„Klaipėdos Smeltė“ pasirinko skirstymo centro statybos planuotoją

Bendrovė "Klaipėdos Smeltė" rengiasi dvigubinti konteinerių srautą - planai siejami ne su išaugsiančiu importu ar eksportu, bet su tuo, kad bendrovė priims vandenyninius laivus ir mažesniais laivais krovinius kreips į kitus Baltijos šalių uostus.

"Dabar abu Lietuvos terminalai dirbame tik su importui ir eksportui skirtais konteineriais. Mūsų prieaugis gali būti pasiektas konteinerių srautais, kurie skirti kitiems uostams - ateina jūros keliu ir iš mūsų išeina jūros keliu", - augimo planus aiškina "Klaipėdos Smeltė" generalinis direktorius Rimantas Juška, penktadienį rašo dienraštis "Verslo žinios".

Anot jo, bendrovė neabejoja dėl būsimo konteinerių srauto - tai garantuoja "Mediterranean Shipping Company", turinti ambicijų Klaipėdoje įkurti konteinerių skirstymo centrą.

"Klaipėdos Smeltė" jau pasirinko įmonę, vykdysiančią visos konteinerių skirstymo centrui skirtos teritorijos planavimo darbus. Ateinančiais metais ketinama pradėti aikštelių rekonstrukciją bei statybas ir jau kitąmet priimti dvigubai daugiau konteinerių.

Tarptautiniame teritorijos planavimo, techninio projekto darbų konkurse dalyvavo keturios bendrovės, iš jų pasirinkta kompanija "Cowi Danija". Ji projektavimo funkcijas perleido "Cowi Lietuva", sau pasiliko priežiūrą ir atsakomybę.

"Klaipėdos Smeltė" valdo 31 ha teritoriją, o šio mėnesio pabaigoje užbaigus reorganizaciją, dar bus prijungta 10,5 ha bendrovės "Progresas" teritorijos. Pastaroji įmonė bus sujungta su "Klaipėdos Smeltė" ir jos nebeliks juridinių asmenų registre. Visa teritorija bus skiriama konteineriams sandėliuoti.

Iki metų pabaigos į naują įrangą, technologijas bei teritoriją "Klaipėdos Smeltė" ketina investuoti iki 20 mln. litų, o kitąmet - apie 70-80 mln. litų. Parengus techninį projektą kitąmet bus ieškoma rangovų arba generalinio rangovo teritorijai įrengti - nugriauti senus pastatus, rekonstruoti, statyti aikšteles.

"Kai rasime kompaniją, kuri pajėgs visą darbą suvaldyti,rinksimės generalinį rangovą. Tai yra 4-5 metų programa, pagal vieną statybų leidimą bus neįmanoma atlikti visų darbų", -teigia p. R.Juška.

Naujieji "Klaipėdos Smeltės" savininkai - tarptautinis terminalų operatorius "Terminai Investment Limited", kurio partneris yra "Mediterranean Shipping Company" - antra pagal dydį pasaulyje konteinerių vežimo kompanija.

Pasak R. Juškos, pernai Baltijos jūroje buvo krauta apie 3,5 mln. dvidešimties pėdų konteinerių, iš jų beveik pusę gabeno "Mediterranean Shipping Company".

"Nukreipti "didžiaisiais" laivais trečdalį konteinerių į Klaipėdą - tai yra verslo logika, "Mediterranean Shipping Company" tai apsimoka. Dabar iš Antverpeno, kuriame skirstomi konteineriai, Klaipėdą per mėnesį pasiekia du reisai. Turint tokį centrą pas mus, į Rygą ir kitus uostus mažieji laivai galės vykti ir 4-5 kartus per mėnesį", - aiškino R.Juška.


Šiame straipsnyje: Klaipėdos Smeltė

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Klaipėdoje – būstų nuomos varžybos
    Klaipėdoje – būstų nuomos varžybos

    Uostamiestyje įsibėgėjo studentiškų būstų paieškos maratonas. Mokslų į uostamiestį krimsti atvykstantiesiems "sumedžioti" pigiai išlaikomą butą – nelengva misija. Paieškas apsunkina ne tik jaunam sunkiai ...

  • Keleivius pasitinka šlapimo dvokas
    Keleivius pasitinka šlapimo dvokas

    Iš kelto Smiltynėje išlipusius miestiečius ir atvykėlius pasitinka nosį riečiantys kvapai. Dvokas sklinda nuo seno, stacionaraus, nebenaudojamo tualeto. ...

  • Etikos sargams prireikė pastiprinimo
    Etikos sargams prireikė pastiprinimo

    Pasibaigus seniūnaičių kadencijai ir nustojus galioti senųjų gyventojų atstovų įgaliojimams, uostamiesčio Etikos komisijai prireikė ieškoti naujų narių. Iki tol, kol miesto etikos sargų gretos pasipildys, posėdžiai gali ir neįvykti, mat,...

    3
  • Žibintai įsiplieskė ne laiku
    Žibintai įsiplieskė ne laiku

    Klaipėdiečius stebino gatvių apšvietimo žibintai. Pavakarę, nors dar buvo šviesu, jie švietė centrinėje miesto dalyje, o sutemus kai kuriose gatvėse nebuvo įjungti. ...

  • Miestą papuoš išskirtinės perėjos
    Miestą papuoš išskirtinės perėjos

    Nors ir būta abejonių, tačiau idėja piešiniais pagyvinti kai kurias uostamiesčio pėsčiųjų perėjas vis dėlto turėtų būtų įgyvendinta. Miesto valdžios atstovai tam nemato trukdžių, tad pirmieji išskirtiniai vadinamieji zebrai Kla...

    3
  • Į uostamiestį kruiziniu laivu atplaukia virš 2 tūkst. turistų
    Į uostamiestį kruiziniu laivu atplaukia virš 2 tūkst. turistų

    Šį šeštadienį, rugpjūčio 19 d., pirmą kartą šį sezoną, Klaipėdos uoste prisišvartuos kruizinis laivas „Vision of the Seas“. ...

    1
  • Pravėrė Kukuliškių piliakalnio praeitį
    Pravėrė Kukuliškių piliakalnio praeitį

    Pernai pajūryje netoli Klaipėdos beveik atsitiktinai atrasto Kukuliškių piliakalnio tyrimo ėmėsi Klaipėdos universiteto doktorantė, archeologė Miglė Urbonaitė-Ubė. Pirmoji perkasa patvirtino mokslininkų spėjimus. ...

  • Žygeiviai suplūs į Nidą
    Žygeiviai suplūs į Nidą

    Rugsėjo 16 d. tūkstančiai žygeivių suplūs į Nidą. Pirmą kartą čia bus organizuojamas „Neringos žygis“. ...

  • Prieš Karklės festivalį spūsčių išvengs?
    Prieš Karklės festivalį spūsčių išvengs?

    Po patirto fiasko sugrįžtantis muzikos ir menų festivalis "Karklė Live Music Beach" šiemet susidurs su nemenku iššūkiu – kelyje, vedančiame renginio teritorijos link, vykdomi remonto darbai. ...

    1
  • Smiltynės perkėloje – diversija?
    Smiltynės perkėloje – diversija?

    Per Žolinę pakaitinusi saulė klaipėdiečius ir miesto svečius viliojo į Smiltynę, tačiau atskubėję prie Senosios perkėlos žmonės kepė ilgoje eilėje laukdami bilietų ir keiksnojo perkėlą dėl netvarkos. ...

    13
Daugiau straipsnių