Klaipėdos miesto meras gyventojams teikia psichologinę pagalbą

Kiekvieną pirmadienio popietę gyventojai turi galimybę susikaupusias problemas tiesiogiai pateikti miesto merui Vytautui Grubliauskui. Jo teigimu, 70 procentų klausimų primena psichologinės pagalbos telefonu praktiką.

„Labai dažnai gyventojai paskambinę tiesiog nori pabendrauti, pakalbėti. Pokalbis trunka apie 10-15 min. Po tokio pobūdžio skambučio žmogus tiesiog padėkoja, jog buvo išklausytas. Toks pašnekesys turi psichologinio atspalvio su miesto vadovu.“, – bendravimo su gyventojais patirtimi dalinosi meras.

Pasitaiko ir konkrečių pasisakymų dėl konkrečių problemų, tokių kaip atliekų išvežimas, neveikiantis šviesoforas ar sugedęs vandentiekis.

„Ganėtinai sudėtinga išaiškinti ir suprasti problemos esmę dėstomą telefonu, tokiu atveju, prašau, jeigu įmanoma, problemą identifikuoti raštu, atsiųsti elektroniniu paštu arba tiesiog ateiti į savivaldybę. Per pusantrų metų tik vieną kartą pavyko problemą išspręsti čia ir dabar. Paprastai nusiskundimai, virtę oficialiais raštais vėliau nagrinėjami proceso tvarka“.

Taip pat miesto savivaldybėje veikia netradicinė valdžios su gyventojais bendravimo forma – Klaipėdiečių tribūna. Miesto meras ją įvardino kaip demokratijos perlą, tačiau pridūrė, jog dažnai ji virsta politikų pasisakymo arena. Miesto vadovas V. Grubliauskas norėtų, kad Klaipėdiečių tribūna kiek įmanoma mažiau būtų naudojama politinei reklamai, politinių ambicijų raiškai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

motas

motas portretas
psichologas su duda.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių