLASCO yra viena stipriausių kompanijų Baltijos regione, dirbame su ja daugelį metų ir esame tuo bendradarbiavimu patenkinti ”, - sako D.Zubas.

Grūdų terminalo statybos darbams ir įrangai bus skelbiamas konkursas, kurio metu ir paaiškės tikslios investicijų  į grūdų terminalo plėtrą apimtys. Statybas planuojama pradėti šią vasarą.


Šiame straipsnyje: KLASCO

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Uoste akvatorijos valymo darbus atliks belgai
    Uoste akvatorijos valymo darbus atliks belgai

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė rangos sutartį su belgų įmone Jan de Nul N. V., kuri laimėjo konkursą vykdyti uosto akvatorijos dugno valymo darbus. Tokie darbai uoste atliekami nuolat, siekiant užtikrinti projektinius gyli...

  • Dėl vidaus vandenų – rūpesčiai
    Dėl vidaus vandenų – rūpesčiai

    Uostamiesčio valdžia svarsto, kas turėtų rūpintis Dangės ir kitų vidaus vandenų priežiūra, kaip juos reikėtų įveiklinti. Vertinama ne tik esama situacija, bet ir ateities perspektyvos. ...

    2
  • Planą stumia buldozeriu
    Planą stumia buldozeriu

    Ir toliau dedamos pastangos įgyti teises į valstybinės žemės sklypą Kęstučio gatvėje, netoli jūros Palangoje. Keliolikos arų teritorija,  dešimteriopai didesnė, nei reikėtų esamam pastatui, itin domina greta esančio apleisto prekybos...

    2
  • Į mokyklas pateks visi Klaipėdos pirmokai
    Į mokyklas pateks visi Klaipėdos pirmokai

    Aiškėja, kiek pirmokų šių metų rugsėjo pirmąją pravers mokyklų duris. Nors galutiniai duomenys bus patvirtinti pirmąją mokslo metų dieną, kol kas mažųjų skaičiuojama beveik tiek pat, kiek pernai, – apie tūkstantį aš...

    2
  • Šventojoje Joninių savaitgalį nestigs senųjų apeigų bei linksmybių
    Šventojoje Joninių savaitgalį nestigs senųjų apeigų bei linksmybių

    Šventojoje visą savaitgalį nestigs linksmybių – jau penktadienį čia prasidės ir keletą dienų tęsis renginiai, skirti Rasų šventei bei Joninėms. Įdomios veiklos ras kiekvienas – tiek vaikai, tiek suaugusieji. Neliks nusivyl...

  • Išvalė paplūdimių smėlį
    Išvalė paplūdimių smėlį

    Prižiūrėtojai specialia mašina, kurią įsigijo praėjusiais metais, iškuopė pliažus. Surinktos ne tik smulkios šiukšlės – apverstas ir smėlis, kad išdegtų bakterijos. ...

    3
  • Klaipėdiečiams šaligatvių teks palaukti iki rudens
    Klaipėdiečiams šaligatvių teks palaukti iki rudens

    Gargžduose registruota įmonė, laimėjusi konkursą prižiūrėti uostamiesčio šaligatvius, yra nepajėgi kloti naujų. Nedidelė bendrovė laikosi įsipareigojimo tik pasirūpinti jau esamais šaligatviais ir didesnių objektų imtis nespėja....

    1
  • Padidėjo Klaipėdos jūrų uosto krovinių apyvarta
    Padidėjo Klaipėdos jūrų uosto krovinių apyvarta

    2018 m. sausio–gegužės mėn. Klaipėdos uoste krauta 18,22 mln. t, tai 5,8 proc. arba 991,7 tūkst. t daugiau nei 2017 m. sausio–gegužės mėn. ...

    4
  • Buvęs Klaipėdos policijos pastatas sukėlė grėsmę
    Buvęs Klaipėdos policijos pastatas sukėlė grėsmę

    Ketvirtadienį po 14 val. ugniagesių automobiliai skubėjo į Naująją Uosto gatvę. Garsiniai sunkių automobilių signalai vertė spėlioti, ar nebus vėl apleistame pastate kilęs gaisras. ...

    5
  • Verčiamas naujas uosto istorijos puslapis
    Verčiamas naujas uosto istorijos puslapis

    Klaipėdos jūrų uostas rengiasi priimti didžiausią iš visų buvusių laivą. Preliminariais duomenimis, sekmadienio rytą uosto vartus turėtų kirsti 363 metrų ilgio 46 metrų pločio konteinerinis laivas „MSC Francesca“. ...

    7
Daugiau straipsnių