Klaipėdos uoste svarstoma galimybė steigti krovinių paskirstymo centrą

Bendrovei Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) sėkmingai dalyvaujant konkursuose krauti baltarusišką ratinę techniką, į Pietų Ameriką ratinę techniką gabenančios laivybos linijos operatorius "Hoegh Autoliners" mato galimybę Klaipėdoje kurti tokį krovinių skirstymo centrą, tačiau tai lemsią ir uosto rinkliavų dydžiai.

Trečiadienį KKT į laivą pakrovė 25 vikšrinius traktorius iš Rusijos, 86 autobusus ir 10 krautuvų iš Baltarusijos, kurie skirti Venesuelai. Dar apie 500 autobusų laivais bus išgabenti per artimiausius mėnesius, rašo "Verslo žinios".

"Baltijos šalyse nėra ratinės technikos gamintojų ir eksportuotojų, daugiausia jų - Baltarusijoje, o Klaipėda yra patogus uostas kroviniams pristatyti. Bet uosto rinkliavų atžvilgiu Klaipėda yra gana brangi, palyginti su Paldiskiu ir Ventspiliu", - teigė bendrovės "MTA Maritime Transport Agencies", atstovaujančios "Hoegh Autoliners" Baltijos šalyse, direktorė Natalja Ryseva.

Kiekvienai transporto priemonių partijai Baltarusija skelbia konkursus, juose kol kas KKT dalyvauja sėkmingai, nors pripažįsta, kad konkurencija didžiulė.

"Savo patirtimi ir galimybėmis sandėliuoti didelius srautus šiek tiek laimime prieš konkurentus. Vis dėlto Latvijos, Estijos uostai siūlo kur kas patrauklesnes tų laivų užėjimo į uostus sąlygas", - sakė KKT generalinis direktorius Vaidotas Šileika.

Laivas, išgabenęs iš Klaipėdos autobusus ir vikšrinius traktorius, dalies krovinio buvo užsukęs ir į Estijos Paldiskio uostą, kur uosto rinkliavos atsiėjo apie 11,8 tūkst. eurų (40,71 tūkst. litų), o Klaipėdos uoste - apie 27,4 tūkst. eurų (94,53 tūkst. litų).

KKT tvirtina neatsisakantis planų įkurti atskirą ratinės technikos terminalą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių